Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan että apua saa kyllä

Vierailija
04.09.2018 |

mutta sitten sitä ei kuitenkaan saa mistään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta sano!

”Ota apu vastaan!”

Ihan välittömästi otan kun sitä jostakin saisi ja siihen olisi vielä varaa.

Vierailija
2/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, se on julmaa.

Vierailija
4/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli rankkaa kun lapset oli pieniä, enkä saanut mistään apua. Rahaa ei ollut mihinkään maksulliseen lastenhoitoon, omat vanhemmat sairaita ja asuivat kaukana, mies ei jaksanut koska kävi töissä ja krooninen sairaus, ystävillä työt ja omat lapset, appivanhemmat kuittasivat että kyllä kaksi lasta pitää jaksaa hoitaa kun ovat itse aikoinaan jaksaneet kolme eivätkä hekään saaneet apua. Että kiitos vaan olisin kyllä ottanut apua mutta sitä ei saanut. Onneksi nyt lapset on jo isompia ja on helpompaa.

Vierailija
5/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kait melkoisen onnekas, kun koen, että olen saanut ihan hyvin apua pyytämällä. Tosin olisi pitänyt osata pyytää myös ajoissa...

Vierailija
6/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista apua saa ettei henki lähde tai siis ihmisestä elämä karkaa mutta muuten moni asia jää ns.'herran haltuun'. On lohduttavaa sanoa että kyllä apua saa. Tosin kyllä jotakin apua oikasti saa jos on vastaanottavainen mutta riippuu asian laadusta ja avuntarpeessaolijasta mitä on tarjolla.

Vierailija
7/7 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut apua, mutta usein koen että olisin tarvinnut sitä paljon enemmän kuin mitä sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi