Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välinehuoltajien työllisyys

Vierailija
05.09.2018 |

Löytyiskö välinehuoltajia kertomaan työtilanteesta? Palkkauksen tiedänkin, ei häävi mutta itselleni olisi riittävä. Onko päivätöitä tarjolla vai pelkkää 3-vuoroa? Mies tekee 3-vuorotyötä ja perheessä on lievästi kehitysvammanen lapsi, joten molempien aikuisten täyspäiväinen vuorotyö ei onnistu ainakaan nyt kun lapsi on alottamassa koulua.

Harkitsen siis koulutukseen hakeutumista. Haaveilen että voisi opiskella oppisopimuksella vaikka tiedänkin että paikat on varmasti siihen kiven alla. Keski-Pohjanmaalla siis asustelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat vähenee kun on tullut se autoklaavi ja muuta automatisointia.

Vierailija
2/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Työllisyys hyvä, mutta on vuorotyö. Toki myös päivä paikkoja löytynee. Itse olen tykännyt) Hae vaan opiskelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoklaaviko on sinusta tuore keksintö?

🤣🤣🤣

Vierailija
4/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne välineet ole autoklaavattu vuosikymmenet, joten en nyt näkisi tässä vaaraa.

Vierailija
5/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Jännä miten aina naisvaltaisilla aloilla osataan pelätä tota automatisointia. En oo ikinä kuullu ihmisten päivittelevän miten prosessimiehiltä loppuu työt kun teollisuus on automatisoitunut. Toistaiseksi ihminen sitä konetta tarvitaan käyttämään ja seuraamaan työn laatua.

Vierailija
6/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös päivätyöpaikkoja, koska on esimerkiksi päiväleikkureita ja päivisin toimivia lääkäriasemia.

Vierailija
7/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliehioltajilla on kova työttömyys, ei kannata hakea. Opiskele mieluummin lähihoitajaksi, voit tehdä pelkkää keikkaa ja hommia riittää. Keikkatyötä tekemällä voit valita sellaiset vuorot jotka sopii elämäntilanteeseen hyvin.

Vierailija
8/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ihan tyhmä ajatus soittaa parille paikalliselle työnantajalle ja kysellä vähän noista päivätyön mahdollisuuksista samalla jos tiedustelen oppisopimusmahdollisuudesta? Ettei tulis heti huono kuva kun on näitä rajoituksia työajan suhteen 😁

-ap

Vierailija
9/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Et sitten tunnista sarkasmia?

Vierailija
10/10 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt, teen itse 2-vuorotyötä, 3-vuoroon olis mahdollisuus tarjolla kyllä. Hammaspuolella ja terveyskeskuksissa kuulema päivätyötä paljon mutta mulla ei kiinnostusta sinne. 

Itse koen että ainakin pk-seudulla oikeasti ammattitaitoinen ja ahkera pystyy valitsemaan työpaikan.