Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sun elämäsi kuumin hetki?

Vierailija
04.09.2018 |

Onko sulla ollu elämässäsi jotain hetkeä joka on ollut järisyttävän kuuma ja kiihottava, mutta se EI ole ollut seksiä?

Mun elämäni kuumottavin hetki on edelleen n. pari vuotta sitten työpaikalla tapahtunut hetki. Mun mieskollega ja minä pidettiin palaveria niin että istuttiin vierekkäin ja yhtäkkiä tilanteessa oli aivan järkyttävä seksuaalinen jännite. Hän ei koskettanut mua, mutta oli niin lähellä että kuulin vaan järkyttävän raskaan oman hengitykseni. Ei mitään käsitystä mitä palaverissa tapahtui, kun olin vaan niin käsittämättömän kiihottuneessa tilassa. Siihen se kuitenkin jäi ja mitään ei koskaan tapahtunut.

Onko muilla hyviä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa kun laitoin kiukaan hieman turhan kuumalle.

Vierailija
2/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kans noita tollasia hetkiä missä suudelma on lähellä ja sen jännitteen vaan tuntee... Musta ne on myös kuumempia hetkiä kuin mikään seksiin johtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta liittynyt jotenkin aina kiellettyyn hedelmään. Esim. ystävän puolisoon tms.

Vierailija
4/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä peltikatolla. Laitoin mökille tv-antennin.

Vierailija
5/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että palstan hassuttelijat on taas paikalla.

Vierailija
6/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Sompasaunassa 147C.

Vierailija
7/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin saavani vaimolta seksiä, mutta erehdyin.

No, olihan se edellinen kerta vuonna 2014, kyllä tässä tarkenee..

Vierailija
8/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä urheiluseuran huoltajien saunaillassa juttelin normaalisti yhden vanhemman kanssa. Olen nainen ja hän on mies. Meillä oli hyvin samanlainen huumorintaju, kumpaakaan ei kiinnostanut lähteä kesken illan kotiin (toisin sanoen ei juotu itseämme ilmaisella viinalla ihan pöydän alle niin kuin usea teki), vaan lähdettiin tanssimaan. Toki lähti muitakin samalla, mutta jotenkin koko illan aikana meitä ei ollut kuin me kaksi. Tanssiminenkin tuntui sietämättömän kiihottavalta meistä molemmista, tai sit se mies kantoi asetta taskussaan. Silti kädet pysyivät siveästi siellä missä pitääkin kun tanssitaan foxia, yhtään poskisuudelmaa, ylimääräistä sormen hipaisua meillä ei ollut.

Asuttiin samalla suunnalla joten otettiin tietty yhteinen taksi. Taksissa pidimme toisiamme kädestä ja jos siinä kohtaa hän olisi tehnyt aloitteen, mä olisin ollut täysin valmis ja uskon, että jos olisin mitenkään häntä rohkaissut, ilta ei olisi jäänyt kädestä pitämiseen.

Tuo sama yhteys jatkui koko sen ajan kun oltiin tekemisissä urheiluseuran toimintojen kautta.

Vieläkin kun näen hänen kuvansa Facebookissa, jotain lämmintä läikähtää sydämessä. En toki usko että enää kumpaakaan kiinnostaisi viedä asiaa yhtään pidemmälle, mutta tuo muisto on yksi tunnerikkaimmista illoista joita mulla on ollut.

Vierailija
9/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on kuumaa vähän aikaa.

Pitempikestoinen mutta lievempi kuumuus Roomassa. Useammin kuin kerran.

Vierailija
10/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastannut vastaavaan kysymykseen ennenkin, mutta vastaan taas :)

Istuin ahtaassa, tärisevässä traktorissa työnohjaajani kanssa. Se oli vaan pari vuotta mua vanhempi. Siinä pakostakin polvet ja reidet hipsaisi toisiaan vasten välillä. Aukea pelto, ei ketään näkynyt missään, oltiin mullittamassa perunapeltoa. Se oli niin mukava ja komea että melkein itkettää.

Elämäni kuumin hetki oli kyllä pari viikkoa sitten, kun eksyin kämppiksen kanssa petiin. Siihen kyllä liittyi seksi, joten vähän ohi aiheen menee. Mutten pääse muuallekaan avautumaan, joten sorry! Semmoista kiimaa ei ole ollut pitkään aikaan. Kämppis 22 v ja mä lähemmäs kolmekymmentä. Nuorilla tosiaan riittää virtaa!

Vierailija
11/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Luulin saavani vaimolta seksiä, mutta erehdyin.

No, olihan se edellinen kerta vuonna 2014, kyllä tässä tarkenee..

Onnenpekka olet, tämä vuoskymmen ollut aika hiljasta=( Pitäisköhän erota?

Vierailija
12/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhtä mukavan ja miellyttävän oloista puolituttua miestä tuhmalla katseella ja tämä mies meinasi ihan häkeltyä.

Vierailija
13/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten osallistuin retriittiin, jossa meditoitiin kymmenen tuntia päivittäin kymmenen päivän ajan. Kanssameditoijiin ei saanut ottaa minkäänlaista kontaktia, ei siis saanut puhua eikä katsoa muita silmiin. En tiedä mistä johtui, mutta seitsemäntenä päivänä aloin muuttua mielettömän kiimaiseksi ja sain jopa orgasmeja pelkän mieleni avulla kahdeksankymmenen muun ihmisen keskellä. Kukaan ei onneksi huomannut mitään, mutta pahoittelut silti paikalla olleille.

Vierailija
14/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut noi männä kesän tappohelteet ilmastoimattomassa v. 2001 Fiat Puntossa. 

Vierailija
15/18 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/18 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa saunatimon kanssa.

Vierailija
18/18 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko viime kesä oli niin pirun kuuma niin varmaan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi