Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi jos en keksi fiksua otsikkoa, on "vähän" järkyttynyt olo. Olen nimittäin raskaana, ja pitkällä enkä todellakaan tiennyt siitä mitään !

Vierailija
04.09.2018 |

Kuukautiskiertoni on aina ollut epäsäännöllinen ja siksi en ihmetellyt, kun viimeiset kuukautiset tulivat kesäkuussa. En laske kuukautisiksi pientä veristä tiputtelua. Minulla on ehkäisykapseli, jo neljäs elämäni aikana ja olen luottanut niihin. Aloin kolmisen viikkoa sitten tuntea ikäänkuin harjoitussupistuksia alaselässä ja munasarjojani on vihlonut välillä hirveästi, pidin näitä kuitenkin vain merkkinä siitä että kuukautiset ovat alkamassa ! Olen ollut väsynyt mutta se ei ole uutta, minulla kun on selkärankareuma ja joko itse reuma tai lääkitys väsyttää. Olen lihonut vatsasta rajusti, mutta jos on omenalihava ei tule yllätyksenä että grillimakkarat ja jäätelö näkyvät vyötäröllä eikä vatsani VIELÄKÄÄN näytä raskausvatsalta!
Se mikä pisti epäilemään oli järjetön himo mysliin ja rintojen tuntuminen painavilta sekä turpoaminen, ajattelin että teen testin mielenrauhani vuoksi. Tein kolme testiä, jokainen positiivinen
Ja tänään kävin sitten yksityisellä gynellä, kun muistin kuulleeni jostain että kasvain voi antaa positiivisen tuloksen raskaustestiin ja jotenkin olisi ollut helpompi hyväksyä syöpä, kuin vauva . Olen noin viikolla 20 nyt. Niin pitkällä... Päässä pyörii että mihin viikkoihin asti sen keskeytyksen saikaan ja haluanko edes keskeytystä.

Vauva on varmasti ex-mieheni, päädyimme yhdessä suihkuun kun olin kerran saunomassa siellä (kuulostaa oudolta mutta menen mielummin sinne puukiukaan löylyihin kuin kerrostalon yleiseen sähkösaunaan) .Lapsia meillä on jo ennestään kolme, 2 erityislasta ja siksi tilanne on nyt todella paha. Eronnut, erityislapsia....

Luulin , että tälläistä tapahtuu vain telkkarissa mutta ei sitten näköjään ! :O

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy?? Kannattaa ehkäistä kunnolla jos ei aio hankkia enää muksuja! 

Vierailija
2/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukiukaallinen sauna voi olla vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vauvani on varmasti ex mieheni” kuulostaa oudolta. Miten niin varmasti? On siis pieni mahdollisuus ettei ole, koska muuten olisit laittanut ”vauvani on ex mieheni”

Vierailija
4/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä kerrotaan ehkäisykapselista ja ensimmäiseksi ulvotaan "ehkäisy"

Ei näille neropateille kannata kirjottaa.

Tsemppiä

Vierailija
5/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Vauvani on varmasti ex mieheni” kuulostaa oudolta. Miten niin varmasti? On siis pieni mahdollisuus ettei ole, koska muuten olisit laittanut ”vauvani on ex mieheni”

Varmasti eli on 100% varmaa, että on ex-miehen. Eri asia jos ap olisi kirjoittanut "vauvani on varmaan ex-mieheni", tällöin jäisi pieni epäilyksen ripe.

Vierailija
6/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on eksä jonka luona käydään saunassa ja naimassa? Ja missä ne lapset oli sillä aikaa?

Vierailija
7/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan yllätys exälle. :)

Vierailija
8/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on eksä jonka luona käydään saunassa ja naimassa? Ja missä ne lapset oli sillä aikaa?

Olemme yhä ystäviä, käyn siellä saunomassa ja grillaamassa mikä on lapsistakin mukavaa. Seksi ei kuulunut suunnitelmiin, mutta kun lapset poistuivat saunasta yksi asia johti toiseen :D

Aloittaa

Vierailija
9/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh et voi olla viikolla 20 jos sulla on ollut kuukautiset kesäkuussa. Korkeintaan n viikolla 14. Muistaakseni abortin saa vain jostain erityisen painavista syistä viikon 12 jälkeen.

Vierailija
10/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vaikkei itselle ookaan noin käynyt, nimittäin mulla myös ehkäisykapseli ja sen kanssa menkat jääneet kokonaan pois, kuitenkin luotan aika sokeasti ehkäisytehoon kun on kuitenkin yksi tehokkaimmista ehkäisyistä! Omalla vartalonmuodolla voisin jopa kuvitella että tajuaisin ihan loppuvaiheessa vasta olevani raskaana... Tsemppiä tosi paljon sinne, varmasti olo nyt tosi järkyttynyt, mutta kaikesta jotenkin selviää! ♥ Jätä asiattomat kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
11/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono viritys. Liian yksityiskohtainen selitys ollaksesi yllättynyt...

Vierailija
12/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme jotka ovat tulleet raskaaksi ehkäisykapselista huolimatta! En luottaisi siihen..

Vierailija
13/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saunassa eksän kanssa = raskaana!

Tässä sulle hyvä otsikko, ole hyvä.

Vierailija
14/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä 20. viikolla, jos kuukautisesi tulivat kesäkuussa. Itse nimittäin olen 17. viikolla ja viime menkat tulivat toukokuussa

Vierailija
15/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä on totta, niin rivien välistä voi lukea ehkä pienen innostuksen?

Mutta haluaako eksä sinusta muuta? Onko teillä uudet kumppanit?

Jos paneminen onnistuu: lapset keskenään muualla talossa, niin ilmeisesti ovat suhteellisen ok, adhd, diabetes tms. Eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Varmasti pärjäät vauvan kanssa jos tilanne ei ole jo superkuormittava, ainakaan ei kuulosta. Tai sitten olet vain positiivinen kaikesta huolimatta.

Vierailija
16/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh et voi olla viikolla 20 jos sulla on ollut kuukautiset kesäkuussa. Korkeintaan n viikolla 14. Muistaakseni abortin saa vain jostain erityisen painavista syistä viikon 12 jälkeen.

Kuukautiset voivat tulla myös raskauden aikana. Ehkäpä lääkärissä on todettu miten pitkällä raskaus on.

Vierailija
17/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat menkat voi tulla vaikka olisi raskaana.

Vierailija
18/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukiukaallinen sauna voi olla vaarallinen.

Sanopa muuta! Puukiuallisissa saunoissa siis voi tapahtua ihan mitä vaan!

Ei siis sähkösaunallisissa.

Vierailija
19/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Itse huomasin olevani raskaana, kun olin viikolla 24. Tilanne oli aika paljon edellä kuvailemasi kaltainen. Tosin en harrastanut seksiä exäni kanssa. Menkkani olivat aina olleet epäsäännölliset.

Lisäksi muita mainittavia oireita ei esiintynyt. Vatsani ei myöskään ollut kovin paljoa pyöristynyt.

Oli suhteellisen litteä. 

Joten yllätyksenä tuli minullekin. 

Olisin tosin halunnut tuolloin abortin. Mutta sitä ei enää myönnetä, koska raskaus oli jo noin pitkällä.

Raskaus sai alkunsa raiskauksesta.

Olisin mieluummin tehnyt abortin, kuin vetänyt läpi pakkoraskauden.

Annoin lapseni adoptioon taloudellisista syistä.

Se oli ainoa oikea ja itse asiassa järkiratkaisu.

Kuka nyt köyhyyteen ja puutteelliseen elämään lapsensa haluaa tuoda? 

En ole päivääkään katunut tekemääni ratkaisua.

Jos joku nyt sitten järkyttyy, niin sen kun vaan.

On aina helppo syyllistää ja moralisoida. Heittää ensimmäisenä kivellä.

Miettimättä jokaisen ihmisen vaikeuksia, lähtökohtia ja elämäntilanteita.

Tai ymmärtämättä asioiden eri puolia. 

Jostakin syystä en kuitenkaan usko, että aloittajan tarina pitää paikkansa.

Noin yksityiskohtaiset sepustukset tuntuvat tekaistulta jutulta.

Vierailija
20/21 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko provomaisempaa otsikkoa tehdäkään! Muutenkin aloitus samaa vanhaa provohuttua, "päässä pyörii" jne.