Mies haluaa lopettaa tapailun, koska minulla on
epäsiisti koti. No haloo, asun yksiössä ja käyn töissä ja harrastan paljon liikuntaa. Vaatteita on ollut joskus vähän siellä täällä roikkumassa, ei kuitenkaan lattialla ja astioita tiskialtaassa ja joskus joku homehtunut ruoka jääkaapissa ja pöydällä vähän muruja ja tyhjiä maitopurkkeja, mutta kuitenkin imuroin kerran viikossa, vaihdan petivaatteet kerran kuukaudessa ja itsestäni pidän huolta ja olen puhdas ja aina puhtaat vaatteet. Minussa ei kuulemma mitään muuta vikaa ole, paitsi epäsiisteyteni. En voi ymmärtää, että tuollaisen syyn takia haluaa lopettaa. Mulla ei kertakaikkiaan ole aikaa jatkuvasti tiskata ja järjestellä kotia, kun on niin paljon muutakin tekemistä.
Kommentit (38)
Menen puhtaana nukkumaan suihkun jälkeen, mitä bakteereita muka lakanoissa elää?
En jaksa minäkään siivota kotona, ja teen siivousta työkseni.
Vierailija kirjoitti:
Menen puhtaana nukkumaan suihkun jälkeen, mitä bakteereita muka lakanoissa elää?
Sitä minäkin ihmettelen. Käyn suihkussa joka ilta ja vaihdan lakanat n. kerran kuussa. :)
No mutta eikö se ole hyvä että toinen tunnistaa itsessään sellaiset jutut, jotka ovat hänelle tärkeitä. Erilainen siisteyskäsitys saattaa aiheuttaa tosi paljon ongelmia, jos päädytään saman katon alle joskus.
Olen ihan just niin kuin sinä. Ja olen aina miettinyt samaa että jos noin kävisi. Mutta olen sitten ajatellut, että parempi että tuommoinen touhu loppu heti alkuunsa. Tuollaisen puolison kanssa elo voisi osoittautua aika karmeaksi.. Mietipä vähän pitemmälle asiaa (ilman tunteita) niin suakin jo vähän puistattaa.
Tollikka kirjoitti:
Olen ihan just niin kuin sinä. Ja olen aina miettinyt samaa että jos noin kävisi. Mutta olen sitten ajatellut, että parempi että tuommoinen touhu loppu heti alkuunsa. Tuollaisen puolison kanssa elo voisi osoittautua aika karmeaksi.. Mietipä vähän pitemmälle asiaa (ilman tunteita) niin suakin jo vähän puistattaa.
Näin, ja sen siistimmän puolison elo olisi ihan yhtä karmeaa sinun kanssasi. Molemmat voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Käyn suihkussa joka ilta ja vaihdan lakanat n. kerran kuussa. :)
Ihan vaan tiedoksi, ihmisestä erittyy viikon aikana 7 litraa hikeä nukkuessa. Lisää tuohon vielä hilse sun muu. Että aika paskasilla lakanoilla nukutte.
Kyllä koti oikeasti kertoo ihmisestä paljon. Ja joillekin kaunis viihtyisä koti on tärkeä asia.
Ehkä mies miettii myös sitä, että jos tilanne on tuo sinun ollessa lapseton sinkku, minkälainen läävä mahtaisi mahdollisen perheenne koti joskus tulevaisuudessa olla.
Ihan hyvä syy erota jos asia on hänelle tärkeä. Kyllä muakin häiritsis just ton tyyppinen sotkuisuus. Ontuva selitys ettei oo aikaa pitää yksiötä siistinä. Kyllä se enemmän persoonasta kertoo kuin ajanpuutteesta jos ei ”ehdi” laittaa tyhjää maitopurkkia roskiin tai pyyhkiä ruokailun jälkeen murusia roskiin. Jos itseä ei tuollaiset asiat haittaa niin oma asia, mutta pitää hyväksyä että jotain toista haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi, ihmisestä erittyy viikon aikana 7 litraa hikeä nukkuessa. Lisää tuohon vielä hilse sun muu. Että aika paskasilla lakanoilla nukutte.
Jep... Itse vaihdan kerran viikossa, vaikka käynkin suihkussa ennen nukkumaan menoa.
Kuulostat kivalta ja rennolta naiselta.
T: Paljon liikuntaa harrastava mies
Jos ei lapseton sinkku saa edes yksiötä pidettyä kunnossa niin voi vaan kuvitella millaisessa kunnossa isompi asunto olisi. Viisas mies.
Ymmärrän miestä, en itsekään haluaisi asua läävässä enkä myöskään jaksaisi jatkuvasti siivota toisen jälkiä. Sori nyt vaan, mutta jos et edes maitopurkkia saa roskiin, niin sitä ei voi laittaa ajanpuutteen piikkiin.
Yllättävän moni nainen on epäsiisti. Omien miessinkkukaveiden asunnot on aina tip-top mutta lähes poikkeuksetta tapaamieni naisten asunnot kuin hurrikaanin jäljiltä.
Mieti mitä teidän yhteiselämä olisi joskus? Toinen sotkisi ja toinen kulkisi perässä ja ärjyisi.
Kuulostaa kuvottavalta. Voisitko ajatella skarppaamista?
Useimmat kaupunkilaisnaiset ovat taipuvaisia epäsiisteyteen, liialliseen alkoholin ja lääkkeiden käyttöön, ja tietysti kevytkenkäisyyteen. Miehellä oli onnea; toivottavasti löytää paremman, kunnollisen naisen kumppanikseen.
Oho, no olipa se pikkumainen, itsestään huolta pitävä liikunnallinen nainen on lähes aina parasta mitä miehelle voi tapahtua, sääli ettei kaikki sitä ymmärrä, voi mitä luonnonvarojen väärinkäyttöä :(
Todellisia helmiä on vaan niin vähän.
Epäsiisteys on yksittäistä pettämistä parempi syy erota.
Vaihdat petivaatteet kerran kuukaudessa....... hyyyyh jestas en nukkuisi nuissa pwtivaatteissa vaikka maksettais .... tiiätkö sinä hyvä ihminen kuinka paljon ihmiseltä tartuu eritteitä ja muita bakteereja petivaatteisiin. Vielä myös harrastat liikuntaa nii entistä enemmän.