PALKKASI??
Kuinka suuri bruttona ja nettona? Oletko tyytyväinen? Millaisella koulutuksella?
Oma: sairaanhoitaja, päivätyö brutto 2490 € netto noin 1850. En ole tyytyväinen
Kommentit (67)
Luokanopettaja aineenopettajan pätevyydellä, mikä nostaa vähän peruspalkkaa.
Työtön tällä hetkellä, mutta viimeksi kun toimin määräaikaisessa työsuhteessa ja sain opetettavaksi useita ylimääräisiä tunteja, oli brutto n. 3000 ja netto n. 2000.
Äskettäin kysyttiin, kuinka paljon saatte säästöön ja siinä kaikilla jäi kk-palkasta vähintään kolmasosa säästöön joka ikinen kuukausi. Nyt ei olla tyytyväisiä palkkoihin ja siihen, mitä jää käteen.
Toimistotyöläinen brutto noin 5000€ netto 2860€, en ole tyytyväinen, maisteri.
Tuplamaisteri, palvelumuotoilija, "palkka" 9 e/päivä. En kai sitten ole tyytäväinen tai tyytymätön palkkaan, koska en sellaista saa.
3300 euroa brutto, 2355 euroa netto.
Olen tyytyväinen, palkka vastaa työni vaativuutta ja koulutustani.
Noussut juuri pari viikkoa sitten brutto 4700 EUR, ei vielä eka palkka tilillä niin en jaksa etsiä nettoa laskurista. Aiemmin oli brutto 3400 euroa ja netto suurinpiirtein 2300. Nyt kun täällä katsoo muiden lukuja niin aika vähän tosiaan jää käteen tuohon bruttopalkkaan nähden.
Oon töissä pankissa ja saan bruttona 2900 e kk, netto 2100. Oon tyytyväinen, koulutuskin vain tradenomi.
Vierailija kirjoitti:
Tuplamaisteri, palvelumuotoilija, "palkka" 9 e/päivä. En kai sitten ole tyytäväinen tai tyytymätön palkkaan, koska en sellaista saa.
Tuplamaisteri kuitenkin vain harvoissa paikoissa on yhtään parempi kuin aivan yksinkertainen maisteri. Työkokeilut vielä asia erikseen, mutta tosiaan: monelle työnantajalle se yksi tutkinto riittää - toinen ehkä näyttää ihan kivalta CV:ssäsi mutta ei yleensä tuo lisäarvoa työnhakuun tai palkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Brutto 5200, netto 3400. En ole tyytyväinen.
minulla taas brutto 5300, netto 3200. En tosiaan ole tyytyväinen nettoon. Suomen pienimpiä kunnallisverokuntia ja en ole kirkon jäsen.
Vaihtelee työmäärän mukaan, eli kaikkea 3000-6000 euron väliltä. Tyytyväinen olen todellakin. 😊
Hoitsu, lisät mukaan lukien hyvänä kuukautena brutto 3500. Siihen saa tehä hiki hatussa töitä.
Mut työ ihaninta mitä voi olla. <3
Brutto 7800 EUR, netto 4400 EUR. Teknologiajohtaja, koulutus yliopisto (FM).
Luokanopettaja, kasvatustieteen maisteri, 2600€ brutto, vähän reilu 1800€ netto. Arvata ehkä saattaa, että en ole tyytyväinen palkkaan.