Sanos Lapsestasi/Lapsistasi 1-2 Ihanaa/Söpöä Asiaa Mitä Tekee/Tekevät Melkein Päivittäin. =D
Kommentit (14)
ja taas äidillä alkaa aamu ihanasti
lisäksi nauraa hekottaa kun kutittelee tai pärisyttää
se hymy antaa paljon :) Ihana herätä päivään uuteen
6-vuotias poika tykkää halailla ja pitää kiinni,
4-vuotias poika sanoo usein, äiti sä oot kiva!
12v katsoo pikku sisaren perään, käyttää koiraa lenkillä :)
2v7kk poika ennen tarhaa aina halaa ja suukottelee
Sitten kun itse pyydän häneltä anteeksi, hän oikein kovasti rutistaa ja painaa naaman mun/miehen naamaa vasten. Riippuen kumpi pyytämässä...
kun 12 v. hoitaa hienosti koulunsa, ymmärtää, että se on hänen tehtävänsä. 10 v. haluaa auttaa kotitöissä.
tai jos mua/isäänsä sattuu, niin tulee puhaltamaan ja sanoo " älä huoli, kyllä se kohta parantuu" .
tosi kaunis kiharapää (itse inhoaa kiharoitaan), ihanan huomioonottava luonne, haluaa istua iltaisin äidin sylissä" kun äiti on niiin rakas"
3-vuotias tyttömme on oikea pikku apulainen, kehuu äitiä hyväksi kokiksi ja sanoo, että äiti on hänen kulta.
sanoo aamulla, kun lähden töihin " hyvää työpäivää" , iltaisin nukkumaanmentäessä muistuttaa vielä että " muista pestä hampaat" :).
Juttelee ja pitää sylissä. 3v tyttö eläytyy antaumuksella hevosleikkeihinsä, on tarkkaillut hevosia. Osaa pohkeenväistöt ym. hirnahdukset aidosti. Puolivuotias on ihana hymypoika.
isompi tyttö on niin kaunis, etten voi uskoa, että on tällaisesta harmaavarpusesta lähtöisin ;)