Katson selvänäöllä klo. 23.00 asti
Kommentit (40)
Onks mulla ketään salaista ihailijaa?
Menenkö vielä naimisiin ja saan lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Osaanko joskus vielä rakastaa ? Löytääkö lapseni sisäisen rauhan ?
Osaat jo nyt rakastaa ja sinun rakkautesi saa lapsesikin löytämään rauhan sydämeensä.
Vierailija kirjoitti:
Kerropas, miten meidän kesämökkiasian käy ja koska se ratkeaa.
Mökkinne nykyisellä paikkakunnallaan tekee teidät Lopen uupuneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaanko joskus vielä rakastaa ? Löytääkö lapseni sisäisen rauhan ?
Osaat jo nyt rakastaa ja sinun rakkautesi saa lapsesikin löytämään rauhan sydämeensä.
Ennustaminen on hömpänpömppää, mutta tämä vastaus oli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Montako ja mitä sukupuolta lapseni tulevat olemaan? Monenko vuoden sisällä tapaan tulevan mieheni?
vastaa kiltti tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö ystäväni, jonka kanssa asun, ollenkaan minusta? Hän on usein ilkeä ja lyö minua.
Kiitos jos katsot.
Voimia sinulle ja etsi itsellesi uusi rauhallinen ympäristö missä olla. Tiedät itsekin että ystäväsi ei sinusta piittaa oikealla tavalla.
Kiitos sinulle kun katsoit. Kyllä sen taidan tietää sisimmässäni, mutta toivoin että hän olisi minusta edes vähän välittänyt. Kai tässä täytyy katsoa totuutta silmiin. Kiitos sinulle ja hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas, miten meidän kesämökkiasian käy ja koska se ratkeaa.
Mökkinne nykyisellä paikkakunnallaan tekee teidät Lopen uupuneiksi.
Terävöitäpäs vähän sitä selvänäköäsi. Ei meillä ole mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten työasiani järjestyvät?
Hyvää on luvassa, ole aktiivinen. Kulje eri reittiä kuin aikaisemmin.
Saanko vielä rakennettua tyydyttävän työelämän jonka avulla raha-asiatkin lutviutuisivat jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Olen haparoimassa eri reitille. Osaatko vielä sanoa löytyykö uusi työ enemmän aitojen kiinnostusteni parista? Vai ihan täysin uutta? En ole oikein toteuttanut haaveitani kun on pelottanut nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitäisi toimia lapsiin liittyvässä ristiriitoja tärkeässä asiassa? Olenko oikealla tiellä?
Jos toimit lasten parhaaksi, olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Olen haparoimassa eri reitille. Osaatko vielä sanoa löytyykö uusi työ enemmän aitojen kiinnostusteni parista? Vai ihan täysin uutta? En ole oikein toteuttanut haaveitani kun on pelottanut nuorempana.
Aitojen kiinnostustesi parista löydät parhaiten tehtäväsi. Oletko aito itsellesi, mieti sitä.
Mikset näe tulevaisuutta yhtätoista pidemmälle?
onnelisempaa kohti kirjoitti:
Saanko vielä rakennettua tyydyttävän työelämän jonka avulla raha-asiatkin lutviutuisivat jotenkin?
Tulet onnistumaan varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitojen kiinnostustesi parista löydät parhaiten tehtäväsi. Oletko aito itsellesi, mieti sitä.
Kiitos paljon sinulle!!!
Milloin ja missä tapaan sen elämäni rakkauden ja rakastun?
Löydänkö vielä onnen?