Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pakit pienen palkan takia

Pettynyt
06.09.2018 |

En olisi ikinä uskonut omalle kohdalleni tällaista sattuvan, mutta tähän on nyt tultu.
Noin kahden kuukuden tapailun jälkeen nainen sanoi ettei voi jatkaa kanssani, koska en hänen mielestään tienaa tarpeeksi. Ja palkkani on kuitenkin bruttona noin 2500, lisien kanssa.
Hän itse tienaa lähelle saman kuin minä.

Mitään muuta vikaa minussa ei hänen sanojensa mukaan ole, mutta hän ei tästä huolimatta näe meillä yhteistä tulevaisuutta.
Onko meno nykyaikana todella näin pinnallista että ihmiset arvotetaan vain sen mukaan paljonko he tienaavat?
Jotenkin epätodellinen olo

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän kauanhan se sua katseli. Mä ainakin pyydän miestä ottamaan viimeisimmän vahvistetun verotuksen sekä edellisen kuukauden tilinauhan mukaan ensitreffeille. Jos ei ota, tai jos niiden tiedot ei miellytä mua, se on adios!

Jep. Näin teen.

Vierailija
2/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, vältit maamiinan ja aikapommin! Onneksi paljasti karvansa suht aikaisessa vaiheessa.

Pinnallisia löytyy paljon, kaikista sukupuolista ja ikäryhmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisvihaketjut näemmä aloitetaan nykyään vähän ovelammin. Hetkeksi aikaa voi syntyä jopa jotain keskustelua, ennen kuin aloittaja päästää valloilleen perinteisen miljonääri-laatikkopää-ulinansa.

Vierailija
4/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän naista, jos haaveena on "ura" 10-lapsisen suurperheen kotiäitinä. En muuten.

Vierailija
5/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan varmasti nainen sanoi suoraan ettet tienaa tarpeeksi, hohhoijaa. Kyllä nuo kätketään ”en vaan tuntenut kemiaa.” Sanoihin.

Vierailija
6/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, näkyvä kertynyt varallisuus ja valta parantavat huomattavasti, ulkoisesti heikkotasoisen miehen pisteistä naisten silmässä, koska he ovat mahdollisuus.

Vierailija
7/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoi noin, niin ehkä ei halunnut kertoa oikeaa syytä. Se olisi liittynyt sinun persoonaan. Nuo ulkoiset asiat on niin helppoja syitä (välimatka, lapsi, väärä työ, väärä koulutus, vääränlainen asunto, lemmikki...).

Vierailija
8/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisvihaketjut näemmä aloitetaan nykyään vähän ovelammin. Hetkeksi aikaa voi syntyä jopa jotain keskustelua, ennen kuin aloittaja päästää valloilleen perinteisen miljonääri-laatikkopää-ulinansa.

Ihan turhaa lässytystä taas laatikkopäähullulta.

Täällähän naiset ovat itse aikaisemmin kertoneet, että raha suo mahdollisuuksia, luo turvaa, sillä saa sitä ja tätä jos ei muille niin lapsille.

Köyhä tai huonommin tienaava taas on jotenkin ongelmainen. Ihmisessä täytyy olla jotain vialla, jos ei saa kovaa palkkaa: se on tyhmä tai laiska tai mt-ongelmainen tai puidenhalaaja. Ei aviomiesainesta.

Vierailija
9/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin nainen, en ikinä ottais miestä jolla huono palkka.

Ennemmin itken Mersussa kuin jopon tarakalla.

Vierailija
10/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aivan varmasti nainen sanoi suoraan ettet tienaa tarpeeksi, hohhoijaa. Kyllä nuo kätketään ”en vaan tuntenut kemiaa.” Sanoihin.

Ei kaikki naiset valehtele. Miten voi arvostaa itseään jos valehtelee kaikessa?

Vierailija
11/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mä oisin sä kirjoitti:

Minä en ole koskaan kysynyt miehen palkkaa. Koskaan. Ex-aviomiehen palkka selvisi, kun ryhdyttiin asuntosäästäjiksi ja piti laskea paljonko voidaan kuukausittain säästää. Nykyisen avokkini tuloja en tiedä, vaikka olemme seurustelleet joitakin vuosia ja asumme yhdessä.

Mutta jos haluaa high maintenance naisen niin kannattaa hankkia rahaa ja statusta.

Vierailija
12/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, vältit maamiinan ja aikapommin! Onneksi paljasti karvansa suht aikaisessa vaiheessa.

Pinnallisia löytyy paljon, kaikista sukupuolista ja ikäryhmistä.

Tämä, ei kun vaan uutta matoa koukkuun, AP! Maailma (ja pienemmässä mittakaavassa jopa tämä meidän Suomi) on pullollaan myös ei-pinnallisia, ei-kullankaivajatyyppejä. Edellisestä arvastasi ei vain tullut voittoa!

Vierailija
13/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Mä oisin sä kirjoitti:

Minä en ole koskaan kysynyt miehen palkkaa. Koskaan. Ex-aviomiehen palkka selvisi, kun ryhdyttiin asuntosäästäjiksi ja piti laskea paljonko voidaan kuukausittain säästää. Nykyisen avokkini tuloja en tiedä, vaikka olemme seurustelleet joitakin vuosia ja asumme yhdessä.

Mutta jos haluaa high maintenance naisen niin kannattaa hankkia rahaa ja statusta.

Eiköhän nyt ammatista voi aika hyvin tulotason päätellä..

Vierailija
14/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä palkka! Oma ex mies tienasi paljon vähemmän. Ja oikeastaan kaikki ketä olen tapaillut. Et kyllä menettänyt mitään.

Vierailija
15/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metsästää treffeille high maintenance naisia, pitäisi ymmärtää, ettei ne ripsenpidennykset ja kuntosalit tule ilmaiseksi.

Vierailija
16/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos metsästää treffeille high maintenance naisia, pitäisi ymmärtää, ettei ne ripsenpidennykset ja kuntosalit tule ilmaiseksi.

Miehen syytä kaikki taas.

Vierailija
17/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut omalle kohdalleni tällaista sattuvan, mutta tähän on nyt tultu.

Noin kahden kuukuden tapailun jälkeen nainen sanoi ettei voi jatkaa kanssani, koska en hänen mielestään tienaa tarpeeksi. Ja palkkani on kuitenkin bruttona noin 2500, lisien kanssa.

Hän itse tienaa lähelle saman kuin minä.

Mitään muuta vikaa minussa ei hänen sanojensa mukaan ole, mutta hän ei tästä huolimatta näe meillä yhteistä tulevaisuutta.

Onko meno nykyaikana todella näin pinnallista että ihmiset arvotetaan vain sen mukaan paljonko he tienaavat?

Jotenkin epätodellinen olo

Onneksi olkoon! Olipa sinulla hyvä tuuri, vältyit lompakkoloiselta.

Vierailija
18/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi kukaan mies tyytyy noin pieneen palkkaan, kun enemmänkin voisi saada. Johan mediaanikin on paljon korkeampi.

Tulee mieleen että miehellä ei vain ole kykyjä parempaan, ja se on turn off.

N25

Vierailija
19/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olen näin sanonut?

Ap

Vierailija
20/32 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutaan naista joka on rahan takia miehen kanssa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä