PALKKASI??
Kuinka suuri bruttona ja nettona? Oletko tyytyväinen? Millaisella koulutuksella?
Oma: sairaanhoitaja, päivätyö brutto 2490 € netto noin 1850. En ole tyytyväinen
Kommentit (67)
3800-4200 riippuen kuukaudesta, netto 2800-3100. Teen myyjän työtä, koulutus ihan muuta (kauppakorkea). Olen tyytyväinen.
Perus tulot kuussa bruttona 2600, mutta jos jaksaa yhden viikonlopun kuussa tehdä ylimääräistä niin brutto on noin 3600.
Koneistaja koulutus ja ammatti. Oon hyvin tyytyväinen tai pakko ollakin.
Sihteeri. Brutto 2050, netto 1700 e. En TODELLAKAAN ole tyytyväinen.
Taas täällä on pikkuisen korkeammin palkatut heränneet keskustelemaan palkkasummista, kuten aina :D
Brutto 2600€, netto n. 1880€, toimistotyöntekijä. Ihan jees, ottaen huomioon mitä se oli noin vuosi takaperin (jotain 2100€), mutta aion sitä kyllä vielä palkkakeskusteluilla nostella tässä :)
Kuljetuspuolen hommissa, nettopalkka ~2000e/kk, olen varsin tyytyväinen kun lisäksi vapaita on viikosta riippuen 2-5 päivää :)
Sairaanhoitaja 75% työaika; brutto n. 2100, käteen jää 1450. En todellakaan ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7865e
Wau!
Tiedot puuttuvat. Ei pitäisi olla noin ylimielinen.
Viimeksi palkkatyössä brutto 2516, netto jotain 1800. Päivätyö, terkka. En ole tyytyväinen. Katsotaan, miten tienaan vuoden kuluttua...
Terveydenhoitaja päivätyössä 2500e (ei ikälisiä tms.), netto noin 1800e. Olen ihan kohtalaisen tyytyväinen, mutta paremminkin voisi tienata. Työ on aika kevyttä ja joustavaa.
Suunnittelija brutto 3200€, netto reilut 2300€. Kai tämä ihan ok palkka on, voisi olla parempikin.
Utelias_a kirjoitti:
Kuinka suuri bruttona ja nettona? Oletko tyytyväinen? Millaisella koulutuksella?
Oma: sairaanhoitaja, päivätyö brutto 2490 € netto noin 1850. En ole tyytyväinen
Insinööri suunnitelutehtävissä, 20 vuoden työkokemus, kuukausipakkal bruttona 3600 ja käteen peruspalkasta 2400. Huono palkka ja sitä pitää paika innokkaalla ylitöiden tekemisellä. Uutta parempaa työpaikkaa etsin koko ajan.
Varastotyöntekijä, vuorovastaava, brutto 2100-2200e ja netto 1700e. En ole tyytyväinen, koska esimies siirtää jatkuvasti omia töitään minulle ja moni normityöntekijä ikälisineen ym. tienaa enemmän, ilman vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelija brutto 3200€, netto reilut 2300€. Kai tämä ihan ok palkka on, voisi olla parempikin.
Koulutus unohtui, olen siis tradenomi.
Kokki,kiire aina ja raskasta työtä fyysisesti. Brutto 2200, netto 1600. En ole ollenkaan tyytyväinen!
brutto 1950 €, netto noin 1650 €, koulutus: insinööri, en ole oman alan töissä. Haen koko ajan oman alantöitä.
Yt neuvotteluissa tu/ta syistä irtisanottu. Ansiosidonnainen päiväraha brutto 1260 nettona jää 1030. Sillä pitäisi elää...Köyhyysrajalla...
toimistotyö, tradenomin koulutus, brutto 3500 netto 2400, 20v työkokemus. En ole tyytyväinen.
Brutto vapaine autoetuineen ehkä keskimäärin 4500. Netto 2300. Toimeen tulee.
Automyyjä / tradenomi
Saan brutto n. 3700 ja päälle pääomatuloja tonnin kuussa. Elelelen ihan mukavasti periaatteessa. Olen tuplamaisteri humanisti ja yhteiskuntatieteilijä.