Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän olenko oikeasti kaunis vai ihan tavallinen?

Vierailija
08.09.2018 |

Mies kehuu päivittäin kauniiksi ja palvoo maata jalkojeni alla. Minua on kehuttu usein ja rohkeimmat lähestyneet. Sanotaan että äidit kehuvat aina omia lapsiaan mutta minun äitini ei ole kehunut minua kauniiksi enää, viimeksi silloin kun olin jotain 13-vuotias enkä todellakaan ollut tuohon aikaan kauneimmillani. Nyt mielestäni olen.

Mistä voi tietää onko oikeasti kaunis?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ehkä äitisi ajatteli, että sinusta on kovaa vauhtia tulossa itserakas prinsessa? Kysy äidiltäsi, oletku hänen mielestään kaunis, jos äitisi mielipide on sinulle se totuus.

Vierailija
2/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudella on maailman kauneimmat silmätt. Se on minuulle kauneuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ehkä äitisi ajatteli, että sinusta on kovaa vauhtia tulossa itserakas prinsessa? Kysy äidiltäsi, oletku hänen mielestään kaunis, jos äitisi mielipide on sinulle se totuus.

Ei minusta sellaista voisi tulla, en ole mikään täydellinen. Ja olen aina ollut maanläheinen ja miellyttävä ihminen. Uskon että sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta ja nyt kun olen vanhempi ja henkisesti kehittynyt se on varmasti merkittävin syy sille miksi näytän nyt kauniimmalta kuin koskaan aiemmin.

AP

Vierailija
4/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?! Kellä on itsekeskeisyydessänkään aikaa vatvoa tuollaista?

Vierailija
5/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Yritä nyt tyttö hyvä pärjätä ja etsi jotakin muuta puuhaa itsellesi kuin tuollaiset joutavat ihmettelemiset. Jos et pärjää, niin etsi ammattiapua.

Vierailija
6/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta sellaista voisi tulla, en ole mikään täydellinen. Ja olen aina ollut maanläheinen ja miellyttävä ihminen. Uskon että sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta ja nyt kun olen vanhempi ja henkisesti kehittynyt se on varmasti merkittävin syy sille miksi näytän nyt kauniimmalta kuin koskaan aiemmin.

AP

Sori, mutta et kyllä erityisen " henkisesti kehittyneeltä" vaikuta.

Lähinnä pinnalliselta ja hiukan yksinkertaiselta.

Vierailija
7/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton et ainakaan ole ja eihän tässä siitä piirteestä kyse ollutkaan. Ulkoisesta olemuksestasi en osaa sanoa juuta taikka jaata, mutta hivenen ylimielisen tai pikemminkin nirppanokkaisen kuvan sinusta kyllä saa. Se ei ilmaise kaunista sisintä, eikä siten heijastu myöskään hyvällä tavalla muille ihmisille.

Muista että kauneus on katoavaa pääomaa. Kannattaa vielä hioa sitä sisäistä kauneutta.

Vierailija
8/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile photofeeleriä.

Vierailija
9/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta mielestäni ihan nätti, mutta kehuja ei ole tullut kuin omilta seurustelukumppaneilta. Yksikään naispuolinen ihminen ei ole ikinä sanonut mitään hyvää minusta, ja hyvin, hyvin harvoin kukaan tuntematon mieskään. Silti ajattelen, että olen nätti ja ok tällaisena. 

Vierailija
10/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu missikisoihin

Vierailija
11/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä provo, koska ratkaisuhan on mitä ilmeisin. Perusta blogi, jonne alat syöttää jollain tekosyyllä (meikit, tuotetestaus, muoti...) kuvia itsestäsi ja odottele sitten kommentteja. Näinhän ne kaikki muutkin tekee. Selfieitä, prsekuvia, ja minä minä minä minä.

Jos nykynuorison elämän aikana sattuisi syttymään jokin suurempi sota, niin siitä tulisi varmasti kaikkien aikojen julmin. Ajatelkaa nyt, omissa kuplissaan samankaltaisten ja -mielisten kanssa hengaava ja toisenlaisia demonisoiva ja pelkäävä ihminen pudotetaan yhtäkkiä reaalimaailmaan ase kädessään, huhhuh.

Vierailija
12/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ettei täällä voi suoraan kertoa itsestään hyviä asioita vaan pitää humblebragata ja kerjätä sitä kautta kehuja muilta. Ei kukaan tällä palstalla kehu itseään siksi että saisi kehuja. Sen sijaan monet kyllä vähättelevät itseään kertoen kuitenkin vihjailevasti olevansa kaunis, älykäs tai muuta vastaavaa.

AP

Vierailija
13/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistu missikisoihin

Eli naisen pitää päästä missikisoihin ollakseen kaunis? Minusta missikisoissa on hyvin vähän mainittavan kauniita kisaajia. Ja kuten sanoin en ole täydellinen eli en missimittainen. Kasvoiltani olen kuitenkin kauniimpi kuin moni missikisoissa mukana ollut.

AP

Vierailija
14/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi niin voidaan arvostella? Tosin täällä sanotaan usein tavallisen näköisiä kauniiksi ja kauniita rumiksi tai tavallisiksi. Näin se menee vaan kateuden takia.

Vierailija
15/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on?! Kellä on itsekeskeisyydessänkään aikaa vatvoa tuollaista?

Siihen menee suunnilleen sama aika kuin sinulla meni tuon kommenttisi kirjoittamiseen.

AP

Vierailija
16/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja nuoren näköinen ulkonäkö saa muut mammat pillastumaan, jos itseään sellaiseksi kehuu.

Kauneus on katsojan silmissä, niin kuin nyt miehesi silmissä olet kaunis. Se on myös tyyppi kysymys, ei ole yhtä maailman kauneinta ihmistä.

Mieluummin voisi miettiä onko viehättävä ja fiksu, mielenkiintoinen ja ystävällinen. Nuo ovat niitä ominaisuuksia, jotka ratkaisevat sosiaalisissa suhteissa.

Vierailija
17/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle sinulla on saada varmistus kauneudesta? Onko sinulla pelko, että oletkin ruma ja muut sanovat siksi positiivisia kommentteja?

Vierailija
18/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistu missikisoihin

Eli naisen pitää päästä missikisoihin ollakseen kaunis? Minusta missikisoissa on hyvin vähän mainittavan kauniita kisaajia. Ja kuten sanoin en ole täydellinen eli en missimittainen. Kasvoiltani olen kuitenkin kauniimpi kuin moni missikisoissa mukana ollut.

AP

Makuasioita, myös tuo oman pärstäsi kauneus.

Vierailija
19/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, jonkun mielestä joku voi olla kaunis ja jonkun toisen mielestä suohirviö

Vierailija
20/32 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistu missikisoihin

AP

Eli olet ainakin omasta ja miehesi mielestä kaunis. Mitä muuta validointia tarvitset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä