Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Ihana. Pepe uudistui ottamalla mukaan elementtejä uraltaan.
Olipas veto Pepeltä, ja hieno versio! Stemmalaulu, a cappella ja Felix Zenger + Pepen oma hieno ääni. Huikeaa!
Tämä on kuin raamattuseuran kokous.
Pepe ja Anne eivät matki ketään (ymmärtääkseni), molemmilla pitkä ura takana.
Tuuren puheista ei saa selkoa, liikkuu sellaisen abstraktion tasolla, että ei aukea.
Anne Mattilan jalat on tukevasti maassa, sellainen vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Evelinan outo "värinä-ääni" on häiritsevää. :(
Olen varmaan outo, mutta mulla korvat reagoi tuohon värinään. Tulee pahoinvoiva olo, vaikka Evelinan laulua haluaisinkin kuunnella. :(
Kuka neropatti meni ensimmäisenä vertaamaan Evelinaa Shakiraan, hävetköön kuka lieneekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää 2018 paras ikinä!
Taidat olla ainoa ihminen joka noin ajattelee. Tätä kautta katsoo yli puolet vähemmän jengiä kuin viime aiempia kausia (poislukien viime Espanjan kausi joka oli huonoin kaikista). Hartsun konserttiakaan ei ole tulossa, kuten ei viime kaudellakaan.
Miten ei ole tulossa Hartsua? Onko varmaa? Tuolla on kuitenkin Lauri Ylönen, mahdollisesti Teflon Brothers esiintyisi Hartsulla yhdessä, Evelina, Pepe, Ellinoora...
Miksi siellä joku Teflon Brothers esiintyisi, kun ei muillakaan oo bändit mukana. Jos siitä tuollainen konsertti tehtäisiin, niin sitten Laurinkin kannattaa ottaa bändinsä mukaan, soolona se ei oo vahvimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka neropatti meni ensimmäisenä vertaamaan Evelinaa Shakiraan, hävetköön kuka lieneekään.
Noh, vuohia molemmat... Korvista vuotaa veri Evveliinaa ja Shakiraa kuullessa. Karmaisevaa niekuttelua ja äänen vääntämistä. S airas tapa laulaa ja tuskallista kuunnella.
Mitä v**ua nyt taitaa olla joku muu otettu laulamaan ja Lauri aukoo vain suutaan :D
Ai kauheeta miten vaivanloista laulua🙈
Kaikki kunnia Rasmuksen menneille saavutuksille. Mutta tämän päivän Lauri Ylönen ei vaan enää toimi.
Olipa eveliina hyvä maalaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnia Rasmuksen menneille saavutuksille. Mutta tämän päivän Lauri Ylönen ei vaan enää toimi.
Ehkä ennemminkin tämä Laurin yrittämä uudistuminen ei nyt oikein toimi. Yrittää jotain mainstreampoppia vedellä, mutta ääni ei siihen toimi.
Täähän oli Laurin paras veto tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, vuohia molemmat... Korvista vuotaa veri Evveliinaa ja Shakiraa kuullessa. Karmaisevaa niekuttelua ja äänen vääntämistä. S airas tapa laulaa ja tuskallista kuunnella.
Shakiralla tuo värinän taajuus kuitenkin toimii.
Evelinaa tässä ohjelmassa kuunnelleena, oikea korvani reagoi lauluunsa tärykalvon väpätyksellä. Siitä seuraa huonoa ja oksettavaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut ensimmäisen jakson perusteella, mutta tämä kausi on jotenkin ainutlaatuinen.
Lämminhenkisyys ja aitous, mikä ilmenee sekä ryhmässä että yksittäishaastatteluissa.
Osaavat puhua syvällisistäkin asioista ilman teennäistä vakavuutta ja korostamista. Perusvire kuitenkin positiivinen, mitä elämässä tarvitaan. :)
NIIN samaa mieltä! Olen täysin tyrmistynyt, että tätä kautta täällä näin paljon mollataan. Ainoastaan Loirin ja Vesalan kausi on itseäni koskettanut näin paljon. Olen suorastaan rakastunut Ellinooraan ja Pyhimykseen (vähän Pepeenkin) ihan tämän kauden takia!
Jos olisin artistina tuolla, niin "vetäisin" Evelinan päivänä sen plagiaatti-Havanan, mikä ikinä nyt nimeltään onkaan. Ja esittäisin sen Havanan ja olisin vain: "siis täähän on sun biisi? Mä vaan käänsin tän englanniksi, varmasti menestyis ulkomaillakin!"
Jotenkin vaikka tuo Tuure puhuu ja puhuu, niin se ei oikeastaan sano yhtään mitään.
Pepe on kyllä kova! En olisi ikinä uskonut että fanitan sitä näin paljon..