Kamelinvarvas onkin patriarkaatin syytä!
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201809052201182510_iq.shtml
Pelkäämme sitä, koska patriarkaatti
Miksi kamelinvarvasta sitten oikein pidetään niin kamalana juttuna? Tämä oli kysymys, johon Altman erityisesti tahtoi löytää vastauksen. Tai kuten hän itse asian ilmaisee:
- Pidämme rintavakoa seksikkäänä, mutta miksi mirrin muodot eivät ole kuumia?
Yksi teoria, jonka tarjosi sukupuolentutkimuksen professori, pisti syyn patriarkaatin niskoille.
Yhteiskunnassa, jossa miehillä on enemmän valtaa, naisten sukuelimiä pidetään vastenmielisinä, professori pohtii. Senhän näkee jo siitä, millä nimellä alapään muotojen piirtymiseen yleisimmin viitataan: kameleita ja varpaita kun ei yleisesti ottaen mielletä poikkeuksellisen viehättäviksi.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Tuo keskusteltiin puhki jo Iltalehden artikkelin lopussa aamukuudelta.
Mihin tulokseen päädyitte?
"Yhteiskunnassa, jossa miehillä on enemmän valtaa, naisten sukuelimiä pidetään vastenmielisinä, professori pohtii."
Professorilla on vähintäänkin omituinen katsantokanta. Olisi kiva saada jotain perusteluja moiselle röyhkeälle väitteelle.
That's you tax dollars at work. Niin kuin Jordan Peterson sanoo: Sinulla on yksi periaate ja luulet olevasi filosofi. Osaat selittää sillä kaiken.
Kyllä minä miehenä katselen monestikin tiukoissa housuissa olevien naisten etumustaa, enkä pidä näkymää yleensä ollenkaan vastenmielisen. Päinvastoin.
Mun näkemys on, että sitä ei pidetä varsinaisesti liian rivona (rumana) vaan liian seksuaalisena. Raiskaus on arkipäivää vielä nykyäänkin ja kamelinvarvas on sukuelinten liian avointa esille tarjoilua, mikä herättää miehen huomion ja halut liiaksi ja on uhka naisen turvallisuudelle tai turvallisuuden tunteelle.
Kamelinvarpaat esiin, naiset! Feministinen vallankumous!
Kamelinvarvas ei ole kamala, mutta se freeblood kylläkin on. Siis kuukautisveret housuihin, hyi.
Useampi pitää kamelinvarpaasti kuin pyöräilijän koko vartalo kondomin korostamasta prinssin nakista.
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarvas ei ole kamala, mutta se freeblood kylläkin on. Siis kuukautisveret housuihin, hyi.
En mä halua mielellään nähdä toisen räkääkään, vaikka se on luonnollista. Ja onhan hikiläiskät kainaloissa myös noloa molemmilla sukupuolilla, miksi ei kuukautisveret vaatteilla myös saa olla yhä nolo erite. - sama
Minulle tulee tuo varvas välillä jopa farkkujen kanssa. Minkä sille voi, vaikka töissä on välillä vihaisestikin huomautettu...
Liittyykö patriarkaatti tässä yhteydessä siihen, jos patriarkalla on perinteisesti paljon kameleita?
Patriarkaatti on feministien illuminaatti. Kaiken taustalla oleva salaliitto ja selitys joka ikiseen asiaan, josta feministi vain keksii uhriutua.
Saahan kamelinvarvas tietysti näkyä. Miksei?
Matriarkaatin syytä ettei miehet saa kulkea kadulla munat paljaana. Miksi te naiset alistatte meitä miehiä?
Malliesimerkki siitä, miksi sukupuolentutkimus pitäisi siirtää historiankirjoihin.
Tai ainakin pois yliopistoista pseudotieteellisyytensä takia.
kamelinvarvas on parasta! jokaisen naisen kuuluisi olla ylpeä omastaan!
Naamassaanhan naisilla nykyisin on yhdellä jos toisella kamelin varvas.
Tuksu kai sen aloitti.
Tai Aku Ankka-naamaksi tuota kai luonnehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tulokseen päädyitte?
Tämä sortaa kameleita ja ne pitää päästää vapaaksi.
Mun mielestä se on aivan sama on onko kameli tai makkara housussa, jos se piirtyy läpi, niin kyllä se on aika härön näköistä. Ei jatkoon.