puhelimeni kuuntelee minua
puhelimeni siis antaa minulla mainoksia joista puhun. Olen tullut todella vainoharhaiseksi ja minua pelottaa, että minua tarkkaillaan puhelimen etukamerasta. Olen peittänyt etukameran teipillä. onko jollain muullla käynyt? pelkääkö joku muukin? Saanko apua?
Kommentit (48)
Niinhän se tekee, kannattaa hankkia ihan vaan peruspuhelin, jos se häiritsee.
Kaikki kommentit mitä psykiatrille sanoin puhelimeni tietää?
Välillä tuntuu, että se osaa tulkita jo ajatuksetkin.
Nyt on makaronin keitinvedelle lisää käyttöä. Ryöppää kännykkäsi siinä noin 30 min niin loppuu kuuntelu
Kyllä, myös tv kuuntelee. Oletteko huomanneet Samsungin tv:ssä sen mikrofoni kuvakkeen joka joskus ilmestyy ruutuun?
ostettiin kotiin eräs "harvinaisempi" shampoo, ei siis mitään perus salen shampoota. en varmasti ollut googlaillut tms mitään siitä shampoosta, ja parin päivän päästä tuli instagramiin mainos
Minun puhelimeni joskus hälyttää, ja siellä on jonkun tutun ääni joka yrittää jutella kanssani!!!
Pelottavaa, en enää uskalla olla samassa huoneessa puhelimen kanssa.
Minulle kerrottiin että FB:n messenger-app tekisi tuota.
Voi juma tätä maailmaa! ei se sua kuuntele. käy ulkona välillä ni et oo tollane sairas!!!!
Minäkin kuuntelen, sanopa jotain minulle. ;D
Vierailija kirjoitti:
Voi juma tätä maailmaa! ei se sua kuuntele. käy ulkona välillä ni et oo tollane sairas!!!!
Vähänpä tiedät.
FB kuuntelee myös
https://www.apu.fi/artikkelit/image-facebook-kuuntelee-keskustelusi-ja-…
Ainakin facebook ja messenger appit kuuntelevat.
Itse poistin molemmat puhelimesta ja käytän facea vain selaimen kautta.
Ei ole enää tullut manoksia pelkän puheen perusteella.
Juu aina kun puhumme vaikka matkustamisesta jonnekin jne. alkaa tulemaan sen kohteen mainoksia feseen. Ihan selkeä juttu ja erittäin inhottavaa.
Tästä voisi kyllä joku kertoa enemmän, onko laillista kytätä ihmisiä. Tunkea mainosviestejä ja maksattaa ihmisillä ihan turhaan roskapostin estoja.
Etukameran peittäminen teipillä on täysin ylimitoitettua hysteriaa. Ei tulisi mieleenkään
Se on pieni tietokone, sitä voi periaatteessa kuunnella kuka tahansa verraten pienellä tietoteknisellä osaamisella.
On pari vuotta sitten ostin älypuhelimen ja löysin etukameran kautta otettuja kuvia internetistä. Googlen asetuksista saa kuuntelun pois mutta en luota siihen! osta nokia 3310 itse harkitsen sitä!