Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkärin joku työvalmentaja yrittää pakottaa laittaan linkeldliin oman kuvan.

Vierailija
28.03.2023 |

Eli sain oman työvalmentajan työkkärin puolelta, joka auttaa mua tekemään työhakemuksia jne. Mulla on linkeln tili (kuvaton) ja työvalmentaja sanoi jo kerrran että kuva minusta olisi hyvä siellä olla. Sanoin että kuvaa en halua nettiin laittaa. SItten seuraavan kerran sanoi taas, että voisit ottaa itsestäsi kaukaa jojnkun kuvan, missä ei näy kasvot. Sanoin että ei ole sellaista kuvaa. Sitten ikäänkiun ihmetteli ja vähän suutahti, että kai mulla joku kuva on. Nyt olen lintsannut parista työvalmentajan tapaamisesta (netissä) kun alkoi ahdistaa tämä. Onko joku kuvan laitto linkeldiniin niin iso juttu ?????!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä psykoosi potilaan kulmakarvat ja ota kuva

Vierailija
2/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siitä ämmästä kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pakottaa sinua julkaisemaan kuviasi vastoin tahtoasi.

Vierailija
4/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että työllistyminen ei ole sinulle olennaista, miksi ihmeessä et voisi jotain siistiä kuvaa laittaa? Jos haluaa töihin, tuo on pieni myönnytys. t. rekrytoija

Vierailija
5/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä kuva on kaikista tärkein. Kuvittelevat osaavansa päätellä kuvan perusteella millainen ihminen on kyseessä...

Minä en ole suostunut edes ottamaan koko likedin-tiliä käyttöön. Haluan pitää kiinni yksityisyydensuojasta monestakin syystä. Työnsaamiseni eivät ole koskaan siihen tyssänneet etten ole sosiaalisessa mediassa myymässä itseäni. En halua, enkä etsi myöskään sellaisia töitä, joihin some-kuuluu.

Vierailija
6/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi välttelet töitä. Voi olla, että ei tuollaista työkaveria haluis kukaan ottakaan, jos on noin periaatteen nainen jo tuossa kuva-asiassa. :) 

Vierailija
7/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että ainakin sulle se kuva on iso juttu. Laittaisin kyllä itse jonkun kuvan, vaikka sellaisen missä ei näy kasvot kovin selkeästi. Mitä haittaakaan siitä on?

Vierailija
8/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua kuviaan julkaistavan, vaikka se joillekin tänä päivänä tuntuu olevan mahdotonta käsittää.

Vierailija
9/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että työllistyminen ei ole sinulle olennaista, miksi ihmeessä et voisi jotain siistiä kuvaa laittaa? Jos haluaa töihin, tuo on pieni myönnytys. t. rekrytoija

Kyllä sinä rekrytoija ihmisen näet sitten haastattelussa . Ei kaikki halua kuviaan nettiin ja tämä pitäisi olla perusoikeus .

Vierailija
10/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritettiin painostaa luomaan Linkedin tili ja cv työmarkkinatorille. juu ei kiitos. En myy tietojani kenelle tahansa. vai miksi ei rekrytoijien kotiosoitreita ja kuvia ja puhelinnumeroita ole netissä saatavilla? sama koskee 4 työhakemuksen lähettämistä. joudun kirjoittelemaan tietojani 4 krt kk ties minne, miten niitä säilytetään ja mihin niitä käytetään? mistä voin olla varma ettei ne joudu vääriin käsiin? myös työntekijöiden tulisi ilmoittaa osoitteensa jne netissä kaikille.

Vierailija
11/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko uskoa asiantuntijaa, kun et ole saanut töitä yksinkään? 

Vierailija
12/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa kertaakaan kirjoitettu oikein LinkedIniä?

Mutta joo, en itsekään koskaan laittaisi omaa kuvaani nettiin.

Vierailija
13/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla edes on LinkedIn-tili? Onko siitä tähänkään asti ollut hyötyä?

Vierailija
14/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut kuvaa, vaikka yhdellä työkkärin kurssilla painostettiin tekemään tili. Tilin voi poistaa, ei sitä kukaan voi velvoittaa pitämään.

Vierailija
15/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään pakottamista. Älä liioittele. 

Vierailija
16/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tavitset kelpaavat kuitenkaan jos ulkonäöllä on noin paljon merkitystä.

Vierailija
17/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentaja näköjään ihan ulapalla netin raadollisuudesta. Kertoo taas hyvin yhteiskunnan moraalista. Propsit sinulle kun pidät puolesi, älä todellakaan myönny tuohon. Voisit samalla pyytää häntä antamaan sinulle oman hetunsa.

Vierailija
18/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen kaukaa otettu kuva aurinkolasit päässä. Riittää hyvin.

Vierailija
19/28 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ettet hyväksy LinkedInin palveluehtoja ja olet huolissasi tietojesi säilytyksestä.

Ei voi juridisesti pakottaa tekemään mitään some-profiileja, vaikka kuinka pelottelisivat.

Vierailija
20/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Linkeldi?

LinkedIn-pavelun tiedän kyllä, olen siellä itsekin.