Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiaisen Monologi ja Silent disco - järjettömän upea kokemus!

Vierailija
06.09.2018 |

Olin paikalla, tapasin Jennin joka on niin upea nainen ja ihminen että meni jalat alta. Ja tää kuuntelukokemus: todella tyylikäs ja kiva keksintö, kansainvälinen idea. Mua ei enää edes kiinnosta teidän dissaamiset vaan minusta tuli Jenni-fani kertaheitolla. Ei mulla muuta.
https://www.instagram.com/p/BnYnZVqFwP5/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä näköjään tyytyväisen näköistä jengiä paikalla. Mikä biisi tuossa klipissä soi? 

Vierailija
2/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista Suomen artisteista, miehistä ja naisista ylivoimaisesti mukavimmat ovat Jenni Vartiainen ja Antti Tuisku. Molemmat ovat luontevia faniensa kanssa jutellessaan. Olen tavannut monia artisteja ja lisäksi sama kokemus on laajasti musiikkipiireissä: Jennistä ja Antista tykätään. Päinvastaisen vaikutelman antavat etenkin 4 naislaulajaa joista tosin vain kaksi on nykyään huipulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista Suomen artisteista, miehistä ja naisista ylivoimaisesti mukavimmat ovat Jenni Vartiainen ja Antti Tuisku. Molemmat ovat luontevia faniensa kanssa jutellessaan. Olen tavannut monia artisteja ja lisäksi sama kokemus on laajasti musiikkipiireissä: Jennistä ja Antista tykätään. Päinvastaisen vaikutelman antavat etenkin 4 naislaulajaa joista tosin vain kaksi on nykyään huipulla.

Jennistä olen samaa mieltä, Anttia en ole tavannut ja aavistan kyllä keitä nuo "neljä naislaulajaa" ovat...

Vierailija
4/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen sinne huomenna.

Vierailija
5/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei Antti haluu jutella muiden ku uskollisimpien fanien kans, muut on ihan merkityksettömiä sille vaikka ne uuden aikakauden fanit mahdollistaa sille kaikki nää areenakeikat yms.

Antti on ylimielinen tavallista pulliaista kohtaan.

Vierailija
6/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei Antti haluu jutella muiden ku uskollisimpien fanien kans, muut on ihan merkityksettömiä sille vaikka ne uuden aikakauden fanit mahdollistaa sille kaikki nää areenakeikat yms.

Antti on ylimielinen tavallista pulliaista kohtaan.

Outoa tuollainen. Jenni kyllä jutteli kuin tavis joka ainoan kanssa joka tuli häntä tapaamaan albumin kuunteluun. Halasi ja suostui yhteiskuviin jokaiselle, otti pari kertaa selfien itsekin jonkun kanssa. Eikä kaikki olleet mitään superfaneja, osa ihan tavallisia uteliaita ihmisiä jotka innostuivat uudesta silent disco formaatista. Hieno kokemus.

Vierailija
7/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli siellä näköjään tyytyväisen näköistä jengiä paikalla. Mikä biisi tuossa klipissä soi? 

Yksi uuden levyn biiseistä. 

ap

Vierailija
8/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennistä olen samaa mieltä, Anttia en ole tavannut ja aavistan kyllä keitä nuo "neljä naislaulajaa" ovat...

Ei taida mennä pahasti pieleen jos nuo naislaulajat ovat Janna, Abreu, Sanni, Evelina. Itse lisäisin Kaija Koon joka on erittäin kylmä ihailijoitaan kohtaan livenä. Tosin hän on sen itsekin myöntänyt ettei halua jakaa nimmareita tai kuvia keikkojen jälkeen.

Vierailija
9/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toi videopätkä. Jenni flirttaa aivan avoimesti sille nuorelle vaalealle komealle jäbälle. Selvästi on puumalla silmää nuorille miehille...

Vierailija
10/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska toi videopätkä. Jenni flirttaa aivan avoimesti sille nuorelle vaalealle komealle jäbälle. Selvästi on puumalla silmää nuorille miehille...

En huomannut mitään flirttiä. Samalla lailla hymyilee kuin kaikille muillekin.

Vierailija
11/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä Jenni tuoksui?

Huumaavalle.

ap

Vierailija
12/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Jennin lauluäänestä enkä musiikista. Silti pystyn heittämällä tunnustamaan että tuo nainen tekee asiat tyylillä mihin ei muut naislaulajat tässä maassa pysty. Olin Forumissa muilla asioilla keskiviikkoiltana ja kyllä näkyi onnellisia ihmisiä jonottavan Jenniä tapaamaan ja levyä kuuntelemaan (en minä). Silti respectit.

Vierailija
13/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Jennin lauluäänestä enkä musiikista. Silti pystyn heittämällä tunnustamaan että tuo nainen tekee asiat tyylillä mihin ei muut naislaulajat tässä maassa pysty. Olin Forumissa muilla asioilla keskiviikkoiltana ja kyllä näkyi onnellisia ihmisiä jonottavan Jenniä tapaamaan ja levyä kuuntelemaan (en minä). Silti respectit.

Jos olet tyypillinen Jenniä vihaava av-mamma, arvostan todella asennettasi. Osoitat ettei kaikki tällä palstalla ole vielä menetetty :)

ap

Vierailija
14/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on soimaassa klo 24 kun Monologi ilmestyy.

Vierailija
15/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toinen savosta ja toinen lapista, näissä paikoissa asuu tunnetusti Suomen mukavimmat ihmiset.

Vierailija
16/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minusta tuli Jenni-fani kertaheitolla"

Jaa. Nyt jennillä on peräti kolme fania jee 😂😂😂

Vierailija
17/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut komea. Lisäksi tuli homovibat siitä jäbästä.

Vierailija
18/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minusta tuli Jenni-fani kertaheitolla"

Jaa. Nyt jennillä on peräti kolme fania jee 😂😂😂

Hahahaha kuolen nauruun!!!

Vierailija
19/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea oli ja hetsku.

Vierailija
20/24 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea oli ja hetsku.

Siis se vaalea nuori kundi silent roomissa poseeramassa Jennin kaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan