Sinä, joka syöt lihaa. Oletko koskaan katsonut videoita tehotuotannosta?
Jos olet, niin miten *****tissä voit syödä enää lihaa? En ymmärrä. Eikö tunnu missään?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet, niin miten *****tissä voit syödä enää lihaa? En ymmärrä. Eikö tunnu missään?
En ole, ei katsos kiinnosta.
Kokkiohjelmia olen kyllä katsonut.
Haluaisitko vielä tietää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt koulussa synnytysvideon ja se oli aivan kauheata katsottavaa. Miten jotkut voivat tehdä lapsia, monet useitakin?
Synnyttäminen vs. tappaminen. Ok, mahtava vertaus. Olet varmaankin joku älykkö.
Olen usein katsonut noita videoita masturboidessani.
Vierailija kirjoitti:
Egyptiläisellä lihatorilla käyminen tehoaa myös, sen jälkeen jos pystyy lihaa syömään niin aika hurjaa on.
Kertoo siitä missä päässä se vika on.
Vierailija kirjoitti:
En muuten taida olla. Mitä dokkaria ap.suosittelisit?
Ja mielellään sellaista, joka kertoo suomalaisen lihan tehotuotannosta, sillä syön vain kotimaista.
Katso esim Yle MOT kotimaisista teurastamoista,löytyy myös kanantuotannosta videota yms
Vierailija kirjoitti:
Olen usein katsonut noita videoita masturboidessani.
Sama tilanne päällä! Se ihana vallan tunne joka tulee siitä, että tajuaa Jumalan luoneen miehen luomakunnan herraksi ja minunkin sauvani sykkimään.
Kuulepas hönö, kun ei kiinnosta pisaranvertaa!
Liha on hyvää ja ainoaa valkoisen heteromiehen ravintoa.
Hullut ja järkeä vailla olevat hihhulaheit imeköön peukaloaan ja syököön ruohoa pellolta.
Ei kiinnosta sitten pätkääkään.
Omnomnom...paksua ja suonikasta lihaa suu täynnä... omnomnom...
Kun tätäkin ketjua ja ihmisten välinpitämättömyyttä lukee, tulee selväksi, että kullakin on vain oma ymmärryksen valonsa tässä elämässä. Ei oikein voi edes suuttua julmuudesta, kun järjen valo lihansyöjältö puuttuu, vrt. lapsiin.
En käsitä miksi tästä aina jankataan? Toisten syömiset ei kenellekään kuulu ja on typerää verrata tavallista ruokaketjun noudattamista kannibalismiin.
Joo, onhan lihantuotanto monissa paikoissa eläimille kamalaa, ei sitä kukaan kiellä. Lihansyönti on silti osa monen ihmisen elämää eikä kaikille edes sovi pelkkä kasvisruokavalio. Ihminen on sekasyöjä ja eläinkunnan pahin peto älykkyyden takia.
Ennen tätä aikaa kaikki ihmiset kalastivat ja metsästivät. Se on ollut osa meidän ruokavaliota meidän historiassa. Pelkillä kasviksilla ei olisi näin pohjoisessa pärjätty ja se ei olisi mahdollista nykyäänkään, jos emme saisi tuotteita ulkomailta samalla tavalla kuin nykyään. Ihminen ei olisi lihansyöntiin siirtynyt eikä kehomme siihen tottunut ellei olosuhteet olisi siihen pakottaneet. Liha on osa meidän normaalia ruokavaliota. Kasvisruokavalio sopii joillekin ja kukin saa vetää niitä rehuja niin paljon kuin sielu sietää. Ei ole minulta pois. Tuo tuputus sen sijaan on yhtä rasittavaa kuin uskonnon tuputus tai ateismi.
Missourin yliopiston tutkijat ovat selvittäneet kasvin ymmärtävän kun sinä puret sen hitaasti kuoliaaksi pesemättömillä, likaisilla hampaillasi.
"Kasveilla on aiemmin tehty tutkimuksia, joista on saatu selville, että kasvit ovat älykkäitä. Uusin tutkimus ei välttämättä ole kaikkien kasvissyöjien mieleen, sillä sen mukaan kasvit myös tietävät ja tuntevat kun niitä aletaan syömään eivätkä ne pidä siitä alkuunkaan."
https://www.stara.fi/2015/11/02/kasvi-tuntee-kun-sita-syodaan/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä nähnyt ikinä miten porkkanoita revitään juurineen pienten porkkana poikasten itkiessä silmät päästään perheenjäseniään.
Pieniä puita kaadetaan josta tehdään paperia jolla sinä pyyhit vain ja ainoastaan perseesi koska olet niin turhamainen.
Omenapuiden omenalapsista tehdään välipala jotta kaltaisesi ihmiset pysytte hoikkina ja otatte kuntosalilla selfieitä omasta paremmuudestanne meihin lihansyöjiin nähden.
SUN PITÄÄ HÄVETÄ SILMÄT PÄÄSTÄSI TÄTÄ JULMUUTTA LUONTOA KOHTAAN!!!!
Onko eläin ja kasvi mielestäsi siis sama asia? Mites ihmiset, olisiko ihan ok syödä niitäkin? Lemmikkieläimet vissiin ainakin.
Intiimi salaisuus karsinassa.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057471_uu.shtml
Olen nähnyt yhtä sun toista. Olen kalastanut ja perannut kaloja, nähnyt hirvenpään meidän pihalla, nylkenyt jäniksiä ja kyninyt lintuja. Karhuakin olen grillannut. Se on elämä sellaista, että ihminen on peto.
Vierailija kirjoitti:
Intiimi salaisuus karsinassa.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057471_uu.shtml
Näin se vain on! Minäkin pyydän Reiskaa röhkimään kun teemme rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt koulussa synnytysvideon ja se oli aivan kauheata katsottavaa. Miten jotkut voivat tehdä lapsia, monet useitakin?
Synnyttäminen vs. tappaminen. Ok, mahtava vertaus. Olet varmaankin joku älykkö.
Ei lihan tehotuotannossa eläimen tappaminen ole ongelma, se käy nopeasti ja kivuttomasti. Eläimen elämä kasvattamossa ja kuljetus teuraaksi on se ankeampi asia.
Vierailija kirjoitti:
Kun tätäkin ketjua ja ihmisten välinpitämättömyyttä lukee, tulee selväksi, että kullakin on vain oma ymmärryksen valonsa tässä elämässä. Ei oikein voi edes suuttua julmuudesta, kun järjen valo lihansyöjältö puuttuu, vrt. lapsiin.
Lihansyöjiä ei ole, sekasyöjiä kyllä ja sitten on vegetaristit ja vegaanit.
Ajatteletko samoin muista petoeläimistä kun vainoavat saalistaan ja syövät elävältä? Miksi se on OK mutta ihmisen lihan syönti ei?
Olen nähnyt ihan paikan päällä ollen, sika, nauta ja kana. Broiler ainut mitä en ole nähnyt.
Syön vain riistaa ja itse kalastamiani kaloja. Kasvit ja rehut ostan kaupasta.
Oon nähnyt, ja paljon pahempiakin - vaikkakin yleensä fiktiivisiä - eläviä kuvia. Miten te lihansyönnin tuomitsijat olette suhtautuneet siihen uutiseen (jo vuosia vanha), että kasvitkin tuntevat kipua? Ei ole kuulunut paljoa kasvinsyöntikielloista.
Joo, on kyllä hieman pöllöä rinnastaa eläimet kasveihin. Ihminen on kuitenkin eläimenä ravintoketjun ylimmäisenä, eli voit sinäkin ihan hyvillä mielin pihvin paistaa tai jauhelijatacot rakentaa. Ravut on muuten myös todella hyviä.