Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häpeekö jotkut ihmiset oikeasti vessapaperin ostamista, vai trollaavatko vaan?

Vierailija
04.09.2018 |

Ja jos häpeevät, niin mitä hävettävää siinä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt aika noloo xD

Vierailija
2/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini. XD LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaavat.

Vierailija
4/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitten megapakkaus tarjouksesta kun kuitenkin kuluu.

Vierailija
5/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin häpeä. En halua että kassaneiti ajattelee, että MINÄ kakkaan. Varastan paperit prisman yleisövessasta.

Vierailija
6/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa?

Vierailija
7/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kun leipää syön niin kulutan myös vessapaperia.

Sitten kun pääsee kylmä pieru niin loppuu myös paperintarve.

Vierailija
8/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asunut Intiassa ja siellä häpesin wc-paperin ostamista.  Siellä wc-paperia myytiin usein yksittäisinä rullina, joissa oli ehkä 1/3 siitä määrästä paperia mitä suomalaisessa rullassa. Isoista marketeista sai "maksipakkauksissa" WC-paperia, jolloin oli peräti neljä rullaa paketissa. Syy, miksi hävetti ostaa oli se, että joka paikassa oli joko vessanpöntössä tai sen vieressä erillinen vesisuihku alapesun tekemiseen. WC-paperilla oli epähygieeninen maine. Ajattelin, että ihmiset katsoo mua marketin kauppajonossa että hyi, eikö toi pese per*ettään. Teki mieli selittää että kyllä mä pesen, mutta käytän tätä vaan kuivaamiseen!

Mutta vuosia sitten mulla oli kyllä ihan suomalainen eksä Suomessa, joka osti talouspaperia vessapaperin sijasta ja leikkasi ne rullat kahtia. Idiootti ei tajunnut, että tukki vain putket sillä. Eksä oli silloin parikymppinen opiskelijamies, en tajua miksi hän ei vaan voinut ostaa vessapaperia. Kysyttäessä selitti jotain, että tämä on parempilaatuista tms. jotain ihan älytöntä. Ei myöskään uskonut, että tukkii putket.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi