Perustelkaa miksi syötte lihaa.
Pyytäisin jokaista, huolellisesti tutkimaan kyseistä linkkiä eläinten oloista suomen teurastamoissa. (Varoitus: sisältää kuvia, tekstiä ja videoita eläimiin kohdistuvasta väkivallasta ja kidutuksesta)
Linkkiin tutustumisen jälkeen, pyytäisin jokaista perustelemaan oman kantansa siihen, että miksi kokee oikeudekseen syödä lihaa.
Kommentit (102)
Siksi koska en kannata punavihreitä.
Koska liha maistuu hyvälle ja on ravitsevaa. Koska ihminen on sekasyöjä. Siksi.
Koska medium- pihvi on hyvää
Ja olen opiskellut lihateknologiaa ja nähnyt elintarviketeollisuutta tipusta lautaselle koko ketjun. Ei hetkauta.
Koska se on hyvää.
T: Karjalanpaisti uunissa
Liha on hyvänmakuista ja sisältää vitamiineja, mineraaleja sekä laajan aminohappoprofiilin. Lisäksi siinä on runsaasti hyvälaatuista proteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni eläimillä ei ole oikeuksia.
On niillä, oikeus tulla syödyksi.
Muuten en hyväksy lihansyöntiä paitsi ainoastaan Halal-lihan koska se on niin kiinteässä yhteydessä uskontoon, ja meillä on uskonnonvapaus.
Koska ihminen on biologialtaan sekasyöjä. Liha on ihmiselle hyvää ravintoa.
Jotta lihat eivät menisi hukkaan.
Haluan tietää miksi se on oikeutettua, että eläin kituu tuskissaan? Ja että ihminen kohdistaa tähän rajua väkivaltaa?
Eikös sitten lemmikkikoiriakin saisi paiskoa seinään jos huvittaa.
-saan lihasta ravintoa
-kasvisruokailu ei sovi minulle
-olen sekasyöjä
-liha on hyvää
-ihminen on peto
-noudatan ravintoketjua niin kuin muutkin petoeläimet
Miksi leijona saa syödä lihaa mutta ihminen ei?
Ei leijona mieti antiloopin tunteita kun puree sitä kaulavaltimoon. Eikä meidän kuoleman jälkeen meitä syövät mikrobit ja muut pienet loiset pohdi että olikos tämä hyvä taikka paha ihminen meitä syödessään. Syöminen on luonnollista. Sellaista on luonnon kiertokulku.
Vierailija kirjoitti:
-saan lihasta ravintoa
-kasvisruokailu ei sovi minulle
-olen sekasyöjä
-liha on hyvää
-ihminen on peto
-noudatan ravintoketjua niin kuin muutkin petoeläimetMiksi leijona saa syödä lihaa mutta ihminen ei?
Koska vegaani sanoo tsot tsot!
Syön lihaa pääasiassa siksi koska kaikki tuputtavat kasviksia.
Onpa huonoja ja typeriä perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää miksi se on oikeutettua, että eläin kituu tuskissaan? Ja että ihminen kohdistaa tähän rajua väkivaltaa?
Eikös sitten lemmikkikoiriakin saisi paiskoa seinään jos huvittaa.
Kyllä saisi. Mikä tässä nyt on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Onpa huonoja ja typeriä perusteluja.
Niin ooonkiii! Lällä lääää!
Mielestäni eläimillä ei ole oikeuksia.