Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän oli Laurin paras veto tähän mennessä.
Oli kyllä. Ei ollut sitä "puristan ja puristan ääneni nenästä“ -juttua.
Itse asiassa, kyllä oli. Miten joku voi honottaa suu kiinni kaikki biisit! Lauri vois opetella artikuloimaan suu auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, kyllä oli. Miten joku voi honottaa suu kiinni kaikki biisit! Lauri vois opetella artikuloimaan suu auki.
No mulla oli äänentoisto hiljaisella, koska Evelinan väpättävä-ääni tuntuu epämukavalta korvissa. :(
Halusin varmaan kuulla jotain normaalia...
Meni kylmät väreet, kun Anne veti.
Miksei yölintu, popeda, eppu normaali tai neljänsuora ole vain elämää ohjelmassa mukana, varmasti olisi katsojiakin
Annehan veti hyvin! Annella on laaja ääniala ja hän pääsee todella vaivattoman oloisesti sekä ylös että alas. Tykkään erityisesti noista ylä-äänistä.
Annen esitykset paranee loppua kohden.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikka tuo Tuure puhuu ja puhuu, niin se ei oikeastaan sano yhtään mitään.
Niin. Keskutelu ei ole sisällöllisesti tulosvastuullista.
Se miten puhut, millä tavalla ja kenelle, hitaasti tai lempeästi yms.
Nämä kertovat ihmisestä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisesta laulu tyylistä tulee kuulijalle epämukava olo kun joutuu pelkäämään milloin se tukehtuu.
Puhuuko tuo Eveliisa vai mikä lie ikinä mitään? Istuu vaan mykkänä ja tyhmänä sonnirengas nenässään...alkaa naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut ensimmäisen jakson perusteella, mutta tämä kausi on jotenkin ainutlaatuinen.
Lämminhenkisyys ja aitous, mikä ilmenee sekä ryhmässä että yksittäishaastatteluissa.
Osaavat puhua syvällisistäkin asioista ilman teennäistä vakavuutta ja korostamista. Perusvire kuitenkin positiivinen, mitä elämässä tarvitaan. :)
Joku osasi pukea sanoiksi ajatukseni.
Mä en voi sietää Tuuren Eloon -kappaletta. Se on jotain aivan sietämättömän karseeta renkutusta. Tästä voi päätellä kenen biisiä en kuunnellu.
Tykkäsin Laurista! Paras tähän mennessä, nenäisyys tässä biisissä jo vähenemään päin. Hengittäminen kuulosti vähän hankalalta, mut energia ja biisi kyllä miellyttivät!
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Laurista! Paras tähän mennessä, nenäisyys tässä biisissä jo vähenemään päin. Hengittäminen kuulosti vähän hankalalta, mut energia ja biisi kyllä miellyttivät!
Tykkäsin myös tosta biisin versiosta enemmän kuin alkuperäisestä.
Evelinan päivänä Lauri vetää myös hyvin hänen äänelle sopivan sovituksen.
En vaan tykkää tuosta suhisevasta ässästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikka tuo Tuure puhuu ja puhuu, niin se ei oikeastaan sano yhtään mitään.
Niin. Keskutelu ei ole sisällöllisesti tulosvastuullista.
Se miten puhut, millä tavalla ja kenelle, hitaasti tai lempeästi yms.
Nämä kertovat ihmisestä niin paljon.
Ne joille hän puhuu ymmärtävät kyllä. Jos joku ei ymmärrä puhujaa, niin sitten näin on.
Taiteilija piireihin ei kuulu inttäminen eikä oikeassa olo.
Ellinooralla epämiellyttävä kassialma-tukka ja juntti meininki tänään.
Evelinan pointsit nousi ja Laurista tuli kaikkien aikojen honottaja.
Ennen Vain elämää en tienny Tuuresta oikein mitään, enkä hänen biisejä, vaikka olin niitä kyllä kuullut. Hän vaikuttaa sellaiselta live-esiintyjältä, että keikoillaan on aina hyvä meno. Jotenkin ihanan boheemi ja välitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin myös tosta biisin versiosta enemmän kuin alkuperäisestä.
Evelinan päivänä Lauri vetää myös hyvin hänen äänelle sopivan sovituksen.
Jotenkin lohdullista. Voit tehdä uran hommissa mitä et osaa. Vuosikymmeniä myöhemmin joku sanoo, että nyt se vähän osaakin.