Miksi miehen käytös muuttui yhtäkkiä näin tylyksi?
Tapasin pari viikkoa sitten eräissä illanistujaisissa entuudestaan tuntemattoman miehen. Kiinnitin heti huomiota häneen ja huomasin hänen vilkuilevan minua usein illan aikana. Ja aina kun katseemme kohtasivat mies hymyili nopeasti ja katsoi sitten pois.
Tapasimme seuraavana viikonloppuna toisissa illanistujaisissa. Sama kaava toistui, mies vilkuili minua paljon illan aikana. Juttelimme keskenämme paljon kaksin ja meillä oli hauskaa. Kaikki vieraat jäivät yöksi ja minä nukuin miehen kanssa samalla sohvalla, sohvan eri päissä. Jossain kohtaa yötä mies oli siirtynyt hieman lähemmän minua sohvalla. Tartuin hetken mielijohteesta yöllä häntä kädestä ja mies havahtui hereille ja puristi kättäni. Nukuimme yön käsikkäin ja välillä joko minä tai mies silitteli toisen kättä/sormia.
Aamulla miehelle tuli kamala kiire lähteä hoitamaan jotain aiemmin sovittua asiaa. Kysyin, voisimmeko tavata vielä samana iltana minun luonani vaikka elokuvan merkeissä. Mies vaikutti hieman vaivaantuneelta ja ensin selitteli josko pitäisi ilta vain siivoilla omaa kotia mutta lupasi sitten laittaa viestiä jos ehtii tavata.
Illalla kahvittelin kaverini kanssa kotonani, kun mies ilmoitti että voisi nyt tulla käymään luonani. Kerroin että ystävä on kahvilla luonani ja mies sanoi että voisi liittyä seuraamme jos se sopii. Asia sopi ja mies saapui. Juttelimme kolmisin kaikenlaista, vitsailimme, katsoimme elokuvan, ja edelleen mies vilkuili pitkin iltaa minua samaan tuttuun kaavaan. Leffan loputtua ystäväni lähti kotiin ja jäin miehen kanssa kaksin. Silloin hänen olemuksensa muuttui samantien kun ystäväni sulki ulko oven. Mies siirtyi istumaan sohvalla minusta kauemmas, ehkä tahattomasti mutta itse huomioin sen. Hän oli vaisun oloinen ja kaivoi pian kännykän esiin. Hän selaili kauan puhelinta hiljaa, varmasti 20minuuttia jolloin kysyin että mitäs hän selailee. Mies katsahti minua närkästyneenä ja totesi tylysti, että selailee uutisia. Ihmettelin hänen muuttunutta olemustaa ja tylyä ääntään ja ajattelin etten jatka jutustelua ennenkuin hän on laittanut puhelimen pois. Kun hän viimein laski puhelimensa pois, hän totesi että hänen täytyy lähteä pian sillä on luvannut mennä yöksi lähellä asuvalle veljelleen. Ehdotin, että katsoisimme toisen elokuvan ja sanoin varovasti, että kyllä hän minunkin luokseni voisi yöksi jäädä. Mies vaikutti hermostuneelta ja tiuskaisi melko ärsyyntyneenä että hän on luvannut mennä veljensä luo yöksi. Hämmentyneenä totesin vain että selvä.
Elokuva pyöri ja katsoimme sitä täysin hiljaa. Mies ei kertaakaan vilkaissut minua ja vaikutti oudolta ikäänkuin häntä ei yhtään huvittaisi olla siinä.
Yhdessä kohtaa kysyin, haluaisiko hän siirtyä lähemmäs minua. Mies kysyi, miksi ja vastasin, että voisi olla mukava istua lähekkäin. Mies totesi, ettei hän jaksa siirtyä nyt lähemmäs. Olin aika hämmentynyt tästä käytöksestä ja kysyin suoraan, vaivaako häntä joku. Mies ensin toistuvasti kielsi mutta sanoi lopulta että jostain syystä hänellä on vittuuntunut olo. Kysyin, syytä johon mies tiuskaisi ettei hänellä ololle ole mitään syytä ja lakkaa kyselemästä kun ei hän tiedä. Itselleni tuli aika paska fiilis miehen käytöksestä ja olinkin iloinen kun hän viimein lähti. Elokuvan katsoimme loppuun hiljaisuudessa ja ennen miehen lähtöä mies koitti keksiä jutunjuurta arkisista asioista mutta en ollut oikein juttutuulella ja mieskin oli vielä hieman tylyn oloinen.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse korviani myöten ihastunut tähän mieheen mutta en ole oikein saa selvää miehestä. Siksi kysyinkin häneltä lopulta sitten suoraan, onko hänellä tunteita minua kohtaan ja kerroin että olen itse hieman ihastunut häneen.
Mies vastasi, että aluksi kun tapasimme hän huomasi, että hänelle tuli ihastumisentunteita minua kohtaan, mutta jatkoi että ne olivat kuitenkin ohimeneviä tuntemuksia.
Ap. Lue yllä oleva lainaus omasta tekstistäsi niin monta kertaa, että se menee sun jakeluun.
Niin? Mies varmaan oli rehellinen siinä mitä sanoi. Tai ei minulla ole syytä uskoa muuta. Että jotain ihastuksen tunteita on aiemmin ollut minua kohtaan, mutta ovat menneet ohi. Hän on kuitenkin kokoajan käyttäynyt kuin olisi jollakin tavalla kiinnostunut, myös viimeisellä kerralla ennen kuin kesken illan muuttui tylyksi. Eikä se, että jotain tuntemuksia on aiemmin ollut, tarkoita etteikö niitä voisi tulla uudelleen tai lisää. Olemme kuitenkin tavanneet vasta muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä, jonka illanistujaisissa tapasin miehen muutama viikko sitten ensimmäisen kerran pitää tulevana viikonloppuna uudet illanistujaiset. Hän on kutsunut sinne minut, muita kavereita sekä tämän miehen. Mies on ilmoittanut tulevansa juhliin ja on tietoinen että minäkin tulen paikalle. Hän ei siis ainakaan välttele seuraani.
Ei välttele seuraasi?! Jeee!! Vähään olet tyytyväinen:(
Mies kaipaa exäänsä, jos on sinkku? Ei ehkä pysty koskaan enää uuteen suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse korviani myöten ihastunut tähän mieheen mutta en ole oikein saa selvää miehestä. Siksi kysyinkin häneltä lopulta sitten suoraan, onko hänellä tunteita minua kohtaan ja kerroin että olen itse hieman ihastunut häneen.
Mies vastasi, että aluksi kun tapasimme hän huomasi, että hänelle tuli ihastumisentunteita minua kohtaan, mutta jatkoi että ne olivat kuitenkin ohimeneviä tuntemuksia.
Ap. Lue yllä oleva lainaus omasta tekstistäsi niin monta kertaa, että se menee sun jakeluun.
Niin? Mies varmaan oli rehellinen siinä mitä sanoi. Tai ei minulla ole syytä uskoa muuta. Että jotain ihastuksen tunteita on aiemmin ollut minua kohtaan, mutta ovat menneet ohi. Hän on kuitenkin kokoajan käyttäynyt kuin olisi jollakin tavalla kiinnostunut, myös viimeisellä kerralla ennen kuin kesken illan muuttui tylyksi. Eikä se, että jotain tuntemuksia on aiemmin ollut, tarkoita etteikö niitä voisi tulla uudelleen tai lisää. Olemme kuitenkin tavanneet vasta muutaman kerran.
Auts💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko jo. Se on sanonu suoraan, että tunteet meni jo ohi!!!
Tunnut hieman pelottavalta.
No ei ole kiinnostuntu sinusta ja menee tai tulee juhliin vaan muiden takia. Ei siksi, että sinä olet tai et ole siellä?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yhtäkkiä?! Minusta kuulostaa että hän on ekaa iltaa lukuunottamatta ollut sinulle tyly koko ajan. Oliko silloin illalla/yöllä ilosessa hiprakassa?
Ekalla tapaamiskerralla oli juuri tuota vilkuilua, juttelua ja hymyilyä. Toisella kerralla samaa ja silloin myös lähekkäin sohvalla nukkumista ja kädestä pitämistä ja samaa tuijottelua ja hymyilyä. Kolmannella tapaamiskerralla mies tuli minun kotiini kyläilemään. Silloinkin oli mukava ja kohtelias, vilkuili ja hymyili ym mutta kesken sen illan muuttui tylyksi kohdassa jossa ystäväni lähti ja jäimme kahden. Huomionarvoista on, ettei hän koko viimeistä tapaamiskertaamme ollut tyly vaan hänestä muuttui sellainen yhtäkkiä kesken illan.
Se olisi halunnut pimssua mutta ei kehdannut pyytää eikä keksinyt toista sanaa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaa exäänsä, jos on sinkku? Ei ehkä pysty koskaan enää uuteen suhteeseen?
Täh:D Mies ei ole kiinnostunut ap:sta ja se siitä. Tässä mitään sen traagisempaa tarvi olla taustalla.
Mies on tyly tilanteessa, jolloin huomaa, että nainen on ihan ihastunut, mutta mies itse ei ole.
Minkä ikäisiä olette? ap ja tää mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko jo. Se on sanonu suoraan, että tunteet meni jo ohi!!!
Tunnut hieman pelottavalta.
aloittaja vaikuttaa aika itsepintaiselta enkä ihmettele vaikka juuri se on voinut alkaa tuota ukkoa ahdistamaan ja siksi ollut tyly ap:lle mutta siitä olen samaa mieltä että jos ihmistä on tavannut pari kolme kertaa ja ehtinyt jo ainakin jonain kertana kokemaan jotain romanttisia tunteita toista kohtaan vaikka kaikilla kerroilla niitä ei ole esiintynyt niin ei siitä voida päätellä että ei voisi olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? ap ja tää mies?
Parikymppisiä.
Kyllä on kova poika VILKUILEMAAN😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän saa sinulta huomiota ja useimmat pitävät huomiosta.
Ei ole mitään mieltä liehakoida henkilöä, joka on selväsanaisesti sinulle ilmaissut, ettei ole kiinnostunut ja näyttää sen myös käytöksellään (ei tule viereen yms.) Hän ei sinua halua. No means no. Tämä koskee kaikkia oli kyseessä sitten mies, nainen tai muuli. Kyllä hän ilmaisee, jos on kiinnostunut, mutta turha silloin juosta avosylin vastaan. Ennemmin katsoa varovaisesti, että hakeeko jälleen vain huomiota. Ei kannata ehdoin tahdoin polttaa näppejään.
Yleensä ihmiset käyttäytyvät näin varhaisteineinä, mutta jotkut ehtivät aikuisikään ja ovat edelleen tällaisia päättämättömiä henkilöitä, joiden tunneilmaisu on omaksuttu jostain Vampire Diarieseista. Sellainen juupas-eipäs rakkaus koetaan jonkinlaiseksi malliksi, jonka mukaan toimia. Haluatko sellaisen suhteen? Se on ainoa, mitä voisi olla tarjolla. Yhtä todennäköistä on, ettei miestä nyt vain kiinnosta.
Next ->
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis väärin ymmärrettyä mulkoilua. Kauhulla kattelee että tuolta toi taas tulee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis väärin ymmärrettyä mulkoilua. Kauhulla kattelee että tuolta toi taas tulee..
No ymmärrän toki vittuilun tästä aiheesta osakseni, mutta kyllä se VILKUILU ja hymyily oli aika selkeää niin että muutkin ympärillä olevat siihen olivat kiinnittäneet huomiota ja tehneet saman tulkinnan, että mies olisi kiinnostunut.
Ehkä se oikeasti ei ollut kiinnostunut sinusta muuten kuin kaverimielessä. Ehkä harkitsi että sinulta saisi muutakin, mutta totesi ettei sittenkään halua.
Tai sitten sitä ahdistaa ajatus intiimiydestä. Kokemattomuutta, erektio-ongelmia tms. Tämä saisi vetäytymään kun yrität lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kommentti sinulle kerro kuitenkin täysin selkeästi, että mies ei ole kiinnostunut sinusta, joten anna hänen olla? Mitä sillä on merkitystä mitä mies milläkin jutulla tarkoittaa, jos hän noin selvästi sanoo ettei tunne sinua kohtaan kuten sinä häntä kohtaan?
Hänen käytöksensä on kuitenkin ristiriidassa sen kanssa. Mies on suoranaisen silmiinpistävästi itseKIN käyttäytynyt niin kuin olisi kiinnostunut. Ja voisin melkein uskoa kaiken olevani omaa kuvitelmaani elleivät pari eri ystävääni, jotka ovat olleet mukana näissä illanvietoissa, ole oma-aloitteisesti ottaneet minulle esiin asiaan että olenko huomannut miten mies on mua katsellut ja vaikuttaa olevan selkeästi kiinnostunut.
Oletan että illanistujaisissa mies oli ainakin vähän humalassa. Tuolloin hän oli kiinnostunut sinusta mutta kiinnostus oli kadonnut jo aamulla, kun hän suhtautui niin välttelevästi sinuun kun kyselit jatkotapaamista. Päivän mittaan hän alkoi miettiä, että voisi antaa sinulle vielä mahdollisuuden, mutta huomasi lopulta luonasi ettei kiinnostusta loppujen lopuksi vain ole riittävästi. Tämän jälkeen hän on suoraan sen sinulle sanonutkin kun olet alkanut utelemaan.
Oikeasti nyt, MIKÄ tässä vielä on sinulle epäselvää? Oletko joku teini joka olettaa että kaikki miehet palvovat maata jalkojesi alla, vai miten sinulle voi olla vielä epäselvää, että hän ei ole kiinnostunut sinusta? Jos hän aluksi vähän olikin, mitä sitten? Ihan normaalia tuo on, että pikkutuiskeessa tulee tunteita jotka eivät sen pidemmälle kanna. Minusta sinä ylitulkitset sen yhden illanvieton sormien hivelyt, kun sen jälkeenhän mies on käyttäytynyt sinua kohtaan pikemminkin kylmästi ja epäkiinnostuneesti. Hän ei ole kiinnostunut sinusta ja on sen kyllä todella selvästi tuonut ilmi. Usko jo hyvällä.
Miten niin yhtäkkiä?! Minusta kuulostaa että hän on ekaa iltaa lukuunottamatta ollut sinulle tyly koko ajan. Oliko silloin illalla/yöllä ilosessa hiprakassa?