Roosa heivasi ukkonsa ja pisti kuosinsa kuntoon, laihtui 35kg...ihan bueno
Joskushan sitä on naurettu että miten laihdutat 100 kiloa sekunnissa. No siten että pistät ukkosi ovesta ulos. Muahah. No, Roosa (satun tietämään mistä, Lapista) on tehnyt asiassa konkretiaa. Ja hyvälltä näyttää. Nainen kertoo lohtusyömisestä mitä huono suhde aiheutti. Sen kun lopetti niin 40 kiloa melkein lähti.. nätiltä näyttää. Suosittelen miettimään että huono suhde voi joskus aiheuttaa tällaistakin!
https://www.metropoli.net/terveys-uutiset/suomalaisnainen-pisti-miehen-…
Kommentit (44)
Erotessa alkaa monella laihtuminen: ei ole ruokahalua. Suhteen laadusta riippumatta.
Näitä Roosia on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli iloisemman näköinen läskinä.
Miksi muuten naiset aina lihoo suhteessa ollessaan ja taas laihtuu sinkkuna?
Tuo on muuten niin totta. Meillä töissä miehet jotka menevät naimisiin, saavat lapsia, kasvattavat myös vatsaa huomattavasti.
Minä en ole ikinä tavannut miestä joka syyttäisi vaimoa lihoamisestaan. Korkeintaan ehkä vitsillä jos vaimo on hyvä ruuanlaittaja.
Vierailija kirjoitti:
Erotessa alkaa monella laihtuminen: ei ole ruokahalua. Suhteen laadusta riippumatta.
Näitä Roosia on maailma täynnä.
johtuu naisten piheydestä. miehen ostamia ruokia syödessä voittaa taloudellisesti ;)
Hieno saavute, mutta toivottavasti ei mene yli. Näytti jo aika hoikalta.
Minusta hieno saavutus mutta toivottavasti ei mene yli kun näyttää jo harvinaisen hoikalta.
Roosa on kaunis! Rovaniemeläiset on!
Mi laik this girl.
Ihan malliainesta
Miten nii huonoo tekstiä roosalta
Tyttöhän on suorastaan kirjailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on itsekuria ja toisilla ei.
Tämäpä juuri!
"Ei kukaan kakunpalaa huulille vie, ellei möhömahan käpälä itse", tietää vanha sananlasku sanoa.
Ei ole tuollaista sananlaskua.
Puhuin paljon laihduttajia ohjanneen henkilön kanssa, eikä kyse tosiaankaan vain itsekurista.
Olen itse yrittänyt laihduttaa hiilihydraatittomalla.
Kamala hengen haju ja pierettää
Mitä hyödyttää olla kaunis haisuli?
VOi kertoa jos tietää miten tosta yli?
No 20% hiilareita aamulla ja 80 pros muuten protskuja ei haise.
Onko hän jotenkin julkisuudesta tuttu kun näytti siltä? Voin olla ihan väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko toi toisinpäin? Eli jos jättää huonon naisen taakseen, saa entisen kuosinsa takaisin, hevosen ja pullon viskiä.
Ei, mutta saat takaisin sen 40 kiloa, jotka olet laihtunut sen huonon naisesi syöttäessä sinulle terveellistä ruokaa ja naidessa sinusta tolkun pois.
Minun ex-mieheni lihoi 20 kg puolessa vuodessa eli avioeron harkinta-aikana. Eli pääasiassa keskioluella ja kossulla, kun en ollut hänen ilmaisena kokkinaan.
Mitä olet yleisesti mieltä siitä että parisuhteessa lihotaan tai laihdutaan
Eikö se ole myös kumppania asia
On hää ollu Paratiisihotelissa tää bönä
Olipa huonoa tekstiä, varsinkin Roosan itsensä kirjoittamassa jutussa, johon oli linkki. Hirveä yritys olla hauska ja oivaltava, mutta vaikutelma jäi muka-rempseäksi kömpelöine kielikuvineen.
Hieno saavutus Roosalta kyllä muuten! Hyvä, että jostain on löytynyt motivaatiota elämänmuutokseen, vaikka nämä "revenge body" -jutut ruokkivatkin mielestäni haitallisia ihanteita. Olisi parempi huolehtia itsestään ihan oman hyvinvoinnin eikä eksälle näyttämisen vuoksi. Aika usein on nimittäin niin, että ei suhteesta yli päässyttä eksää oikeasti kiinnosta, vaikka toinen muuttaisi itsensä millaiseksi seksipommiksi. Kun tunteet ovat loppuneet, ne ovat loppuneet. Syntyy vain epätoivoisen luuserin kuva siitä, että joku näkee kauheasti vaivaa näyttääkseen entiselleen, mistä tämä jää paitsi.