Naisen "aloite" seksiin.
tasapuolisuus
klo 19:12 | 5.9.2018
Olen jo unohtanut miltä tuntuu olla haluttu sängyssä.
Itse hyväilen, suutelen, nuolen ja teen kaiken mitä vain voi, että nainen nauttisi mutta vastaavaa ei itselle tule ikinä.
Esimerkkinä edellinen kerta kun vaimoni "teki aloitteen".
Tämä siis tapahtuu ehkä kerran kahdessa kuussa ja aina samalla tavalla.
Kun naisen tekee mieli ja olemme sängyssä alkamassa nukkumaan.
Nainen sanoo "yynh".
ja jos en siihen reagoi sanoo nainen "Ynh, YYnh"
Tällöin siis pitää naista alkaa hyväilemään ja koskettelemaan ja mielellään myös suuseksiä antamaan.
No, viime kerralla tein testin. Päätin että pidän naistani hyvänä jos hän edes hiukan koskettaisi minua tai yrittäisi saada minun halut heräämään.
En siis reagoinut kahteen "Yynh´-ynähdykseen vaan esitin nukkuvaa. Ja jäin odottamaan jos nainen edes hiukan yrittäisi herätellä minunkin halujani.
Seuraavaksi nainen sanoi "yyngh yyngh", jo hiukan kovempaa. En reagoinut.
Sitten nainen alkoi masturboimaan välillä ynähdellen että heräisin ja huomaisin että naiseni tekee mieli seksiä.
Koko aikana en siis ollut saanut minkäänlaista kosketusta tai edes kuiskausta haluista.
Lopulta nainen vei käteni pillulleen. Tässä vaiheessa otin käteni pois ja käänsin kylkeä.
Naisen reaktio tilanteeseen oli kysymys "mikä sulla on kun et halua?"
Onko tuollainen käytös kovinkin yleistä naisilla?
Kyse ei ole siitä etten olisi kertonut mistä pidän ja millaisesta aloitteesta pitäisin. Ne eivät vain ikinä toteudu.
En myöskään ole ruma. Kehun vaimoani ja autan kotitöissä.
Seksin huonous syö parisuhdetta todella rankasti. Tai oikeastaan se että en tunne itseäni millään tavalla seksuaalisesti haluttavaksi vaimoni silmissä tuntuu kaikista pahimmalta.
Kommentit (76)
Tämä on ihan normaalia. Ei syytä huoleen.
Pitäiskö sun jutella sen emäntäs kans?
Voisitko laittaa tämän tuonne seksiosioon, kiitos.
Joo mutta naisesi sentään haluaa. Täällä kirjoittaa kuule sellaisia miehiä jotka eivät edes muista sellaista tapahtuneen.
Pyydä vaimoasi lukemaan tuo mitä kirjoitit. Rasittava emäntä.
Aivan kuin exvaimo. Ei puhettakaan että minä olisin saanut mitään huomiota. Seksikin jäi minun kontolleni, sen vielä kestin. Liian itsekeskeinen ja siksi ex. Naiset jotka pitävät itseään palkintona miehelle ovat juuri näitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun jutella sen emäntäs kans?
Vaikea jutella kun se yleensä sanoo vaan yynh tai yyyng.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta naisesi sentään haluaa. Täällä kirjoittaa kuule sellaisia miehiä jotka eivät edes muista sellaista tapahtuneen.
Ja tästäkö apn pitäisi iloita?
Akan käytös kuulostaa kuvottavalta, tulee oma mies mieleen, yök.
Kuulostaa kyllä erittäinkin epäuskottavalta.
Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.
Miksi et uskalla puhua naisellesi omista toiveistasi?
Katson yleensä miestä silmiin, kysyn onko hän kovin väsynyt. Silittelen häntä alavatsasta ja kun hän sanoo, ettei väsytä yllättäen yhtään, otan suihin.
Toisaalta olenkin jo tällainen vanha ja ruppuinen 53-vuotias, joka ei kuvittele ihmisten lukevan toistensa ajatuksia vaan uskon suoraan puheeseen. Mutta aika hienosti 65-vuotias mies reagoi siihen, ettei tarvitse vongata! Luojani, miten antaumuksella hän osoittaa kiitollisuutensa!
Suosittelen kaikille. Kokeilkaa edes. Jörrikästäkin voi sukeutua kelpo rakastaja, kun sitä vähän silittelee ja paijaa.
No onhan tuo nyt todella huono tilanne sinun kannaltasi jos tuo on totta. Mitä jos tekisit saman naisellesi? Miten hän reagoisisi? Voisi kenties olla hyvä näyttää hänelle ns "omaa metodiaan".
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.
Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...
Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.
Seuraavan kerran kun naisesi ynähtelee ja haluaa seksiä:
1) Käänny sängyssä alastomana selällesi ja sano "Ole hyvä!, olen käytettävissäsi."
2) Anna naisesi hyväillä itsellesi erektio ja touhuilla vehkeesi ympärillä miten haluaa.
3) Käsiä voit käyttää enintään rintojen puristeluun jos haluat ja suuta suutelemisen vastaamiseen.
Siitä se uusi toimintamalli lähtee käyntiin jos on lähteäkseen.
Jos naisesi hoitaa käyttäytymisen jälkeen hommat itse, ei hän ole seksuaalisesti kiinnostunut sinusta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...
Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.
Samaa mieltä. Parisuhde ja seksielämä voivat olla huonoja myös naisen passiivisuuden takia ilman, että sille olisi mitään ”rakenteellista” syytä.
Mulle on mies sanonut vähän samaa, että en tee tarpeeksi aloitetta ja hänkin haluaa kokea olevansa haluttu. Toivoo että aktiivisemmin osoittaisin hänelle kiihkeää kosketusta jne ja pitäisin hyvänä. Omalla kohdallani voin sanoa että pirun vaikeaa! Siinä vaiheessa kun haluaisin ja tiedän että pitäisi olla aktiivinen niin jämähdän ja menen melkeinpä paniikkiin kun tulee kaikki epävarmuudet pintaan ja no... se ei ole sitten kovin haluttavaa enää. :/ Kun sitten taas kiihottaa tosi paljon jos mies vie ja minä saan vikistä.
Kyse ei ole ettenkö haluaisi miestäni, mutta tosiaan tuo ahdistus vaivaa mikä tulee kun mieheni odottaa sitä aktiivisuutta. Oon tätä koittanut selittää ja päästä pienin askelin myös eteenpäin. Sun kannattaisi ehkä kertoa sille naisellesi ilman että oot vihainen tai turhautunut että mitä haluaisit ja kysyä mitä hän ajattelee sitten ja vaikka kysyä että miksi sinä teet aina aloitteen, kun haluaisit tasapuolisuutta?
Ja siis hyvässä hengessä jutella, koska ei voi tietää mitä siinä on takana. Tsemppiä!
HAHAHHAHA