Hyi helvetti että toi Victoria Beckham
on sitten kuvottava harppu! Karvat nousee pystyyn kun nään sen kuviakin.
Nyt se haluaa tytön että pääsee lakkaamaan sen kynsiä ja MEIKKAAMAAN sitä.
Helvetti mikä urpo
Kommentit (23)
t. itsekin hyvännäköinen
p.s ois kiva nähdä ton yhden lanttupää :D
kun on 3 sektiota takana. Voi olla hengenvaarallista tehdä se neljäs lapsi, mutku David tahtoo niin kyllähän se sitten PITÄÄ tehdä.. Auta armias jos tulee poika. Mitähän sille tehdään? Sukupuolenvaihdos leikkaus varmaan =/
Upea kroppa
timmi
Ihana rusketus
Kivat hiukset
Ihana tyyli ja selvästi silmää..
Pitkät sääret
Rotunainen
Toisin kuin te colaakittaavat pullap*rseet!!! Hahahaha
Ite oon timmi, sitä en siltä kadehdi, enkä kyllä muutakaan. Minkähän näkönen luuska olis ilman rahaa. Ei olis silikoneja eikä muutakaan. Ruma on.
Itse olen normaalipainoinen indeksien mukaan, ylipainoa kuitenkin 14kg
Rumia on mm
Countney Love miten kirj??
Kelly Osbourne
Nämä finskit silikonipommit
Onko tämä se kauneusihanne, jota haluamme tyttärillemme viedä eteenpäin?
ja Fitness-urheilija Else Lautala....
t.38
Vierailija:
Nyt se haluaa tytön että pääsee lakkaamaan sen kynsiä ja MEIKKAAMAAN sitä.
Mutta saisi olla vähän enemmän kilojakin.
Naama on kuitenkin ihan nätti, kun vain hymyilisi useammin. Ja ne sääret, joista joku sanoikin.
Victoriahan on itse muuten sanonut, että ei naura sen takia, kun inhoaa just noita hampaitaan. Peittää yleensä aina suunsa jos nauraa. Ihmettelen vaan, miksei mene laittamaan jotain laminaatteja, jos kerta kärsii hampaistaan, rahasta kun ei ole kiinni.
Teennäinen itserakas elvistelijä. Ettekö ole huomanneet, että muijalla on vaan se yksi ilme, suu törröllään kuin joku hölmiskö. Ei ihme ettei ikinä ole mitään järkevää sanottavaa kun on nii-in tärkeää tuo ulkonäkö. Säälittävä otus kertakaikkiaan, anorektinen hengari muovisine lisukkeineen. Hyh, varmaan Dave:n olis ihan sama naida polkypyörää, yhtä stimuloiva kumppani...
ja kyllähän sen daividin kanssa ihan mielellään harjoittelis lapsen tekoa :)
Beckhameista on kirjoitettu vuosien aikana niin paljon potaskaa... Ovat saaneet monilta lehdiltä vahingonkorvauksia ja julkisia anteeksipyyntöjä on julkaistu kymmenittäin. Lehdillä on varaa kirjoittaa valheitakin, kun lehteä myydään valtavasti, on sitten varaa maksaa korvauksia julkkiksille.
Stella ja mies on Suomen Beckhamit. Näin hän on itse sanonut :DD
Todella ruma nainen, en minä ainakaan tuollaista kadehdi, paljon kauniimpia naisia on olemassa.