Mies haluaa lopettaa tapailun, koska minulla on
epäsiisti koti. No haloo, asun yksiössä ja käyn töissä ja harrastan paljon liikuntaa. Vaatteita on ollut joskus vähän siellä täällä roikkumassa, ei kuitenkaan lattialla ja astioita tiskialtaassa ja joskus joku homehtunut ruoka jääkaapissa ja pöydällä vähän muruja ja tyhjiä maitopurkkeja, mutta kuitenkin imuroin kerran viikossa, vaihdan petivaatteet kerran kuukaudessa ja itsestäni pidän huolta ja olen puhdas ja aina puhtaat vaatteet. Minussa ei kuulemma mitään muuta vikaa ole, paitsi epäsiisteyteni. En voi ymmärtää, että tuollaisen syyn takia haluaa lopettaa. Mulla ei kertakaikkiaan ole aikaa jatkuvasti tiskata ja järjestellä kotia, kun on niin paljon muutakin tekemistä.
Kommentit (38)
Itsestään huoltapitävä nainen on ristiriidassa sen kanssa, että ei huolehdi asuntonsa siisteydestä.
Olen itse melko huoleton, mutta perussiisti.
Maitopurkkeja ja homehtuneita ruokia ei ole.
Rentous ja sotkuista on mielestäni erittäin asia.
Voi olla joku vaate jossain tai muutama astia tiskaamatta, murusia joskus, mutta periaatteessa ne hoituvat melko nopeasti pois.
Ei ole siis pysyvä olotila koko ajan.
Onhan täälläkin ollut monta keskustelua siivoamisesta.
Parempi, että mies totesi, että ette sovi yhteen kuin jatkossa sitten siisteyden erilaisuus tulisi esiin.
En itse kestäisi pikkutarkkaa siivousintomiestä mutten myöskään sottapyttyä.
Ymmärrän asian myös toiseen suuntaan.
Mieskin voi kärsiä sotkuista.
Ja myös pikkutarkasta naisesta.
Harvemmin ihmiset muuttuu, pikkutarkka on pikkutarkka, sottainen on sottainen ja keskiverto on keskiverto.
Niistä sitten pitäisi löytää sopiva kumppani.
Tietysti jotain voi hiukan muuttaa, mutta se perusluonne pysyy.
Asunnon saa siivottua aina parissa tunnissa. Sen sijaan jos elämä ei ole kunnossa, sen korjaamiseen menee helposti vuosia. Ehkä mies ei osaa keskittyä oikeisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Asunnon saa siivottua aina parissa tunnissa. Sen sijaan jos elämä ei ole kunnossa, sen korjaamiseen menee helposti vuosia. Ehkä mies ei osaa keskittyä oikeisiin asioihin?
Niin... Se, että on yleensä epäsiisti tuossa määrin, mitä ap kuvasi, kertoo, että elämä ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huoltapitävä nainen on ristiriidassa sen kanssa, että ei huolehdi asuntonsa siisteydestä.
Olen itse melko huoleton, mutta perussiisti.
Maitopurkkeja ja homehtuneita ruokia ei ole.
Rentous ja sotkuista on mielestäni erittäin asia.
Voi olla joku vaate jossain tai muutama astia tiskaamatta, murusia joskus, mutta periaatteessa ne hoituvat melko nopeasti pois.
Ei ole siis pysyvä olotila koko ajan.Onhan täälläkin ollut monta keskustelua siivoamisesta.
Parempi, että mies totesi, että ette sovi yhteen kuin jatkossa sitten siisteyden erilaisuus tulisi esiin.En itse kestäisi pikkutarkkaa siivousintomiestä mutten myöskään sottapyttyä.
Ymmärrän asian myös toiseen suuntaan.
Mieskin voi kärsiä sotkuista.
Ja myös pikkutarkasta naisesta.Harvemmin ihmiset muuttuu, pikkutarkka on pikkutarkka, sottainen on sottainen ja keskiverto on keskiverto.
Niistä sitten pitäisi löytää sopiva kumppani.
Tietysti jotain voi hiukan muuttaa, mutta se perusluonne pysyy.
Minustakin rentous ja sotkuista on mielestäni erittäin asia.
Tyhjiä maitopurkkeja pöydällä? Kuvailun mukaan olet tosi epäsiisti. Ja hyi nuo lakanat.
Älkää viitsikö. Sama henkilö on jo tänään jätetty jäätävän meisselinsä vuoksi. Hän myös aikoo tappaa lapset näiden äitien silmien edessä, elleivät naiset alistu hänen tahtoonsa.
Vierailija711 kirjoitti:
Vaihdat petivaatteet kerran kuukaudessa....... hyyyyh jestas en nukkuisi nuissa pwtivaatteissa vaikka maksettais .... tiiätkö sinä hyvä ihminen kuinka paljon ihmiseltä tartuu eritteitä ja muita bakteereja petivaatteisiin. Vielä myös harrastat liikuntaa nii entistä enemmän.
En ole ap mutta tervetuloa vaihtamaan lakanani parvelleni vaikka kerran viikossa, jos se sinua häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen puhtaana nukkumaan suihkun jälkeen, mitä bakteereita muka lakanoissa elää?
Sitä minäkin ihmettelen. Käyn suihkussa joka ilta ja vaihdan lakanat n. kerran kuussa. :)
Jokainen ihminen hikoilee öisin, joten nukutte hikilakanoissa.
Mies näkee pidemmälle. Mitä hyötyä sinusta on sen jälkeen kun alat pihtaamaan. Osaatko edes kokata?
Sama aloittaja kuin siinä lukiotyttöjen luokkakuva triidissä? Lopettaa otsikon kesken jotta ihmiset klikkaisivat.
Alkaa oma paska elämä tuntua aika hyvältä, kun ei tarvitse omasta päästä keksiä aiheita aihe vapaalle.
Mutta olisitko Ap oikeasti voinut elää miehen kanssa? Hän varmaan haluaa siistin kodin joka päivä, ja hänen siisteyskäsityksensä on erilainen kuin sinulla. Varmaan olettaisi myös, että hoidat oman osasi siivouksesta.
Siis etkö ole siivonnut, kun hän on käynyt kylässä? Aika epäkohteliasta vierasta kohtaan, jos siellä on ollut vaatteita siellä täällä ja maitopurkit lojuneet pöydällä. Olette kuitenkin vain tapailuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestä, en itsekään haluaisi asua läävässä enkä myöskään jaksaisi jatkuvasti siivota toisen jälkiä. Sori nyt vaan, mutta jos et edes maitopurkkia saa roskiin, niin sitä ei voi laittaa ajanpuutteen piikkiin.
Tykkään kyllä että koti on siisti ja sellaisena omani pidän, mutta en jaksaisi kyllä ihmisen kanssa joka ei tajua että maitopurkkia ei laiteta roskiin vasn niitä kerätään sisäkkäin paketti ja viedään sitten kartonkikierrätykseen. Jos maitopurkki tiskipöydällä häiritsee niin adios.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miestä, en itsekään haluaisi asua läävässä enkä myöskään jaksaisi jatkuvasti siivota toisen jälkiä. Sori nyt vaan, mutta jos et edes maitopurkkia saa roskiin, niin sitä ei voi laittaa ajanpuutteen piikkiin.
Tykkään kyllä että koti on siisti ja sellaisena omani pidän, mutta en jaksaisi kyllä ihmisen kanssa joka ei tajua että maitopurkkia ei laiteta roskiin vasn niitä kerätään sisäkkäin paketti ja viedään sitten kartonkikierrätykseen. Jos maitopurkki tiskipöydällä häiritsee niin adios.
Kyllä mulla on oma roskis tölkinkeräystä varten. Sanon roskis vaikka en heitä oikeasti roskiin.
Antaa vaikutelman puutteellisesta elämänhallinnasta jos ei lapseton sinkku pysty huolehtimaan edes yksiön siisteydestä. Voi vaan kuvitella minkälainen koti olisi jos pari kolme lasta tulisi ja lisää huoneita siivottavaksi.
Eihän toi ap:n kuvauksen perusteella miltään läävältä vaikuta. Joskus ollut muruja ym. Ja kuitenkin imuroi kerran viikossa ja pesee pyykkiä. Ennemmin ottaisin tuollasen naisen kuin sellasen, joka vimmatusti siivoaa eikä voi edes ulos lähteä, jos kotona on keskeneräisiä hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen puhtaana nukkumaan suihkun jälkeen, mitä bakteereita muka lakanoissa elää?
Sitä minäkin ihmettelen. Käyn suihkussa joka ilta ja vaihdan lakanat n. kerran kuussa. :)
Ihan vaan tiedoksi, ihmisestä erittyy viikon aikana 7 litraa hikeä nukkuessa. Lisää tuohon vielä hilse sun muu. Että aika paskasilla lakanoilla nukutte.
Höpö höpö,kaikilla pitäs sillo olla vesivahinko tai vähintää patjat läpimärät kokoajan, =28litraa/ kk:D
Mitä epäsiisti koti kertoo ihmisestä?
Ajatukset ovat jossain muualla kuin siivoamisessa. Kotona ei ole paikkaa kaikille tavaroille. Tavaraa on liikaa.