Petin miestäni suhteen alussa
Petin miestäni suhteen ensimmäisellä kuukaudella. Asuimme eri paikkakunnalla ja ihastuin välittömästi. En kuitenkaan uskonut suhteemme jatkoon ja kävin kaksi kertaa vakipanoni kanssa harrastamassa seksiä. Nyt melkein vuoden jälkeen asia tuli ilmi.
Olen aivan rikki. Nykyään asumme samalla paikkakunnalla ja suhteemme on tiivistynyt. Tunnen, että hän on se oikea.
Hirveä syyllisyys ja järkyttävä paniikki. Tein väärin, vaikka varsinaista suhdetta ei vielä ollutkaan. Oli kuitenkin se pieni joku, että jatkoa on 600 km välimtkasta huolimatta.
Tämä panohomma päättyi siis useita kuukausia sitten ja tuli puheeksi/selville ilta, milloin olin käynyt tätä panoa näkemässä. Kerroin sitten kaiken.
Tiedän, että olen tehnyt väärin, mutta en kerta kaikkiaan pysty hyväksymään tämän suhteen pättymistä. Olen niin täysillä mukana.
Kohtalotovereita? Ja joo, saa haukkua. Ei varmasti voi enää paskemmalta tuntua. Olen henkisesti niin rikki, että oksettaa.
Kommentit (25)
Sain tuosta sellaisen kuvan, että välimatkasta huolimatta oli tapaamisia ja ilmeisesti joku kahdenkeskinen sopimus muitten tapailusta. Ilmeisesti jotain sopimusta on rikottu jos tunne on, että on pettäny ja toinen vetäny herneet nenään. Ihmetyttää vaan etteikö se teko hetkellä painanu mieltä niin että asian olisi voinut kertoa? Ois voinu helpompi olla selvittää tilanne tuoreeltaan entäkö vasta vuoden päästä. Tässähän on koko suhde luotu valheen pohjalle. Varmaan helppo uskoa, ettei kusettaminen jatku.
Eihän tässä yritetä nyt vakuuttaa miehelle, että kertoja oli vaan pari ja heti sillon alkuun. Oisko käry käyny jostain pidemmästä panosuhteesta ja tällä nyt todistellaan ettei kertoja ollu ku pari, kato ku ihan nettiin kirjotin ku oon niin rikki..usko ny
Saiko ap suhteen toimimaan vai möksähtikö tää etämies pahemminki?? Jos asut Kirkkonummen lähellä ni täällä vois olla yks vakkaripano tiedos..laita yv:tä jos seikkailu kiinnostaa😉lupaan ettei tää seikkailu oo mitään perus murtomaahiihtoa😎
Kyllä minäkin tapasin kaksi kertaa vielä vakipanon sen jälkeen kun tapasin nykyisen kumppanin. Ei me vielä silloin seurusteltu, mutta heti kun asiasta vakavasti keskusteltiin, lopetin yhteydenpidon vakipanoon.
En tunne tuosta yhtään huono omaa tuntoa.
Jos ei olla seurusteltu eikä siitä edes mitään sovittu, ei todella voida toista omistaa ja käyttää moraalisena aseena. Kun ei mitään yhteisiä sopimuksia olla edes rikottu tuossa vaiheessa. Moni suhde alkaa pitkälläkin tunnustelulla ja tapailulla, harva niihin heittäytyy heti mukaan täysillä ja jättää koko muun elämän (kuten nyt vaikka seksielämän, jota on vakikumppanin kanssa ylläpitänyt sinkkunakin). Monesti sitä tapailee lukuisia ihmisiä ennenkuin löytyy joku oikea, kenen kanssa oikeasti syntyy seurustelusuhde.