Oletko pyytänyt anteeksi?
Oletko koskaan pyytänyt lisääntymistä anteeksi lapseltasi tai lapsiltasi?
Kommentit (7)
Mä niin näen tässä sukupolvien välisen kuilun. Toinen kokee, että häntä on kohdeltu väärin ja tarvitsisi vähintäänkin anteeksipyynnön, ja toinen taas että on tehnyt parhaansa ohjatakseen lapsensa oikealle tielle. Just sayin'
Olen ketjun aloittaja.
Kyllä, itse asiassa vanhempani ovat pyytäneet minulta anteeksi. Hyväksyin anteeksipyynnön, koska vanhempani kuitenkin tekivät parhaansa, jotta elämästäni tulisi vähintäänkin siedettävä. Oma elämäni on toki periaatteessa omissa käsissäni, mutta käytännön tasolla itsesuojeluvaiston selättäminen ja hirteen meneminen on yllättävän haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja.
Kyllä, itse asiassa vanhempani ovat pyytäneet minulta anteeksi. Hyväksyin anteeksipyynnön, koska vanhempani kuitenkin tekivät parhaansa, jotta elämästäni tulisi vähintäänkin siedettävä. Oma elämäni on toki periaatteessa omissa käsissäni, mutta käytännön tasolla itsesuojeluvaiston selättäminen ja hirteen meneminen on yllättävän haastavaa.
Älä valehtele. En usko sinua hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin näen tässä sukupolvien välisen kuilun. Toinen kokee, että häntä on kohdeltu väärin ja tarvitsisi vähintäänkin anteeksipyynnön, ja toinen taas että on tehnyt parhaansa ohjatakseen lapsensa oikealle tielle. Just sayin'
Taidat olla itse vielä nuori? Alle 26- vuotias?
Itselläni on teini-ikäisiä lapsia ja ihan vaan sanon sinulle tiedoksi että itse nuorena äitinä ei ollut vuosien kuraa niskassa. Nykyään vanhempia syytetään kun lapset ei osaa käyttäytyä, syytetään kun ITSE selaa kännykkää eikä tuijota kokoajan lasta ja tarjoa 247 virikkeitä (kukaan ei ole koskaan tehnyt niin, ei edes oma äitisi jolla ei ollut kännykkää kun sinut sai), vanhempia syytetään kun lapsi saa täin, syytetään kun lapsi törmää kaupassa ohikulkevaan vahingossa kärryillä, syytetään kun lapsi väsyy ja huutaa bussissa tarhan jälkeen loskasäässä ja sinulla on kotiin kiire tekemään ruoka että joku ehtii reeneihin, on syyttelyä ja syyttelyä.
Kyllä minä ymmärrän nykyään miksi äitini koki vanhemmuuden raskaaksi ja monesti että joku meistä lapsista pyytäisi myös anteeksi.
En. Pyysikö äitisi sinulta?