90-luvun Kauniit ja Rohkeat, muistaako vielä kukaan?
Olen ollut vähän nostalgisella päällä viime aikoina ja muistellut kaikkia vanhoja sarjoja, jota tuli lapsena ja teininä katsottua. Kauniit ja rohkeat oli suosikkini,kun sitä alettiin esittämään Suomessa,taisi olla vuosi 1992. Voi niitä aikoja ja voi kyseistä sarjaa!😁 Monet hyvät muistot jäänyt ko. sarjasta. Miten teillä, minkälaisia muistoja sarja herättää? Nykyisinhän se taitaa olla aikamoista kuraa,en ole kylläkään katsonut sitä aikoihin.
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi se oli illan kohokohta! Mun suosikki oli kun Taylor oli Prinssi Omarin vankina. Sheilan juonittelut oli hyviä myös. Brookea inhosin ja iloitsin aina kun Ridge oli Taylorin kanssa ja Brooke itki...
Taylorin ja tyttärensä Steffyn fanitusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tulee väkisinkin mieleen, että nämä heidän puolellaan olevat ovat itsekin ilkeämielisiä, sillä sitähän Taylor sekä Steffy nykyään on. Hyviä ovat Brooke ja Hope, joita taas moni inhoaa; miksi? Hehän haluavat kaikille pelkkää hyvää, kun taas Taylor ja Steffy juonittelevat mutta ovat silti olevinaan ns. hyviksiä. Sheilasta olen pitänyt siksi, että on läpeensä paha, eikä häntä yritetä edes esittää minään muuna.
Taylor ja Steffy ovat molemmat naisia, joille toisen onni on itseltään pois, vahingoniloisia, kostonhimoisia eivätkä kykene näkemään asioita kenenkään muun kuin itsensä kannalta. Brooke sen sijaan on aina ollut pohjimmiltaan hyvä, vaikka miehiä on riittänyt ja tietysti on tehnyt monia moraalisesti arveluttavia asioita, kuten tyttärensä Bridgetin miehen ja lapsen isän Deaconin kanssa raskaaksi hankkiutuminen, josta syntyi juurikin Hope, mutta Brooke ei ole samalla tavalla kiero kuin Taylor.
En oo kattonu yli 10 vuoteen, mutta minusta taylorilla oli brookea parempi moraali.
Brooke petti Ridgen kanssa ihan aluksi , vaikka Ridge oli kihloissa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi se oli illan kohokohta! Mun suosikki oli kun Taylor oli Prinssi Omarin vankina. Sheilan juonittelut oli hyviä myös. Brookea inhosin ja iloitsin aina kun Ridge oli Taylorin kanssa ja Brooke itki...
Mulla just päinvastoin, inhosin Tayloria ja kannatin Brookea :D
Samoin! Ja Stephanieta inhosin myös, kun oli aina niin ilkeä Brookelle. Oma poikansa (Ridge) ja miehensä (Eric) molemmat sekaantui Brookeen ja Stephanie vihasi Brookea ja piti miehiä täysin syyntakeettomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylorin ja tyttärensä Steffyn fanitusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tulee väkisinkin mieleen, että nämä heidän puolellaan olevat ovat itsekin ilkeämielisiä, sillä sitähän Taylor sekä Steffy nykyään on. Hyviä ovat Brooke ja Hope, joita taas moni inhoaa; miksi? Hehän haluavat kaikille pelkkää hyvää, kun taas Taylor ja Steffy juonittelevat mutta ovat silti olevinaan ns. hyviksiä. Sheilasta olen pitänyt siksi, että on läpeensä paha, eikä häntä yritetä edes esittää minään muuna.
Taylor ja Steffy ovat molemmat naisia, joille toisen onni on itseltään pois, vahingoniloisia, kostonhimoisia eivätkä kykene näkemään asioita kenenkään muun kuin itsensä kannalta. Brooke sen sijaan on aina ollut pohjimmiltaan hyvä, vaikka miehiä on riittänyt ja tietysti on tehnyt monia moraalisesti arveluttavia asioita, kuten tyttärensä Bridgetin miehen ja lapsen isän Deaconin kanssa raskaaksi hankkiutuminen, josta syntyi juurikin Hope, mutta Brooke ei ole samalla tavalla kiero kuin Taylor.
En oo kattonu yli 10 vuoteen, mutta minusta taylorilla oli brookea parempi moraali.
Brooke petti Ridgen kanssa ihan aluksi , vaikka Ridge oli kihloissa jonkun kanssa.
Just tuosta syystä Ridge ja Brooke sopi mun mielestä paremmin yhteen... he olivat samankaltaisempia moraaliltaan ja ällötti Ridge, joka itse hutsuili ollessaan suhteessa itseään kiltimpien naisten kanssa.
Oliko se thornen vosu, joka nousi kuolleista?
Naurattaa myös jälkikäteen ne ainaiset viettelykohtaukset. Nainen ku nainen sai miehen kuin miehen petipuuhiin, kun puki takin alle alusvaatebodyn ja tipautti takin plaatialle.
Paternity test tuli myös hyvin tutuksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Muuten se oli hyvä, mutta se Sheila oli kyllästyttävä. Ja tuli vielä uudelleen ja sitten vielä sen tytärkin. Sitä samaa kuviota toistettiin.
Kaiken huippu, että Sheila on taas siellä.
En oo seurannut 12 vuoteen, kun lastenohjelmat alkoi tulla samaan aikaan. (Tai siis on ne aina tullut, mutta mää sain lapsen)
Sheila oli hahmona todella epämiellyttävä koska sillä oikeasti vippasi päästä
Minä katson sarjaa vieläkin. Itse asiassa juuri nyt :). Välillä on ollut taukoja, eli en ihan kaikkia ihmissuhdekuvioita ole nähnyt.
Steffyn kaksoissisko Phoebe oli yksi suosikeistani. En muista hänen olleen ilkeä, kuten siskonsa. Toivoisin, että hän olisi yhä mukana, ja jonkinlaisena vastakappaleena Steffylle.
Vierailija kirjoitti:
The Bold and the Beautiful - Episode 1 (1987)
Ai että. Jotenkin maailma oli tuolloin vielä parempi. <3
Ei hitsi onko siitä tosiaan 31 vuotta? Kylläpä aika rientää. TV:stä tulee nykyään pelkkää tuubaa. Kaipaan 80-90-lukuja... :(
Vierailija kirjoitti:
Caroline oli mielestäni todella kaunis ja Kristen myös(Ridgen ja Thornen sisko). Muistan
Kristenin näyttelijän nimenkin:Teri Ann Linn.
Caroline ja Stephanie oikeasti lesboja. Teri Ann oli oikeasti Lindström mutta lyhensivät sen kun tulivat Amerikkaan
En ole katsonut muutamaan vuoteen. Pitäisköhän... mitäs siellä nyt tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa myös jälkikäteen ne ainaiset viettelykohtaukset. Nainen ku nainen sai miehen kuin miehen petipuuhiin, kun puki takin alle alusvaatebodyn ja tipautti takin plaatialle.
No kyllähän tuo suurimmalle osalle miehistä tehoaa, jos tilaisuus tulis.
Vierailija kirjoitti:
Heeeii... kyllähän tuo toimii edelleenkin... myös IRL! Kokeilkaa vaikka! :D
Lehtikriitikot kirjoittivat aika hauskoja kommentteja sarjan alusta,esim "aika menee niin hitaasti ettei uskoisi".
Sarjan mukavimmat jaksot olivat ne, kun he olivat Venetsiassa. Siis ihan oikeasti siellä ja ulkona kuvattua.
Yleensä harmittaa siknäs sarjassa, että ulkokuvauksia on tehty studiossa. Jopa lumikinoksiin juuttui en matkalla big bearille on tehty sisällä.
Ja uima-allas on joku parisängyn kokoinen oikeasti. Sitä vaan kuvataan oikeista kulmista.
Dallasissa oli paljon paremmat puitteet, oikeat uima-altaista ja paljon oikeita ulkokuvauksia.
Me sanottiin kaverin kanssa ”Ankeet ja ahdistavat”, mutta joka jakso oli pakko katsoa...☺️
Joitain muistoja:
Se hetki, kun Stephanielle selvisi, että Brooke on Ericin toinen nainen, ai ai!
Stephani menetti muistinsa ja eleli kodittomana kadulla.
Sally ja se sen hurmuriaviomies ”Bucky-boy”.
Pikku-Hope kuin Shirley Temple kiharoissaan.
Taylor vei tohtori James Warwickin poikuuden.
Sheila peukaloimassa Ericin isyystestiä.
...ja paljon muuta...
Oi niitä muistoja!💕 (Lopetin katselun joskus 2000-luvun alkupuolella.)
Vierailija kirjoitti:
Brooke oli sarjan alussa aivan mykistävän kaunis ja luonnollinen ilman meikkejä.
Ja on edelleen tyrmäävän kaunis! Ei ole pahoja kauneusleikkauksia, ihmeen luonnollinen.
Oli erikoista kun Brooken siskolla oli akne.
Ja aina kun leukaperä-ritkellä oli sydänsuruja niin hälle kasvoi parransänki. Siitä tiesi että nyt menee huonosti, jos sattui katsomaan muutaman viikon tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkäsin Brookesta. Taylor oli jotenkin todella ällöttävän pyhimysmäinen Ridgeen verrattuna... Brooke paljon sopivampi Ridgelle. No Brookestahan sen Ridgen elämän nainen onkin tullut, mitä nyt molemmilla on aina välillä muita. :D
Muistaako kukaan James Warwickin (tjsp)?
Warwichan oli tässä joku aika sitten taas mukana :)
Eikun päinvastoin, nythän se etenee paljon nopeammin kuin silloin :) Silloin tuijoteltiin minuuttitolkulla silmiin ja sanottiin "Oi, Ridge" tai "voi Brooke", nyt repliikkejä ja henkilöitä on lisätty, ja juoni rullaa suht kivasti.
Et ole ap tainnut katsoa pitkään aikaan?