Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä luuraa kaikki kunnolliset, kiltit ja empaattiset sinkkumiehet?

Vierailija
07.09.2018 |

Missä heihin on mahdollista törmätä?

Vai onko heitä olemassakaan?

Kommentit (301)

Vierailija
41/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.

Tämä on tarkka kuvaus miehestäni! Joskaan hän ei ole sinkku Löysin hänet opiskelupaikastani (yliopisto).

42/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko osaa käytöstavat, on uskollinen ja juttelee?

Kyllä. Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.

ap

En mä kyllä jaksais noin positiivinen olla kokoajan. Voin myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.

Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.

Naiset haluaa päinvastaisia välinpitämättömiä yli-itsevarmoja pelimiehiä.

Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.

Höpöhöpö.

Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.

Arvaatko, kuka on se yksi jonka perään haikailen yhä tänäkin päivänä?

ap

Miksikäs hän ei aikanaan sinulle riittänyt?

Hän löysi toisen naisen ja on yhdessä tämän kanssa edelleen. En olisi koskaan halunnut suhteen päättyvän, mutta emme kai olleet toisillemme tarkoitettuja. Ero oli minulle tosi kova paikka.

ap

Vierailija
44/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisia kilttejä empaattisia miehiä on pilvin pimein mutta juuri he ovat niitä ikisinkkuja.

Tämä on juuri sellainen asia jota naiset sanoo haluavansa mutta käytännön tasolla asia ei toteudu.

Tuntuu usein siltä että mitä huonommin mies naista kohtelee niin sitä paremmin nainen pysyy kiinnostuneena.

Höpöhöpö.

Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa pitkässä parisuhteessa. Yksi kumppaneista oli kitlti ja empaattinen, kaksi itsekästä muita ihmisiä ivaavaa alfaa.

ap

Hän löysi toisen naisen ja on yhdessä tämän kanssa edelleen. En olisi koskaan halunnut suhteen päättyvän, mutta emme kai olleet toisillemme tarkoitettuja. Ero oli minulle tosi kova paikka.

ap

Vaihtoi lennossa uuteen? Eipä tuo nyt mitenkään erityisen mukavalta tai kiltiltä mieheltä kuulosta..

Vierailija
45/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan täällä.

Fakta.

Vierailija
46/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan täällä miesvihaajakeskuksessa.

Vierailija
47/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko osaa käytöstavat, on uskollinen ja juttelee?

Kyllä. Ja on kiltti, ystävällinen, lämmin ja myötätuntoinen. Ottaa huomioon toiset ihmiset, ei pilkkaa, ivaa ja ilkeile tahallaan. On rehellinen ja luotettava, mutta myös luottaa toisiin. Kunnioittaa ja arvostaa kanssaihmisiä. Ottaa kullan kainaloon ja osaa keskustella. Haluaa tehdä kumppaninsa kanssa asioita eikä ole aivan ääriään negatiivinen luonne. Antaa aamulla suukon, sanoo hyvää huomenta ja kysyy työpäivän päätteeksi, miten meni töissä. Vastaa itsekin, kun kysytään eikä luimistele kulmat kurtussa ja komenna olla utelematta turhia.

ap

En mä kyllä jaksais noin positiivinen olla kokoajan. Voin myöntää.

Kirjoitin sinulle tosi pitkän vastauksen omista kokemuksistani liittyen erittäin negatiiviseen kumppaniin, mutta vastukaseni ilmeisesti katosi bittiavaruuteen.

Ei kenenkään tarvitse olla koko aikaa positiivinen, mutten haluaisi enää vuosia kestävää suhdetta negatiivisen ankeuttajakumppanin kanssa, joka ei nää ikinä mitään hyvää missään tai kenessäkään. Kaikki on kokoajan huonosti ja kaikki ihmiset ja asiat perseestä. Sellaisen kumppanin kanssa on oikeasti tosi uuvuttavaa olla.

ap

Vierailija
48/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällö yksi. Mulla on kolme kriteeriä. Ei kovin suuri ikäero, olet lapseton mutta haluat biologisia lapsia.

Vierailija
49/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat kotona.

Vierailija
50/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä työssäkäyvä normaali amismies kiinnosta nettitreffeillä naisia niin paljoa että profiilia käytäisiin katsomassa jollet itse vieraile ensin naisen profiilissa.

Vierailija
51/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan täällä.

Fakta.

Totta. Tällä viikolla olemme olleet typeriä ämmiä, pettäjiä, hu*ria, laiskoja, viivytteleviä, tietenkin lihavia ja vanhoja.

N

52/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan täällä.

Fakta.

Auts! 😣 Toi kyllä satutti mutta kun oon niin empaattinen niin ymmärrän kyllä näkökantasi ja kiltteys estää minua tarttumasta sanan säilään koska minusta kumpuava mukavuus ei ole tahtoni alaista vaan miltei ominaisuus🤓

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
53/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

ap

ap

Vaihtoi lennossa uuteen? Eipä tuo nyt mitenkään erityisen mukavalta tai kiltiltä mieheltä kuulosta..

Ei kilttikään voi kiltteyttään jumittaa itselleen epäsopivassa suhteessa. Olisi toki voinut hoitaa eron hieman tyylikkäämmin.

ap

Vierailija
54/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällö yksi. Mulla on kolme kriteeriä. Ei kovin suuri ikäero, olet lapseton mutta haluat biologisia lapsia.

Tämä taitaapi olla trolli, sillä miehethän eivät halua lisääntyä.

Vierailija
55/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan täällä.

Fakta.

No voi höh. Ensimmäistä kertaa tällä viikolla vilaksin mielinkiinnosta millaista aiheista täällä keskustellaan ja heti tuli haukut niskaan.

Vierailija
56/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo naimissa, enkä anna omaani pois :)

Vierailija
57/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee jos laskee naisiksi vain 17-25-vuotiaat ulkonäkökeskeiset ja hyvännäköiset naiset. Sitten jos naisia on kolmenkympin ylittäneet taviksetkin, homma menee pikemminkin niin, että oikeasti kiltit,kunnolliset ja empaattiset miehet ovat varattuja eivätkä kauaa sinkkumarkkinoilla pyöri, jos sattuvat eroamaan. Sellaiset miehet viedään yleensä käsistä.

Mainittakoon että oikeasti kiltit, kunnolliset ja empaattiset miehet eivät kuvittele kaikkien naisten olevan samanlaisia eivätkä tee negatiivisia yleistyksiä naisista. He eivät myöskään pyri korottamaan itseään muita morkkaamalla taikka syytä vastoinkäymisistään vastakkaista sukupuolta.

Sinä syyllistyt viestissäsi huonosti kätkettyyn misogyniaan ja se ei ole merkki aidosti kiltisti, kunnollisesta ja empaattisesta ihmisestä. Katkeruus ja kaunaisuus ei myöskään kaunista ketään.

Vierailija
58/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä työssäkäyvä normaali amismies kiinnosta nettitreffeillä naisia niin paljoa että profiilia käytäisiin katsomassa jollet itse vieraile ensin naisen profiilissa.

Ja sillä on elämässä väliä, kuka on sattunut katsomaan profiilia ensin? Kuulostat mun ystävättäreltä, joka aina valittaa, että miten väärin on, että vain naisen pitää synnyttää. No niinpä, tämän huutavan vääryyden vuoksi joka tulee biologiasta ja jolle ei kukaan mitään voi, kannattaa varmaan olla katkera ikisinkku.

Vierailija
59/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle joku ongelma sitten vierailla kiinnostavien naisten profiileissa, jos sitä kautta saat kuitenkin vastavierailuja?

Vierailija
60/301 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä elämää kun tasa-arvo ei kiinnosta naisia tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi