Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se väärä syy meikata, kun tietää miesten kohtelevan kaunista naista paremmin?

Vierailija
05.09.2018 |

Eli jos meikkaa siksi että miehet kohtelevat paremmin kun on meikattu ja kauniimpi, onko se väärä toimintatapa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat siitä mitään irti, että miehet on kohteliaampia?

Vierailija
2/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Kaikki keinot tulla paremmin kohdelluksi saa ihan vapaasti ottaa käyttöönsä. Ja tämä ketju on ihan hyvä muistutus siitä että pitäisi itsekin meikata useammin. Meillä kaikilla naisilla on kokemusta miesten pinnallisuudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Suurin osa meikkaa juuri sen vuoksi että muut kohtelisivat paremmin.

Vierailija
4/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen meikkaa Marilyn Monroen tapaan niin on ilmiselvää että nainen haluaa miehiltä hyvää kohtelua.

Mutta jos nainen meikkaa itsensä tahallisesti Marilyn Mansonin tapaan on hänellä varmasti muut syyt taustalla.

Vierailija
5/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse päättää syyt joiden takia meikkaa. Mutta älkää sitten kitiskö: "naisen elämä on niin rankkaa, kun pitää meikata, miesten ei tarvitse, nyyh". Meikkaaminen on TÄYSIN OMA VALINTA.

Itse olen nainen, enkä ole koskaan meikannut.

Vierailija
6/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tykkaan meikata yms,mut en just halunnu ylimaarasta huomioo enaaxD

7/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kohtelias pitää olla, vaikkei toisen ulkonäkö miellyttäisikään.

Vierailija
8/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on sanonut, että nainen on kauneimmillaan luonnonkauniina. Olen samaa mieltä näiden miesten kanssa.

T. Nainen, joka ei käytä meikkiä

Vierailija
9/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat meikata ihan mistä syystä tahansa tai olla meikkaamatta. 

Osa naisista väittää meikkaavansa "itseään varten", mutta veikkaan kyllä, että todellisuudessa se on SEKÄ itseä varten ETTÄ toisia varten. 

Vierailija
10/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat huijata meikeillä? Mitä teet sitten, kun totuus paljastuu? Oikea nainen ei tarvitse mitään meikkejä.

Vierailija
11/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut vuosiin poistunut kotoota ilman meikkiä (vaikka vain kevyesti meikkaan) ja kuvittelin että miehet karsastaisi jos näkisivät ilman meikkiä (vaikka ero ei niin hirveän suuri olekaan). No yöllä sitten kovissa kivuissa jouduin tilaamaan taksin päivystykseen ja kummallakin kerralla taksinkuljettajina olleet nuoret miehet kohtelivat äärimmäisen hyvin ja huomaavaisesti. Auttoi hieman pääsemään hölmöstä epävarmuudestani eroon.

N24

Vierailija
12/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ollut vuosiin poistunut kotoota ilman meikkiä (vaikka vain kevyesti meikkaan) ja kuvittelin että miehet karsastaisi jos näkisivät ilman meikkiä (vaikka ero ei niin hirveän suuri olekaan). No yöllä sitten kovissa kivuissa jouduin tilaamaan taksin päivystykseen ja kummallakin kerralla taksinkuljettajina olleet nuoret miehet kohtelivat äärimmäisen hyvin ja huomaavaisesti. Auttoi hieman pääsemään hölmöstä epävarmuudestani eroon.

N24

Ja oikeastaan ajattelin että kaikki nauraisivat päin naamaa ja naiset katsoisivat halveksuen. Olo oli hyvin alaston ilman ripsiväriä ja kevyttä kulmien tummennusta. Oli hyvin vapauttaa huomata olleensa väärässä vaikkakin silti käytän kevyttä meikkiä päivittäin. :) Tuntuu oikeastaan että sain parempaa asiallisempaa kohtelua kummaltakin sukupuolelta.

N24

Vierailija
13/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärä syy näyttää ulkoisella olemuksella, että rahaa on, kun kauniit naiset kohtelevat paremmin?

Vierailija
14/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat meikata, niin se on tarpeeksi hyvä syy meikata. Ihmiset kohtelevat minua töykeämmin, jos olen meikattu. Voi johtua siitä, että olen mies, mutta meikkaan silti koska pidän ulkonäöstäni enemmän tällöin. Niin kauan kun et anna muiden päättää, että onko naamasi meikattu, niin se ei ole väärä toimintatapa. Motiivilla ei ole väliä.

Vierailija
15/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on sanonut, että nainen on kauneimmillaan luonnonkauniina. Olen samaa mieltä näiden miesten kanssa.

T. Nainen, joka ei käytä meikkiä

Joopa joo. Nuo samat miehet sitten saattavat ihailla nudemeikattuja julkkiksia, joiden "luonnolliseen" ja huoliteltuun ulkoasuun on saatettu käyttää hyvinkin paljon meikkiä. Suurin osa miehistä ei edes erota, onko naisella meikkiä vai ei. Miehet eivät tajua, että ripsiin ja kulmiin on laitettu väriä eivätkä erota myöskään huolella tehtyä meikkipohjaa. Olen tullut siihen tulokseen, että monet miehet mieltävät "meikiksi" vain kirkuvan näkyvän värillisen meikin (esim. kimmeltävän violetti luomiväri) tai huonosti tehdyn meikin, joka poikkeaa näkyvästi naisen luonnollisesta värityksestä (esim. vääränvärinen meikkivoide). Oikeasti suurin osa miehistä on ihan pihalla näistä jutuista. 

Vierailija
16/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut meikki mitä itse käytän on ripsiväri ja puolet ajasta huulipunaa. Iholle ei mitään meikkiä. Kulmut ovat myös kunnossa. En yleensä tykkä olla ilman ripsiväriä. Ilman kaikkea muuta pitän itteni kauniiksi. Yksi kerta kun en laittanut jostain syystä edes ripsiväriä eli ihan nolla niin kaverin tuttu mies sanoi että oon uskomatonta. Kehusi mun ulkonäköä. Tuli siis ihan positiivisenä yllätyksenä :) no en usko että miesten käyttäytyminen naisia kohtaan riippu meikista. No ei pitä paikkansa ainakin mun kohdalla.

Vierailija
17/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa. Minua kohdellaan hyvin. Olen huomannut, että kun käyttäytyy hyvin muita ihmisiä kohtaan, hekin käyttäytyvät hyvin.

En kerjää huomiota, en kerjää hyväksyntää, minä hyväksyn itseni ja muut.

Ja jos joku syrjäytynyt tulee lässyttämään asiattomia tai käy käsiksi, vedän sitä polvella palleihin.

Vierailija
18/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en meikkaa. Minua kohdellaan hyvin. Olen huomannut, että kun käyttäytyy hyvin muita ihmisiä kohtaan, hekin käyttäytyvät hyvin.

En kerjää huomiota, en kerjää hyväksyntää, minä hyväksyn itseni ja muut.

Ja jos joku syrjäytynyt tulee lässyttämään asiattomia tai käy käsiksi, vedän sitä polvella palleihin.

Hyväksyt itsesi ja muut, mutta heti perään kirjoitat halveksuvaan sävyyn syrjäytyneistä. Ihan kuin vain syrjäytynyt ihminen voisi käyttäytyä asiattomasti tai käydä käsiksi. Inhottaa kaltaisesi "hyvät ihmiset".

Vierailija
19/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meikit on keksitty.

Vierailija
20/23 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meikkaan samasta syystä. Olen ihan nätti tai ainakin tavallisen näköinen ilman meikkiä, mutta näytän väsyneeltä (perinnölliset tummat silmänaluset, jotka eivät vaalene levolla) ja iho voi olla laikukas jne. Meikattuna taas näytän kauniilta ja pirteältä.

Ero ihmisten suhtautumisessa on ihan selkeä: ilman meikkiä kulkiessani saan ihan ok neutraalia/välinpitämätöntä asiakaspalvelua ja kohtelua. Sen sijaan meikattuna kulkiessani ihmiset hymyilevät minulle enemmän, aloittavat keskusteluita, miehet saattavat spontaanisti avata ovia, asiakaspalvelijat ovat paljon innokkaampia auttamaan jne.... Ero näkyy sekä miehissä että naisissa.

Ihmiset vain luonnostaan ja ihan tiedostamattaankin pitävät enemmän kauniista ihmisistä. Kauniiseen ulkonäköön liitetään vaistomaisesti myös muita positiivisia piirteitä mielessään. Tämä on ihmisen psykologiaa.