Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on menneisyytesi häpeätahra?

Vierailija
07.09.2018 |

Mikä tapahtuma/asia on sellainen jota kannat mukanasi, mutta kukaan ei tiedä? Voin aloittaa. Olen alateemisesti koulutettu, mutta lukio jäi kesken ja menin amispapereilla yliopistoon

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omps paha, siis mitä pahaa tossa on?

Vierailija
2/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet häpeää sanoessasi että menit amiksen papereilla yliopistoon? Onko turhamaisempaa häpeää? Miksi sillä on väliä, osaatko perustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö helpommin, kuin lukion käyneet? Jos pääsit, niin toimit oikein. :)

Minun virheeni on, etten päässyt yliopistoon pääsykoekammoni vuoksi, vaikka tarkoituksena oli ja kaikki odottivat tulevaa uraani. Nyt teen toimistotöitä, joista selviäisi keskimääräinen simpanssi.

Vierailija
4/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunnet häpeää sanoessasi että menit amiksen papereilla yliopistoon? Onko turhamaisempaa häpeää? Miksi sillä on väliä, osaatko perustella?

Niin, kannan tästä häpeää ja usein ihmisten häpeät on turhia. Kaverini kantaa häpeää siitä, että hänen äitinsä on juoppo. Itse en ole koskaan pohjimmiltaan käsittänyt, miksi hän häpeää asiaa jolle ei todella itse voi mitään. Häpeän tunne ei ole rationaalisen ajattelun tulos. -ap

Vierailija
5/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa ja sanoin rakastavani häntä ja haluavani hänen kanssaan yhteisen elämän. Muutin toiselle paikkakunnalle ja jotenkin vain tunteet hiipui. Mulla ei kuitenkaan ollut pokkaa sanoa sitä ääneen... myönsin sen vasta kun  mies kysyi suoraan ja silloinkin yritin ensin kiemurrella ja väistää kysymyksen. 

Hävettää oma epärehellisyys, pelkurimaisuus ja se, että satutin hyvää miestä.

Vierailija
6/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksiataustani. Olen menestynyt elämässäni sen jälkeen keskivertoa paremmin.

Vierailija
7/77 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lapseni adoptioon. Luulin 17-v olevani valmis äidiksi. Poikaystäväni häipyi kuukausi ennen laskettua aikaa. Annoin lapseni synnärillä pois. Olen muuttanut kotikaupungistani poi. Edes mieheni ei tiedä

Vierailija
8/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin Pasilan asemalle sisätiloihin odotushallin lattialle.

Vierailija
10/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on yksi häpeätahra

Vierailija
11/77 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistunut asunnosta muiden katsoessa Saliksia. Tästä on jo yli kymmenen vuotta ja asia vaivaa minua edelleen!

Vierailija
12/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut löytämään kunnon naisia. Jokainen parisuhde on ollut nalkutuksen kyllästämä.

Vierailija
14/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole onnistunut löytämään kunnon naisia. Jokainen parisuhde on ollut nalkutuksen kyllästämä.

Jos näin käy kaikkien kanssa, niin kannattaa vikaa alkaa etsimään katsomalla pitkään ja hartaasti peiliin.

Vierailija
15/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista.

Uskon, että teet vähintään puolet kotitöistä ja kohtelet puolisoasi ystävällisesti ja kunnioittavasti.

Vierailija
16/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista.

Uskon, että teet vähintään puolet kotitöistä ja kohtelet puolisoasi ystävällisesti ja kunnioittavasti.

Niin teen, mutta aina kohdalle on osunut prinsessa.

Vierailija
17/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorempana kauhea player. En häpeä seksuaalista aktiivisuuttani, vaan sitä miten hoidin tilanteet. Hyviä panoja roikotin mukana vain seksin takia, keskinkertaisten kohdalla ghostasin.

Vierailija
18/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista.

No sittenhän kannattaa pudottaa se ulkonäkö alemmaksi kriteerilistalla, ja kiinnittää enemmän huomiota luonteeseen.

Vierailija
19/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Sivusuhteet?

Vierailija
20/77 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista.

No sittenhän kannattaa pudottaa se ulkonäkö alemmaksi kriteerilistalla, ja kiinnittää enemmän huomiota luonteeseen.

Miksi näin? Eikö enemmän huomiota luonteeseen riitä?