Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu hassulta, että kaverit alkavat olla suuryritysten toimareita

Vierailija
04.09.2018 |

Tuntuu, että ihan vasta äsken vasta oltiin nuoria opiskelijoita ja sitten tekemässä uraa. Ja nyt jotkut ovat jo Suomen ja maailman suurimpien yritysten ylimmässä johdossa. Tuntuu hassulta. Ja kieltämättä saa olon tuntumaan epäonnistuneelta itse.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, kun kertoo ihan vain omasta elämästä niin sitä ei uskota. Se nyt kuitenkin on omaa arkeani.

Missä opiskelit, milloin, ikä, jne. Uskottavuuden vuoksi nämä kannattaisi paljastaa.

Vierailija
22/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kouluajoistani on jo iäisyys enkä enää edes muista niitä kunnolla, mutta silti pittää vielä painaa töitä. Muutama luokkakaveri on kyllä pörssiyhtiön johdossa tai jo super eläkkeellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverit on siis kaikki miehiä?

Vierailija
24/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö jo itse sanonut jotenkin ettei sinua kiinnostanut samalla tavalla tuollaiset tehtävät. Ei se ole minusta mikään häpeän aihe, oikeastaan päinvastoin. Tajusin saman kuin sinä kun huomasin vanhan tutun olevan töissä ministeriössä..minä en ole saavuttanut mitään erityistä, vielä :D olen pyrkinyt seuraamaan omaa polkua ja uskon että se on paras juuri minulle.

Vierailija
25/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap 50-60 v.?

Vierailija
26/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimarilla on toimarin paineet. En haluaisi itse niitä. Työ ei sopisi minulle.

Vierailija
27/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tälle hyvin sekavalle ja harkitsemattomalle provolle kaksi pistettä viidestä.

Vierailija
28/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on aika sama. Opiskeli Hankenilla ja on syntyny -74. Osa tavattu myös armeija-ajoilta. Vähän kuulemma joskus harmittaa kun kavereista löytyy miljonäärejä ja olis itsekkin voinu lähteä mukaan niihinkin kaveribisneksiin.

Vierailija
29/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on noita yritysjohtajakavereita, lisäksi on jo pitkään ollut vahoja kavereita ja nuoremoia kuin minä mimistereinä. Se on todella hullua. Tulee todella luuseriolo itselle. Täytyy yrittää välttää kateutta ja ajatella, että oma elämä on omannäköinen ja että hyvä elämä koostuu loppupeleissä pienistä arjen asioista ja läheisistä ihmissuhteista, ei tuollaisesta maallisesta menestyksestä.

Vierailija
30/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on noita yritysjohtajakavereita, lisäksi on jo pitkään ollut vahoja kavereita ja nuoremoia kuin minä mimistereinä. Se on todella hullua. Tulee todella luuseriolo itselle. Täytyy yrittää välttää kateutta ja ajatella, että oma elämä on omannäköinen ja että hyvä elämä koostuu loppupeleissä pienistä arjen asioista ja läheisistä ihmissuhteista, ei tuollaisesta maallisesta menestyksestä.

Teillä on sitten yhteisiä ystäviä aloittajan kanssa. Suomen piirit on niin pienet.

Vierailija
31/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta etkö jo itse sanonut jotenkin ettei sinua kiinnostanut samalla tavalla tuollaiset tehtävät. Ei se ole minusta mikään häpeän aihe, oikeastaan päinvastoin. Tajusin saman kuin sinä kun huomasin vanhan tutun olevan töissä ministeriössä..minä en ole saavuttanut mitään erityistä, vielä :D olen pyrkinyt seuraamaan omaa polkua ja uskon että se on paras juuri minulle.

Kiitos. Näin itsekin ajattelen, joskus vain hätkähtää jotain nimitysuutista.

Vierailija
32/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on sitten yhteisiä ystäviä aloittajan kanssa. Suomen piirit on niin pienet.

Todennäköisesti. Ihanaa tietää, että jollain muullakin on joskus samanlaisia fiiliksiä. Yleensä kun kaikki pitää niin sitä itsevarman ja menestyvän kulissia yllä.

Vierailija
33/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs tavalla sinun on myöhäistä lähteä yritysmaailmaan jos sinne mielit. Luulisi erityisasiantuntijuudesta sielläkin olevan hyötyä?

Vierailija
34/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs tavalla sinun on myöhäistä lähteä yritysmaailmaan jos sinne mielit. Luulisi erityisasiantuntijuudesta sielläkin olevan hyötyä?

Se on jo eläkkeellä ja keksinyt koko jutun.

Vierailija
35/35 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. tunnen yhden joka on näin tehnyt. Itse valitsisin ehkä rennomman työn ok-palkalla kuin huippupalkka ja stressi.