Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Suostuiskohan kieltäytyneet mukaan, jos keräisivät hyvän joukon kasaan eikä mukana olis mitään jämäliisoja ja lasseja.
Esim. J. Karjalainen, Samuli Putro, Arto Tuunela, Johanna Kurkela..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Teeppä joutessasi pari kipaletta ja heitä tänne youtube-linkit?
Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni.
Justhan sä kirjoitit, että kuka tahansa pystyisi siihen, mutta nyt et itse sitten pystykään.
Niin, tarkoitin ihan vain "biisin" tekemiseen pystymistä, en kehtaamista.
Höpö höpö.
Mitä höpö höpö? Sinäkö et pystyisi lukemaan ääneen itse kirjoittamaasi runoa?
Nää hiphopin dissaajat on kyllä aina niin huvittavia :D Se on taidemuoto joka vaatii lahjakkuutta, ja maailman parhaimmat on ihan älyttömiä. En kyllä oo Pyhimyksen tuotantoon tutustunu (muutenkin enemmän englannin- ja muunkielistä kuunnellu), mutta on se varmasti parempi kuin Cheek, suurin osa on (sori vaan Keekki-fanit, mutta hänen riimiensä taso saa minussa aikaan useimmiten myötähäpeää. Vain Elämässä oli ihan sympaattinen, poisti vihani tyyppiä mutta ei hänen musiikkiaan kohtaan.)
Haukut muita huvittaviksi kun dissaavat hiphoppia ja samalla toteat että Pyhimys on jo kuulematta parempi kuin Cheek. Nolo oot.
Kannattaa jo vihdoin päästä yli tuosta Cheek-angstista ja etsiä uusi kohde.
Ps. Cheek oli älyttömän taitava multiriimittelijä, sopii koittaa perässä.
😂😂😂 Tässä ei nyt ollu kyse minun lahjoistani, vaan räppäreiden ;) No, ihan sun mieliksesi kuuntelin yhen Pyhimyksen biisin ja kyllä, oikeassa olin. Eipä lähde Cheekiltä esim. tämäntasoista lainia kuin "Kun aika kiertää iänkaiken kaatunutta kasia" (eli infinity/loputtomuusmerkki). Tai yks Suomi-suosikkini Paperi-T: "Tyhjän asunnon eleganssi, avaintenluovutusvalssi". Neljällä sanalla jo maalattu elävä mielikuva johon moni voi samaistua, mutta harva osaa pukea sanoiksi tuolla tavalla. Taso on vaan niin eri, sori vaan että loukkaannuit :) Parhaimmilla tai kenestä ite tykkään on juurikin tuo sanansäilä niin hallussa, että se on ihan loistavaa ja koskettavaa runoutta, Keekki ei tähän yllä, hänen tasonsa vaan on lapsellisempi ja yksinkertaisempi. Ehkä siksi onkin niin suosittu kun on suuren yleisön helppo kertakuulemalla ymmärtää.
Et vissiin osaa lukea, sanoin jo että Vain Elämään takia pääsin Cheek-vihastani yli, ja siellä tuli ihan ok versioita. Hän voi olla vaikka maailman sympaattisin tyyppi (ja onkin mielestäni symppis), se vaan ei muuta hänen lahjakkuutensa tasoa piiruakaan ylemmäs :)
Ei hän ole edes symppis. Ylimielinen, naisia huonosti kohteleva, materialistinen, väkivaltainen. Ääliö kerrassaan.
Ylimielistä siitä ei saa tekemälläkään. Naisia kohtelee samoin kuin naiset häntä, molemmat hyötyy. Ihmiset onneksi kasvaa ja aikuistuu ja nuoruudenhölmöilystä otetaan opiksi.
Sitähän se on aina ollu. Säälittävää ajatella, että tunnet tyypin vain levyjen perusteella. Cheek ei ole oppinut paskaakaan. On vain entistä laskelmoivampi.
Levyihinhän sinäkin tietosi perustat. Säälittävää. Kannattaa joskus kuunnella mitä muuta sanottavaa sillä on kun levyjen bunchlinet.
Ja edelleen Cheek on haudattu, se ei laskelmoi enää mitään.
No en perusta vain niihin. Mikä on "bunchline"? Cheekin joku "viisaus" vai? Sitä paskaa on tullut kuunneltua tarpeeksi. Toivottavasti valot sammuu - kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni.
Justhan sä kirjoitit, että kuka tahansa pystyisi siihen, mutta nyt et itse sitten pystykään.
Höpö höpö.
Nää hiphopin dissaajat on kyllä aina niin huvittavia :D Se on taidemuoto joka vaatii lahjakkuutta, ja maailman parhaimmat on ihan älyttömiä. En kyllä oo Pyhimyksen tuotantoon tutustunu (muutenkin enemmän englannin- ja muunkielistä kuunnellu), mutta on se varmasti parempi kuin Cheek, suurin osa on (sori vaan Keekki-fanit, mutta hänen riimiensä taso saa minussa aikaan useimmiten myötähäpeää. Vain Elämässä oli ihan sympaattinen, poisti vihani tyyppiä mutta ei hänen musiikkiaan kohtaan.)
Haukut muita huvittaviksi kun dissaavat hiphoppia ja samalla toteat että Pyhimys on jo kuulematta parempi kuin Cheek. Nolo oot.
😂😂😂 Tässä ei nyt ollu kyse minun lahjoistani, vaan räppäreiden ;) No, ihan sun mieliksesi kuuntelin yhen Pyhimyksen biisin ja kyllä, oikeassa olin. Eipä lähde Cheekiltä esim. tämäntasoista lainia kuin "Kun aika kiertää iänkaiken kaatunutta kasia" (eli infinity/loputtomuusmerkki). Tai yks Suomi-suosikkini Paperi-T: "Tyhjän asunnon eleganssi, avaintenluovutusvalssi". Neljällä sanalla jo maalattu elävä mielikuva johon moni voi samaistua, mutta harva osaa pukea sanoiksi tuolla tavalla. Taso on vaan niin eri, sori vaan että loukkaannuit :) Parhaimmilla tai kenestä ite tykkään on juurikin tuo sanansäilä niin hallussa, että se on ihan loistavaa ja koskettavaa runoutta, Keekki ei tähän yllä, hänen tasonsa vaan on lapsellisempi ja yksinkertaisempi. Ehkä siksi onkin niin suosittu kun on suuren yleisön helppo kertakuulemalla ymmärtää.
Et vissiin osaa lukea, sanoin jo että Vain Elämään takia pääsin Cheek-vihastani yli, ja siellä tuli ihan ok versioita. Hän voi olla vaikka maailman sympaattisin tyyppi (ja onkin mielestäni symppis), se vaan ei muuta hänen lahjakkuutensa tasoa piiruakaan ylemmäs :)
Ei hän ole edes symppis. Ylimielinen, naisia huonosti kohteleva, materialistinen, väkivaltainen. Ääliö kerrassaan.
Ylimielistä siitä ei saa tekemälläkään. Naisia kohtelee samoin kuin naiset häntä, molemmat hyötyy. Ihmiset onneksi kasvaa ja aikuistuu ja nuoruudenhölmöilystä otetaan opiksi.
Sitähän se on aina ollu. Säälittävää ajatella, että tunnet tyypin vain levyjen perusteella. Cheek ei ole oppinut paskaakaan. On vain entistä laskelmoivampi.
Sano yksikin artisti kuka ei olis laskelmoiva? Ei tälläkään kaudella ole mukana yhtään tyyppiä joka ei odota saavansa ohjelman myötä edes puolia siitä mitä Cheek ohjelman jälkeen sai. Nähtäväksi jää onnistuuko joku hyödyntämään tuon näkyvyyden, mutta taatusti jokainen siitä haaveilee ja ovat laskelmoineet osallistumisensa tuohon sen mukaan.
Ei tuolla porukka ole messissä pelkkää hyvää hyvyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan, olen silmät korvat auki. Ellinooralta olen kuullut Elefantin painon useastikin, mutten kyllä muista siitä mitään. Evelinalta en tiedä yhtäkään biisiä. Hän on kyllä tosi kapean yleisösrgmentim artisti, vähän kuin joku äärihevi, nutta nuorten tyttöjen keskuudessa ja medioissa vaan.
Staminat, Mokomat ... Paperi T jne ovat tunnetumpia.Kukaan ei voi tietää kaikkea eikä ainakaan näitä jotka jäävät ihan omiensa keskuuteen.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä radiokanava soittaa Staminaa, Mokomaa ja Paperi T:tä monta kertaa päivässä? Evelinan biisejä tulee esim Novalta, SuomiPopilta ja Aallolta ihan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Levyihinhän sinäkin tietosi perustat. Säälittävää. Kannattaa joskus kuunnella mitä muuta sanottavaa sillä on kun levyjen bunchlinet.
Ja edelleen Cheek on haudattu, se ei laskelmoi enää mitään.
Elossahan se vielä on. Valitettavasti...
Ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan, olen silmät korvat auki. Ellinooralta olen kuullut Elefantin painon useastikin, mutten kyllä muista siitä mitään. Evelinalta en tiedä yhtäkään biisiä. Hän on kyllä tosi kapean yleisösrgmentim artisti, vähän kuin joku äärihevi, nutta nuorten tyttöjen keskuudessa ja medioissa vaan.
Staminat, Mokomat ... Paperi T jne ovat tunnetumpia.Kukaan ei voi tietää kaikkea eikä ainakaan näitä jotka jäävät ihan omiensa keskuuteen.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä radiokanava soittaa Staminaa, Mokomaa ja Paperi T:tä monta kertaa päivässä? Evelinan biisejä tulee esim Novalta, SuomiPopilta ja Aallolta ihan jatkuvasti.
Mitä alapeukutettavaa oli ihan yksinkertaisessa ja neutraalissa kysymyksessä, jossa itse kerroin vastauksen Evelinan osalta?
Höh. On se sitten merkillistä, kun väitetään, että joku on todella suosittu ja kuuluisa, mutta ei voi antaa ihan yksinkertaista esimerkkiä, missä näitä suosittuja ja kuuluisia artisteja soitetaan.
Tuo Tuure Kilpeläinen lausui todella omituisesti jotkut sanat, d- ja j- kirjaimet tuossa laulaessaan. En osaa sanoa onko joku hänen "tavaramerkki", mutta pitää googlettaa, onko hän syntyjään esim. Ruotsista. Kuulostaa ihan kuin Jari sillanpään ääntämykseltä. Se on vähän aina häirinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tuure Kilpeläinen lausui todella omituisesti jotkut sanat, d- ja j- kirjaimet tuossa laulaessaan. En osaa sanoa onko joku hänen "tavaramerkki", mutta pitää googlettaa, onko hän syntyjään esim. Ruotsista. Kuulostaa ihan kuin Jari sillanpään ääntämykseltä. Se on vähän aina häirinnyt.
Vastaan itselleni: Ihan on suomalainen, Kouvolassa syntynyt.
Kun luulet lukevasi keskustelua ohjelmasta ja täällä vängätään Cheekistä... Perustakaa oma ketju sille vänkäämiselle! Ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tää kausi on miljoona kertaa parempi kuin edellinen. Edellisellä kerralla tuntui olevan kaikki ”tyhjäpäät” paikalla jotka puhui vaan alapääjuttuja ja pierujuttuja.
Tän kauden keskustelut jo pelkästään tossa pöydän ääressä oli niin eri maailmasta. Paljon fiksumman olon sai näistä tän kauden tyypeistä.
Tällä kaudella tykkään kaikista esiintyjistä eikä kukaan ärsytä mua. Jos joku pakolla pitäs valita niin ehkä Evelina tai Tuure, mutta ei hekään paljoa mua ärsytä.
Ei tuu yhtään sellaista inhokkioloa ja myötähäpeäoloa kenestäkään kuten edellisellä kaudella tuli jostain Artusta joka ei keksinyt muuta juteltavaa kuin miten päin kinkun ja juuston pitää olla leivän päällä. 😳
Ja pitkä RÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYHHHHHHHH!!!!! vielä kaupan päälle joka tilanteessa. 🙈🙉🙊
Eveliina - ihan chilli poppisovitus aika rasittavasta kappaleesta, tykkäsin
Anne - kaunis tumma ääni, iskelmämaneerit eivät häirinneet tässä
Pyhimys - aika mitäänsanomaton, olisi kiva jos pysyisi edes vähän äänessä
Ellinoora - onneksi ei vetänyt ihan täysillä, riittävästi patetiaa tässäkin
Tuure - en vaivautunut
Pepe - helvetin lahjakas laulaja, teki tulkinnallaan tylsästä kappaleesta kiinnostavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi moro... tajusin vasta nyt, että F-f-fallingin videossa on Chisu toinen niistä tytöistä :D
Ja Putouksessa ollut Pihla Penttinen...
Pihla Penttinen on tehnyt paljon muutakin kuin Putouksen ja ollut tuon musiikkivideon yhteydessä aikanaan ihan näyttelijän työssä. Chisu taasen on noussut suosioon vasta vuosia tuon musavideon jälkeen.
Pihla myös seurusteli Rasmuksen Paulin kanssa vuosikausia, vielä tuolloin F-f-f-fallingin aikoihin
Tuure tais laulaa jonkun oman biisin. En huomannut mitään yhteyttä alkuperäiseen, eikä ilmeestä päätellen Laurikaan :D
Olin aika ennakkoluuloinen tätä kautta kohtaan, koska tällä kertaa ei ollut yhtään artistia jonka musiikkia kuuntelisin. Olin kuitenkin positiivisesti yllättynyt ekasta jaksosta. Olin lapsena/teininä kova The Rasmus - fani ja hyvältä ne kappaleet vieläkin kuulosti kun pätkiä näytettiin. Tuli muistoja mieleen.
Kenenkään mukana olevan versio ei ärsyttänyt ja olin positiivisesti yllättynyt ellinooran vedosta, jossa eivät ässät suhisseet. Kaunis ääni.
Pepe taas oli aivan loistava! Olisin kuitenkin toivon, että useampi olisi laulanut biisit englanniksi.
En ole ollut Anne Mattilan tuotannosta kiinnostunut ikinä, mutta voi miten viehättävän oloinen ihminen kauniilla äänellä! Ja aivan loistava taidemaalari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo Evelinan ja Ellinooran tv-esiintymiset ainakaan mua oo saaneet niin vakuuttuneeksi heidän biiseistään tai taidoistaan, että olisin viitsinyt sen enempää etsiä heidän tuotantoaan kuunneltavaksi. Paljon keskustelua herättäneessä Emmagaalassa esiintyi myös semmoinen itselleni uusi duo kuin Ida & Kalle ja heidän esiintymisensä jälkeen oli pakko etsiä heidän tuotantoaan spotifysta kuunteluun. Joskus noi vaatimattomat tv-esiintymisetkin kannattaisi ottaa vakavasti uran kannalta, eikä vetää niitä vasurilla. Kaikki ei edelleenkään kuuntele radiota ja tutustu sitä kautta uuteen musiikkiin.
Sinä siis olet nähnyt näiden ihmisten tv-esiintymisiä, mutta silti kysyt, missä ihmeessä olisit voinut heidän biisejään kuulla. Eli tuttuja artisteja näyttävät kuitenkin olevan, vaikka halusitkin taivastella, ettet ole koskaan heistä kuullut. :D
Nyt puhuttiin nimenomaan siitä, ettei muka tunnisteta artisteja ollenkaan eikä siitä, onko perehdytty enemmänkin heidän tuotantoonsa. Itse esimerkiksi voi käsi sydämellä sanoa, että en tiennyt Nikke Ankaralta yhtäkään biisiä. En ole nähnyt häntä yhtään missään ihan oikeasti. Siksi on minusta hölmöä sanoa, ettei ole kuullut Ellinooran tai Eveliinan biisejä, jos sitten on nähnytkin heidät Emma-gaalassa ja jopa muistaa heidät niin hyvin, että jonkinlainen käsitys heidän musiikistaan on.
Ei kai tässä ollut kyse minusta? En ole missään välissä väittänyt etten tiedä Eveliinaa tai Ellinooraa. Mutta ymmärrän että niitäkin ihmisiä on. Ei Eveliina tai Ellinoora ole niin isoja artisteja että KAIKKI tietäisivät heidät edes nimeltä, saati osaisi sanoa yhtään millaista musiikkia ne esittää. Jokainen suomalainen varmasti teitää kuka on Jari Sillanpää tai Katri Helena, mutta ei ole lainkaan ihmeellistä ettei joku tiedä kuka on Eveliina tai Ellinoora.
Ja edelleenkään ei ole kyse noista tietyistä artisteista, vaan ylipäätään tästä taivastelusta, mistä muka pitäisi tuntea artistit, joiden levyjä ei löydy omasta levyhyllystä. Jostain se tietoisuus esim Katri Helenastakin on tullut, vaikket levyä omistaisikaan etkä radiota kuuntele.
Jankutijankuti. Edelleenkään tuolla ei ole yhtä ainoaa artistia (Pepen lisäksi) joka kaikkien ehdottomasti pitäisi tuntea jostain. Itse en ollut kuullut tai lukenut Pyhimyksestä yhtään mitään ennen kuin se osallistui tuohon ohjelmaan, vaikka seuraan kyllä aikaani. Tuo artisti ei vaan ollut tuttu yhtään mistään. Tuskin sinäkään kaikkia artisteja tiedät etukäteen. Jos ei kuuntele radiota on hyvin todennäköisesti missannut montakin artistia, mut onneks löytyy vain elämän kaltaisia ohjelmia joissa ne tuntemattomat nimetkin tulee tutuiksi. Ei se oo niin vakavaa vaikka joku ei Katri Helenaa tuntisikaan, joten voinet rauhoittua nyt. Nyt kaikki ohjelman katsojat tietää Eveliinan ja Ellinoorankin, maailma on siis raiteillaan. Toki kaikki ei tätäkään ohjelmaa katso, joten ehkä joudut myöhemminkin kilahtamaan satunnaisedti kun kaikki ei edelleenkään niitä tiedä!
Pyhimys oli mullekin ainoa nevöhööd koko joukosta vaikken itsekään paljoa radiota kuuntele.
Olen ollut aina ihan kympin Rasmus-fani, ja odotin tätä päivää tosi paljon. Pieni sivuhuomautus, musta oli tosi sympaattista huomata miten Lauri ns. laulaa koko kropallaan. Varvistelee ja venyttelee, vaikka muuten olisi paikallaan, kuten vaikka duetossa.
Lauri on kyllä edelleen ihan käsittämättömän komea ja söpö, mutta sen lisäksi tuo lämpö ja sympaattisuus pääsee tosi hyvin nyt esille. Aiempina vuosina ollut tosi sulkeutunut ja vähän kiusaantuneenkin oloinen kaikkialla muualla paitsi lavalla, tästähän itsekin puhui. Ja huomaa selvästi, että alkoholittomuus on tehnyt tosi hyvää. 2003-07 kuvissa näyttää tosi pöhöttyneeltä ja ei-niin-hyvinvoivalta. Nyt näyttää siltä, että on löytänyt tasapainon elämässään.
Eveliinan versio oli mielestäni hyvä, tosin noin toimivasta biisistä on vaikea saada huonoa versiota. Keinuva poljento toimi, ja jos nyt olisi alkukesä, tuosta olisi hyvinkin voinut tulla tän kesän hittibiisi. Even äänestä, tai pikemminkin laulutyylistä, en kyllä oikein välitä.
Pyhimyksen versio oli superhyvä, samaan aikaan nauratti ja kosketti. Pysyi uskollisena sekä biisille että omalle tyylilleen. Ja ihanaa ylipäänsä, että joku veti näin alkupään musiikkia! Pyhimyksellä on ihanan rauhallinen ote kaikkeen, ja kuten Laurikin sanoi, rakastettava persoona.
Tuuren versio oli tosi hieno, mutta aika kaukana alkuperäisestä mentiin. Silti, istuu varmasti erinomaisesti heidänkin keikkasettiin ja kestää radiosoittoa. Ja hieno ääni!
Anne Mattilan versio oli kaunis, mutta mielestäni siihen olisi voinu hakea vielä vähän lisää jotain. Sellaista tuntureiden kaihoa enemmän, ja mystiikkaa. Mutta kaunis ääni, eikä ollenkaan niin huono ääntämys kuin tältä palstalta eilen luettuani kuvittelin.
Ellinooran versio oli kyllä myös tosi kaunis ja puhutteleva. Äänikin on aivan upea, ja on oikeastikin tuollainen suloinen hupsuttelija, kuin miltä telkkarissa vaikuttaa. Nöyrä ja kiltti, mutta ei mikään tossu. Todellinen taiteilija.
Pepe yllätti kyllä ihan täysin. Olen itse sitä ikäluokkaa, että tiedän Pepestä kaksi asiaa: Aamu ja Vintiöiden version Aamusta. Ihmettelin vähän, että mitähän se tuolla tekee. Hassua, miten oli niin purkissa koko jakson, ja sitten pamautti tuollaisen esityksen illan päätteeksi! Ja duetto se vasta upea olikin, Laurin ja Pepen äänet sopivat todella hyvin yhteen. Toivottavasti Pepen versiot ovat jatkossakin yhtä voimakkaita.
Minään vuonna ei ole ollut minua niin paljon kiinnostavaa kattausta, että olisin oikeasti seurannut sarjaa, monesti olen vain pikaisesti tsekannut vedot, mutta nyt muutamalla viime kaudella en sitäkään. Tänä vuonna katson kyllä varmasti kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Pepe korottanut ääntään ikinä, milloinkaan puhuessaan?
Jotenkin epätodellisen tossu.
Hyvin kyllä lauloi. :)
Pepe on vanha ja viisas. Varmaan kuuntelee vähän huvittuneenakin noitten pissisten ja vatipäitten juttuja mutta fiksuna miehenä on hiljaa. Pepe veti jo 60 -luvulla Jormaksessa korkelta ja kovaa. Kyllä me aikuiset on aina tiedetty, että Pepe osaa laulaa. Nyt on kyllä oudossa ja eri tasoisessa porukassa, ei varmaan kauheesti yhteisiä juttuna noiden nenärenkaiden kanssa.
Joidenkin artistien kohdalla voi olla ihan puhdasta sattumaakin että on joutunut samaan porukkaan juuri näiden muiden artistien kanssa. Esim. Lauri sanoi että häntä on moneen otteeseen pyydetty kyllä ohjelmaan, mutta hän ei ole uskaltanut ja häntä on ahdistanut ajatus huomion keskipisteenä olemisesta.
Ties minkälaisessa porukassa olis olku jos jonakin aikaisemana kautena olisi jo lupautunut mukaan ohjelmaan.
Lopettakaa nyt jo tuo Cheek-jankutus. Ei liity mitenkään tähän ketjuun. Cheek lopetti jo, mutta aina vain joku jaksaa närkästyä.