Petin miestäni suhteen alussa
Petin miestäni suhteen ensimmäisellä kuukaudella. Asuimme eri paikkakunnalla ja ihastuin välittömästi. En kuitenkaan uskonut suhteemme jatkoon ja kävin kaksi kertaa vakipanoni kanssa harrastamassa seksiä. Nyt melkein vuoden jälkeen asia tuli ilmi.
Olen aivan rikki. Nykyään asumme samalla paikkakunnalla ja suhteemme on tiivistynyt. Tunnen, että hän on se oikea.
Hirveä syyllisyys ja järkyttävä paniikki. Tein väärin, vaikka varsinaista suhdetta ei vielä ollutkaan. Oli kuitenkin se pieni joku, että jatkoa on 600 km välimtkasta huolimatta.
Tämä panohomma päättyi siis useita kuukausia sitten ja tuli puheeksi/selville ilta, milloin olin käynyt tätä panoa näkemässä. Kerroin sitten kaiken.
Tiedän, että olen tehnyt väärin, mutta en kerta kaikkiaan pysty hyväksymään tämän suhteen pättymistä. Olen niin täysillä mukana.
Kohtalotovereita? Ja joo, saa haukkua. Ei varmasti voi enää paskemmalta tuntua. Olen henkisesti niin rikki, että oksettaa.
Kommentit (25)
Vakioano? Joku varattu mies? Sait mitä ansaitsitkin.
No ei siinä sitten, sattuuhan noita. Jos miehesi olisi tehnyt saman, niin olisi vähintäänkin hirtetty palleista.
Siis, ette olleet miehen kanssa silloin vielä sopineet monogamisesta parisuhteesta?
Ette vielä seurustelleet? Eihän se sitten ole pettämistä, ei vaikka sukupuoliroolit vauhdettaisiin. Mustasukkaisuuden tunteita voi toki herättää, mutta ette te vielä seurustelleet.
Mikä ongelma siinä nyt on ?
Siis sekö että haluaisit sen vakipanon takaisin bonuksena vai sen pitkämatkalaisen mielestä tuo oli huono juttu ?
Ei järvi soutamalla kulu.
Toivottavasti hän antaa sulle anteeksi ja alkaa aisuriksi cockold kuvaa vaikka sinua ja vakipanoa 🤗👍🏿
Jätä se sika, ansaitset parempaa eli vakipanon
Jos kunnollinen mies, niin jättää. Itse jättäisin, jos nyt useiden vuosien jälkeen vastaavaa esiin tulisi.
Naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin aina ja kaikissa tapauksissa.
Toivottavasti mies ymmärtää lähteä suhteestanne NYT. Tuo on niin iso henkinen potku munille että se tulee kalvamaan miehen mieltä loppuelämän. Ei tuollaista voi todellisuudessa antaa anteeksi ja unohtaa. Ainoa ratkaisu on antaa petturille kenkää ja levittää sanaa etteivät muut astu samaan ansaan.
Itse olet kuoppasi kaivanut. Saat mitä ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Jos kunnollinen mies, niin jättää. Itse jättäisin, jos nyt useiden vuosien jälkeen vastaavaa esiin tulisi.
Totta. Vai onko joku aisuri
Jälkeenpäin on helppo neuvoa. Täytyy olla täysin rehellinen ja avoin heti alusta lähtien. Tai sitten pitää mokansa omana tietonaan ja typerästi lörpötellä niistä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeenpäin on helppo neuvoa. Täytyy olla täysin rehellinen ja avoin heti alusta lähtien. Tai sitten pitää mokansa omana tietonaan ja typerästi lörpötellä niistä itse.
Siis eikä lörpötellä niistä.
Tässä se vaan nähdään, että kannattaa ne himonsa hallita, koska ei voi tietää missä muodossa ne entiset panot eteen tulee.
Ei tuohon voi sanoa muuta kuin jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon voi sanoa muuta kuin jätä se sika.
Ei kun se sika jätti jo tuon ap:n..
Joku tässä oudossa sepustuksessa haisee joko trollilta tai sitten joku on hemmetin tyhmä tai ei osaa selittää asiaa....
Jos ette seurustelleet et tehnyt mitään väärää. Tosin ehkä vähän tylyä jos toinen kuvitteli teidän jo seurustelevan.
Jos et tehnyt mtiään vakipanon kanssa sen jälkeen kun aloitte seurustelemaan et ole tehnyt mitään väärää.
Ihmettelen kyllä miten asia tuli esille ja miksi piti kertoa.... koska eihän tuollainen vain paljastu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies ymmärtää lähteä suhteestanne NYT. Tuo on niin iso henkinen potku munille että se tulee kalvamaan miehen mieltä loppuelämän. Ei tuollaista voi todellisuudessa antaa anteeksi ja unohtaa. Ainoa ratkaisu on antaa petturille kenkää ja levittää sanaa etteivät muut astu samaan ansaan.
Itse olet kuoppasi kaivanut. Saat mitä ansaitset.
Mä en ymmärrä tämmöstä herkkyyttä. Siis jos ei ole sovittu seurustelusta, ollaan nähty muutaman kerran ja välillä on 600 km. Toiveita jatkosta voisi olla, mutta kaikki tuntuu mahdottomalta. Sitten on olemassa joku tuttu ja turvallinen kumppani, kenen kanssa harrastaa seksiä ilman suurempia tunteita.
En vaan ymmärrä miten voisin itse suuttua miehelle, jos tämmöistä kävisi ilmi, nimenomaan ENNEN kuin suhteemme olisi syventynyt suhteeksi. Eihän tämä ole pettämistä millään tasolla eikä miehen ole täytynyt asua luostarissa ennen sitä pistettä, kun olemme tajunneet olevamme suhteessa ja rakastuneita. Ne asiat mitä sitä ennen tapahtuu on hänen asioita eikä mitenkään liity meidän suhteeseemme.
En ole ollut vastaavassa tilanteessa kummassakaan roolissa, mutta en vaan näe itseäni vetämässä herneitä nenään tuossa että JAAHA, et ole ymmärtänyt pidättäytyä heti ensi tapaamisestamme lähtien parasta toivoen.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisit miehesi vuosien suhteen jälkeen jos se olisi harrastanut seksiä toisen kanssa silloin kun ette edes seurustelleet? Okei...
Omalla miehellä oli kanssa käynyt kaveri ”vieressä nukkumassa, mut mitään ei tapahtunut”. Kalvaa ja ällöttää vielä vuosienkin jälkeen, onneksi se eukko on muuttanut pois paikkakunnalta niin ei tarvitse törmätä. Ai niin, seuraahan mies sitä instagramissa ja facessa.
Kauhea tilanne sinulla. Ehkä miehesi antaa anteeksi, mikäli on ollut yhtä täysillä jutussa mukana.