Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion syrjäytyä

Vierailija
05.09.2018 |

en hae jatko-opiskelupaikkaa
muutan pois kotoa tai jään kodittomaksi
käyn kerran viikossa kaupassa, muuten pidän ikkunat ja ovet kiinni
selaan av palstaa ja kuolen sitten kun kuolen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin juuri saman.

Nyt riitti.

Vierailija
2/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Aika monta ihmistä olis pulassa jos syrjäytyminen olis kielletty puheenaihe Suomessa. Paitsi en ihmettele jos modejen politiikalla tääkin keskustelu poistuu

Vierailija
4/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua. Tsemppiä!

Vierailija
5/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisikin syrjäytyä rauhassa.

Vierailija
6/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku Online työ ja elätä ittes sillä, et tartte autoo tai mitään jos kauppa on lähellä. Onnee vaan.

Vierailija
7/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme. Tässä yhteiskunnassa nälvitään ja mitätöidään kaikki jotka poikkeavat harmaasta massasta. Jo lapsesta asti opetetaan että itseään brändäävä äänekäs olio saa kaiken, muunlaisilla ei ole ihmisarvoa.

Jos ei kelpaa mihinkään, ei myöskään enää kaipaa minnekään.

Vierailija
8/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
9/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisi syrjäytyä rauhassa. Huoh...

Vierailija
10/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono valinta, itse olen syrjäytynyt jo neljä vuotta. Toisaalta joutuu jatkuvasti opettamaan kanssaihmisiä, että työtön ei ole työssäkäyvän palvelija, että meilläkin saa olla aikatauluja ja joskus voi sanoa ihan ei vaikka vaan huvikseenkin. Jatkuvaa ihmisarvoistaan kiinni pitämistä siis.

Vierailija
11/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kuolla mahd. nopeesti. Kiitos.

Vierailija
12/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oma valintasi.

Vierailija
13/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan. Nykyinen yhteiskunta on yksi suuri vitsi.

Vierailija
14/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono valinta, itse olen syrjäytynyt jo neljä vuotta. Toisaalta joutuu jatkuvasti opettamaan kanssaihmisiä, että työtön ei ole työssäkäyvän palvelija, että meilläkin saa olla aikatauluja ja joskus voi sanoa ihan ei vaikka vaan huvikseenkin. Jatkuvaa ihmisarvoistaan kiinni pitämistä siis.

Niin totta!

Pitäisi suostua kaikkeen ja kaikki aikataulut pitäisi sopia koska ”eihän sulla oo mitään”😸

Vierailija
15/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin aion tehdä. Lopetan opinnot ja työtkin loppuu kohta. Perhettä ei ole joten se siitä sitten, sitten mua ei enää sidokaan mikään. Rahaa on ehkä kymmeneksi vuodeksi.

Vierailija
16/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan se saattaa onnistuakin, jos rahaa on...

Vierailija
17/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen on ihanaa.

Vierailija
18/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe syrjäytyneeni mistään, vaikka olenkin ollut työtön jo vuosien ajan.

Päinvastoin, jos olisin ollut kaiken tämänkin ajan töissä jatkuvasti, olisin aivan taatusti työn takia syrjäytynyt omasta elämästäni, en olisi ollut näin vapaa ja vapautunut elämään kuin mitä olen kaiken tämän ajan saanutkin siis elää elämääni vain itselleni ja läheisteni kanssa.  Työssä käyntihän vie miltei kaiken aikasi, ja vapaa-aika meneekin sitten kotitöiden tekemiseen ja niiden elämän asioiden, harrastusten parissa, joihin ei työnsä aikana ehdi panostaa kuten työttömänä on ehtinyt.  Ennen kaikkea tykkään ajatella kaikenlaisia asioita, ja töissähän se ei olisi mahdollistakaan, kun pitäisi keskittyä työn tekemiseen ja reippaalta näyttelemiseen, jotta olisi pomojen ja asiakkaiden hyväksymä työmyyrä.

Luontoakin on voinut ihastella ja ulkoilla milloin lystäät ilman tiettyjä kelloaikoja vuorokauden aikana.

Olen nauttinut, nauti sinäkin, jos vaan voit. 

Rahalla kun ei kaikkea saa, ikävä kyllä.

Vierailija
19/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnuu pännii koko sana "syrjäytyä", siis mistä sitä ihminen syrjäytyykään, jos esmerkiksi työtön, joka ei kylläkään enää nykyaikana johdu itse ihmisestä, ja halustaan olla yhteiskunnallisesti työtön, töitähän on kyllä kaikilla kotonakin niin paljon kuin vaan viitsii tehdä; ja sitten kun omat työt kotosalla loppuvat, niin voipi mennä autteleen vaikkapa naapurin huusholliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän