IL: Maajussille morsian -sarjan morsianehdokas Sarita on tuomittu törkeästä pahoinpitelystä – löi ex-kumppaniaan keittiöveitsellä rintaan
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kyllä tuollainen tieto pitäisi kertoa Maunolle. Muijahan on hengelle vaarallinen! Miettikää omalle kohdalle miltä tuntuisi, jos tuollainen tieto pimitettään, varsinkin jos jotain tunteita olis ehtinyt kehittyä. Vaikka Mauno nyt mulkku oliskin, niin eipä hänkään väkivaltaista kumppania ole ansainnut. :(
Ai, pitäisikö tosiaan meidän kertoa Maunolle? No okei, kerrotaan sitten.
Mikä tuossa on ollut lieventävänä tekijänä, ettei ole tuomittu tapon yrityksestä. Ja huomioitavaa myös, että väkivalta on koko ajan mennyt pahempaan suuntaan noiden tuomioiden perusteella. Niin se yleensä tuppaa menemään. Ja vielä kaksi eri miestä kyseessä, joita kohtaan ollut väkivaltainen.
Olisipa pelottavaa olla sängyssä tuollaisen kanssa. Sarita ku sanois että meneppä tuohon mahallesi niin voin hieroa hartioitasi. Voisi kylmät väreet mennä kun ajattelisi koska tulee keittiöveitsi selkään. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heippa kaikki ystävät, kaverit, sukulaiset ja tutut!
Mtv3 on julkaissut musta asioita joita on menneinä vuosina tapahtunut, koska en ole lukenut sopimusehtoja kunnolla kun olen suostunut lähtemään ohjelmaan ja kertonut taustoistani. Itselläni on ollut menneinä vuosina vaikeaa ja olen tehnyt vääriä valintoja. Olen kumminkin jo muutaman vuoden ollut oikealla hyvällä tiellä elämässäni ja katson tulevaisuuteen. Toivottavasti ymmärrätte edes hieman. Kiitos. " Sarita vastaa fb.
Kuinkahan MTV kommentoi lehdessä, että nämä olivat tuotannolla tiedossa?
.
Valehtelevatko enemmänkin?
Täh? Tuolla iltasanomissa lukee kyllä, että tuotannolle on valehdeltu ja jos tämä nainen itsekin kertoo, ettei ole sopimusehtoja lukenut, mistä ihmeestä vedit tuon, että nämä oli tuotannolla tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä ketjussa tämäkin uutisen jo joku kertoi. Ja tottakai ketju suljettiin, täällä kun ei saa keskustella yhtään mistään nykyään.
Olisikohan ylläpidolla vähän muutakin tekemistä, kuin tarkastaa kaikki huhut, joita palstalla kerrotaan?
Juu kiirettä pitää, kaikki mielenkiintoiset ketjut joko suljetaan tai poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtv3 on julkaissut musta asioita joita on menneinä vuosina tapahtunut, koska en ole lukenut sopimusehtoja kunnolla kun olen suostunut lähtemään ohjelmaan ja kertonut taustoistani. Itselläni on ollut menneinä vuosina vaikeaa ja olen tehnyt vääriä valintoja. Olen kumminkin jo muutaman vuoden ollut oikealla hyvällä tiellä elämässäni ja katson tulevaisuuteen. Toivottavasti ymmärrätte edes hieman. Kiitos. " Sarita vastaa fb.
.
Täh? Tuolla iltasanomissa lukee kyllä, että tuotannolle on valehdeltu ja jos tämä nainen itsekin kertoo, ettei ole sopimusehtoja lukenut, mistä ihmeestä vedit tuon, että nämä oli tuotannolla tiedossa?
Siitä että Iltalehti joka ensimmäisenä uutisoi, kirjoitti näin:
Keskiviikko 5.9.2018
VIIHDE
Viihde | Viihdeuutiset
Maajussille morsian -ohjelmassa Maunoa tavoittelevalla Saritalla tuomio törkeästä pahoinpitelystä - löi ex-kumppaniaan keittiöveitsellä rintaan
Tänään klo 18:22
Maajussille morsian -ohjelmassa mukana oleva Sarita Eklund on tuomittu törkeästä pahoinpitelystä.
Sarita Eklund. MTV3
Maajussille morsian -ohjelman uudella kaudella mukana on Sarita Eklund, joka on yksi maajussi- Maunon morsianehdokkaista.Eklund on saanut tuomion törkeästä pahoinpitelystä, joka tapahtui kesällä 2016 Loimaalla.
Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiolauselmasta käy ilmi, että Eklund on pahoinpidellyt entistä kumppaniaan lyömällä tätä kerran keittiöveitsellä rintaan. Kaksi kuukautta myöhemmin Eklund oli pahoinpidellyt kumppaniaan jälleen lyömällä tätä nyrkein ja avokämmenin, sekä raapimalla häntä.
Molemmista pahoinpitelyistä on annettu yhteisenä rangaistuksensa 10 kuukauden ehdollinen vankeusrangaistus. Ehdollisen vankeuden ohessa on määrätty suoritettavaksi yhdyskuntapalvelua 30 tuntia.Tuomio on annettu syksyllä 2017.
Maajussille morsian -sarjan uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten MTV3-kanavalla.Maanantaina nähdyssä jaksossa neljä maajussia tapasivat morsianehdokkaitaan Naantalissa. Maajussi-Mauno valitsi jaksossa Saritan neljän mieleisimmänsä morsianehdokkaan joukkoon.
Iltalehti tavoitti MTV3:n vastaavan tuottaja Jasmi Kuusiston asian tiimoilta. Kuusisto kertoi tuotantoyhtiön tienneen Eklundin taustasta.
- Meillähän on niin, että osallistujat allekirjoittavat sopimuksen tuotantoyhtiön kanssa. Sen yhteydessä ilmoitetaan, jos on ollut jotain tuomioita, tai jos on vireillä oikeudellisia toimia tai seikkoja, joilla voisi olla vaikutusta ohjelmaan valituksi tulemiseen, Kuusisto toteaa.
- On ollut tiedossa, että hänellä on ollut vähän risaisempaa menneisyyttä. Tarkemmin emme tiedä tapahtumien yksityiskohtia.Olemme tavanneet henkilön ja hän vaikuttaa kunnolliselta, sen tarkemmin en osaa ottaa kantaa sen tapahtuman taustoihin, Kuusisto jatkaa.
Näittekö estettä Eklundin ohjelmaan osallistumiselle?
- Emme. Ja se on lähinnä tuotantoyhtiö, joka on tehnyt osallistujien kanssa sopimuksen näistä asioista ja vireillä ei ole ollut oikeusjuttuja. Ja kun rikoksesta tuomitaan, niin ainahan jossain vaiheessa on kärsitty se tuomio, Kuusisto sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä ketjussa tämäkin uutisen jo joku kertoi. Ja tottakai ketju suljettiin, täällä kun ei saa keskustella yhtään mistään nykyään.
Olisikohan ylläpidolla vähän muutakin tekemistä, kuin tarkastaa kaikki huhut, joita palstalla kerrotaan?
Juu kiirettä pitää, kaikki mielenkiintoiset ketjut joko suljetaan tai poistetaan.
No pakkohan se on niin tehdä, jos ei ehdi vahtimaan, mitä siellä kirjoitetaan. Mietipäs itse, mitä tekisit, jos palsta sekoaa ja viestejä tulee niin tiuhaan tahtiin, ettet ehdi niitä edes lukemaan saati tarkistelemaan, mikä on totta ja mikä ei.
Ehkä mauno ens kerralla listaa jonku muun kriteerin ensimmäiseksi kun normaalipainon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
Iltalehti ja siellä MTv:n vastaava tuottaja Jasmi Kuusisto kertoo näin
Onko tämä sitä naistyyppiä, joka mustasukkaisena käy toisten naisten kimppuun, kirkuu kuin hyeena ja repii hiukset ja kaiken tiellä sattuvan.
Taustat olisi syytä tarkistaa kunnolla. Miettikää millainen haloo siitä nousisi jos ohjelmaan osallistuvalla miehellä olisi useita pahoinpitelytuomioita taustalla.
Vai että tylsä kausi tänä vuonna..Mitä vielä. Nousi kyllä ohjelman kiinnostus potenssiin sata!
Vierailija kirjoitti:
Mauno niin toivoi, ettei ylipainoista naista hänelle, nyt sai vähän villimpää menoa.
Hänhän halusi spontaanin naisen. Tämä kai nyt ainakin on sitä, kun pahoinpitelytkin menee ihan vaan väärän valinnan piikkiin. On niin spontaani morsmaikku ettei ehdi aina valintojaan sen tarkemmin miettimään... Antaako puukosta vai eikö antaa? Oho, no annoin jo. Tuli taas tehtyä väärä valinta, ei voi mitään, eiku spontaanisti uusia valintoja tekemään!
MTV:lle taisi käydä vanhanaikaisesti.
1. MTV Tiesivät
.
2. Sarita kertoo naamakirjassa, ettei kertonut
.
3. MTV eivät tienneet
.
4. Varmaankin MTV kertoo, että Iltalehden toimittaja on käsittänyt väärin
Vierailija kirjoitti:
Mtv3 on julkaissut musta asioita joita on menneinä vuosina tapahtunut, koska en ole lukenut sopimusehtoja kunnolla kun olen suostunut lähtemään ohjelmaan ja kertonut taustoistani. Itselläni on ollut menneinä vuosina vaikeaa ja olen tehnyt vääriä valintoja. Olen kumminkin jo muutaman vuoden ollut oikealla hyvällä tiellä elämässäni ja katson tulevaisuuteen. Toivottavasti ymmärrätte edes hieman. Kiitos. " Sarita vastaa fb
Melkoista hengenvaarallisen väkivallan vähättelyä ja normalisointia tuo selitys.
Minä ostin viime vuonna piheyspuuskassani halvat talvikengät, jotka hajosivat jo ennen joulua. Se oli meikäläisen mittapuulla väärä valinta.
Vierailija kirjoitti:
MTV:lle taisi käydä vanhanaikaisesti.
1. MTV Tiesivät
.
2. Sarita kertoo naamakirjassa, ettei kertonut
.
3. MTV eivät tienneet
.
4. Varmaankin MTV kertoo, että Iltalehden toimittaja on käsittänyt väärin
Homma menee niin, että ekaksi kielletään kaikki, sitten alkaa sisäinen tutkinta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuvitteli, että ei ole mainitsemisen arvoista, että on tuomittu ex-miehensä pahoinpitelystä. Kaiken lisäksi lyönyt tätä veitsellä.
No hällä on ollut vähän vaikeaa ja tapon yritys oli "väärä valinta". Pitää ymmärtää. Kukapa meistä ei joskus tekisi "vääriä valintoja" elämässään...
Pahin väärä valinta on mennä jääkaapille. Maunon mielestä.
Sydämeni osuman sai,
on se Saritan puukosta kai.
Syvälle se upposi niin,
aivan kun jäädäkseen iäksi kii.
Iskusta sen mä vavahtelen,
mut Saritan muotoja vaan ihailen...
Eiku miten se Siiri Nordinin biisi meni.
.
.