Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vainpepe kirjoitti:
Ehdottomasti Pepe oli paras. Hänen ääni tuollakin iällä on aivan mahtava!!(toivottavasti suomalaiset osaa arvostaa). Eveliinan veto oli henkilökohtasesti yksi lemppareista. Mielestäni hän on yks tämänpäivän paras naisartisti Suomessa(esim Sanniin verrattuna:)) Olipa ihana nähdä että jakso ei ollut pelkkää pillitystä ja toivon ja uskon että tämä kausi ei ole sitä itkua kokoajan koska menee vähän musiikkiohjelman konsepti silloin taas pieleen.
On nää jänniä nämä totaalisesti päinvastaiset mielipiteet. Evelina on minun mielestäni kaikkein huonoin laulaja mitä tällä hetkellä pyörii Suomen musapiireissä. Ei kykene lainkaan live-lauluun vaan karjahtelee taustanauhan päälle epävireisiä mölähdyksiä. Olen nähnyt useita hänen livekeikkojaan enkä ole yksin mielipiteeni kanssa. Vain elämäässä biisit tulevat tv:stä studioversioina, ja Evelinan ääntä on rajusti korjattu ja muunnettu, kuten levyilläkin. No, saat toki tykätä, ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan fiiliksissä, ihana aloitus uudelle Vain elämää-kaudelle! Olisin ehkä toivonut Laurin jakson olleen vähän myöhemmin, jos olisi avautunut hieman enemmän sitten kun jo tuntevat paremmin. Olisi varmaan ollut enemmän ammennettavaa omasta elämästään ja urastaan.
Toisaalta ihmiset ovat tulleet tietoisemmiksi yksityisyydestään ja haluavat ehkä vetää tarkemmat rajat siihen mistä puhuvat ja mistä eivät. (Varsinkin esim. viime kauden Terhi Kokkosen kohun jälkeen.)
Toisaalta luulen, että kun tunnelma tuosta hieman rentoutuu niin saamme kuulla vielä koskettavia tarinoita.
Edellisiltä kausilta varsinkin Mikael Gabrielin elämä kosketti ja ne on juuri niitä tän ohjelman parhaita anteja. Kun joku antaa itsestään pintaa syvemmältä.
Ai kosketti :D Laskelmoiva rotta, joka valehteli silloin kaikesta. Nisti ja rikollinen,
Kun MG valehteli että äitinsä oli joutunut Siperiaan, äiti reagoi ja kertoi julkisesti ettei pidä paikkaansa. Ja tuo törkymöykky vielä laittoi biisiin tuon sanoitukseksi väittäen todeksi. Ja äääliöt uskoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Pyhimys, ei Kasmir. Ihan eri artisti...
Kukakohan vetää Vadelmaveneen? Mä veikkaan Pepeä.
Pyhimys on muuten sanoittanut Kasmirin Vadelmavene -kappaleen :D
Rasmuksella olis ollu uudemmastakin tuotannosta kauniita biisejä, esim. Paradise ja Silver night. Harmi ettei niitä kuultu.
Vanhemmasta tuotannosta Heavy olis ollu myös kiva. Rasmuksella on paljon hyviä biisejä.
Pyhimys valitsi Rakkauslaulun koska ei osannut muita Rasmuksen lauluja laulaa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Joukossa joku pyhimys kun ensin luulin mukaan eksyneeksi raksamieheksi huomioliivin kanssa.
Pyhimys on suomen paras sanoittaja, ylivoimaisesti!
Toi Anitan tukka on nyt huomattavan siloisempi, kun vertaa vanhoihin kuviin. Karsee afro yleensä. Ja laihtunutkin on.
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksella olis ollu uudemmastakin tuotannosta kauniita biisejä, esim. Paradise ja Silver night. Harmi ettei niitä kuultu.
Vanhemmasta tuotannosta Heavy olis ollu myös kiva. Rasmuksella on paljon hyviä biisejä.
Ja Wonderman.
Laurilla on kyllä ihanasti tuikkivat tähtisilmät!
Oon tykänny Rasmuksesta ihan ekasta levystä lähtien ja Lauri on aina vaikuttanu tosi symppikseltä. Pari kertaa oon vuosien varrella päässy vaihtaan pari sanaa hänen kanssa ja on jääny fiilis, että hirmu tavallinen kaveri se on, jalat maassa.
En oo aiemmin kattonu tota Vain Elämää- ohjelmaa, mutta nyt innostuin ku kuulin että on Laurin päivä. Olipa kiva huomata, että Lauri on oikeestikin sitten tollanen, iloinen ja sympaattinen kaveri ja että tuo hänen tapansa olla tarttui sitten koko sakkiin. Laurissa on sellasta aitoa olemista ja positiivisuutta, joka ei ärsytä just siks ku se on aitoa. Mahtavasti eli mukana jokaisen biisin, ne hymyt ja silmien liikkeet oli lystiä seurattavaa.
Tuo duoesitys Pepen kanssa... Harvoin näkee esiintyjien katseista tollasta kunnioitusta toisiaan kohtaan. Molemmilla oli aidosti kivaa ja muutamat unohdukset teki esityksestä entistä sympaattisemman. Tää oli todella mahtavaa katsottavaa, tuo hymy tarttui minuunkin :-)
Tässä Paradise-verrsiossa olis ollu suomennoskin valmiina:
#Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Wonderman.
Mä rakastan Wonderman-biisiä! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukossa joku pyhimys kun ensin luulin mukaan eksyneeksi raksamieheksi huomioliivin kanssa.
Pyhimys on suomen paras sanoittaja, ylivoimaisesti!
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sori, korjaan. Heavy taitaa olla ihan Rasmuksen omaa soolotuotantoa. Ihme ettei kukaan laulanu Rasmuksen soolobiisejä.
Ei voi mitään mutta Lauri on sekä sisäisesti että ulkoisesti tosi suloinen tapaus. Ei hänestä voi olla tykkäämättä. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, korjaan. Heavy taitaa olla ihan Rasmuksen omaa soolotuotantoa. Ihme ettei kukaan laulanu Rasmuksen soolobiisejä.
Tarkoitat varmaan Lauria.
Pepe on ihanan vaatimaton. Vaikka lauluääntä riittää hän ei pidä siitä isoa numeroa.
Se In my Life-versio oli todella mahtipontinen versio häneltä ja silti hän esityksen jälkeen vaan vaatimattomasti sanoi ”kiitoksia” ja meni paikalleen. Ensin tietysti Lauria halattuaan. 🤗
Pakkositeissä