Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko seurustellut persoonallisuushäiriöisen tai muuten mielenterveyspotilaan kanssa?

Vierailija
04.09.2018 |

Mikä kyseessä? Ja missä vaiheessa huomasit että jokin mättää, jos kumppanisi ei kertonut/tiedostanut asiaa? Erositteko vai jatkoitteko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personaallisuushäiriöt ja mielenterveysongelmat on vähän paha niputtaa, näin alkuun.

Olen seurustellut ja olen naimisissa masentuneen kanssa. Masennus on ollut tiedossa suhteen alusta asti, eikä se ole vaikuttanut juurikaan suhteeseen. Ihana mies minulla on joka tapauksessa.

Vierailija
2/5 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu seurusteli henkilön kanssa, joka esitti olevansa lääkäri ja tosi varakas. Vähitellen alkoi ihmetellä, kun kuvitteellinen auto oli korjaamolla aina vaan ja selitykset mitä hullumpia. Sitten joku kallis kaukomatkakin peruuntui muka viime hetkellä ja mitä kaikkea. Taustalta paljastui kouluttamaton persaukinen mt-diagnoosipotilas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Personaallisuushäiriöt ja mielenterveysongelmat on vähän paha niputtaa, näin alkuun.

Olen seurustellut ja olen naimisissa masentuneen kanssa. Masennus on ollut tiedossa suhteen alusta asti, eikä se ole vaikuttanut juurikaan suhteeseen. Ihana mies minulla on joka tapauksessa.

Siksi käytänkin niistä eri sanaa, koska en niputa. Ihanan rohkea olet kun olet uskaltanut alkaa suhteeseen masentuneen kanssa, 

Ap

Vierailija
4/5 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ja minä myös.

Vierailija
5/5 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli aika selkeä kontrollifriikki. Kaikki piti tehdä juuri eikä melkein niin kuin hän halusi. Vaikkapa eväskoriin aterimien laitto, eväät, servetit. Voitte varmaan arvata mitä oli suhde hänen kanssa jos eväskorikin tuotti jo noin paljon vaikeuksia. Tästä on aikaa kymmenisen vuotta, jostain syystä hän on edelleen sinkku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme