Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen käytös muuttui yhtäkkiä näin tylyksi?

Vierailija
04.09.2018 |

Tapasin pari viikkoa sitten eräissä illanistujaisissa entuudestaan tuntemattoman miehen. Kiinnitin heti huomiota häneen ja huomasin hänen vilkuilevan minua usein illan aikana. Ja aina kun katseemme kohtasivat mies hymyili nopeasti ja katsoi sitten pois.

Tapasimme seuraavana viikonloppuna toisissa illanistujaisissa. Sama kaava toistui, mies vilkuili minua paljon illan aikana. Juttelimme keskenämme paljon kaksin ja meillä oli hauskaa. Kaikki vieraat jäivät yöksi ja minä nukuin miehen kanssa samalla sohvalla, sohvan eri päissä. Jossain kohtaa yötä mies oli siirtynyt hieman lähemmän minua sohvalla. Tartuin hetken mielijohteesta yöllä häntä kädestä ja mies havahtui hereille ja puristi kättäni. Nukuimme yön käsikkäin ja välillä joko minä tai mies silitteli toisen kättä/sormia.
Aamulla miehelle tuli kamala kiire lähteä hoitamaan jotain aiemmin sovittua asiaa. Kysyin, voisimmeko tavata vielä samana iltana minun luonani vaikka elokuvan merkeissä. Mies vaikutti hieman vaivaantuneelta ja ensin selitteli josko pitäisi ilta vain siivoilla omaa kotia mutta lupasi sitten laittaa viestiä jos ehtii tavata.

Illalla kahvittelin kaverini kanssa kotonani, kun mies ilmoitti että voisi nyt tulla käymään luonani. Kerroin että ystävä on kahvilla luonani ja mies sanoi että voisi liittyä seuraamme jos se sopii. Asia sopi ja mies saapui. Juttelimme kolmisin kaikenlaista, vitsailimme, katsoimme elokuvan, ja edelleen mies vilkuili pitkin iltaa minua samaan tuttuun kaavaan. Leffan loputtua ystäväni lähti kotiin ja jäin miehen kanssa kaksin. Silloin hänen olemuksensa muuttui samantien kun ystäväni sulki ulko oven. Mies siirtyi istumaan sohvalla minusta kauemmas, ehkä tahattomasti mutta itse huomioin sen. Hän oli vaisun oloinen ja kaivoi pian kännykän esiin. Hän selaili kauan puhelinta hiljaa, varmasti 20minuuttia jolloin kysyin että mitäs hän selailee. Mies katsahti minua närkästyneenä ja totesi tylysti, että selailee uutisia. Ihmettelin hänen muuttunutta olemustaa ja tylyä ääntään ja ajattelin etten jatka jutustelua ennenkuin hän on laittanut puhelimen pois. Kun hän viimein laski puhelimensa pois, hän totesi että hänen täytyy lähteä pian sillä on luvannut mennä yöksi lähellä asuvalle veljelleen. Ehdotin, että katsoisimme toisen elokuvan ja sanoin varovasti, että kyllä hän minunkin luokseni voisi yöksi jäädä. Mies vaikutti hermostuneelta ja tiuskaisi melko ärsyyntyneenä että hän on luvannut mennä veljensä luo yöksi. Hämmentyneenä totesin vain että selvä.
Elokuva pyöri ja katsoimme sitä täysin hiljaa. Mies ei kertaakaan vilkaissut minua ja vaikutti oudolta ikäänkuin häntä ei yhtään huvittaisi olla siinä.
Yhdessä kohtaa kysyin, haluaisiko hän siirtyä lähemmäs minua. Mies kysyi, miksi ja vastasin, että voisi olla mukava istua lähekkäin. Mies totesi, ettei hän jaksa siirtyä nyt lähemmäs. Olin aika hämmentynyt tästä käytöksestä ja kysyin suoraan, vaivaako häntä joku. Mies ensin toistuvasti kielsi mutta sanoi lopulta että jostain syystä hänellä on vittuuntunut olo. Kysyin, syytä johon mies tiuskaisi ettei hänellä ololle ole mitään syytä ja lakkaa kyselemästä kun ei hän tiedä. Itselleni tuli aika paska fiilis miehen käytöksestä ja olinkin iloinen kun hän viimein lähti. Elokuvan katsoimme loppuun hiljaisuudessa ja ennen miehen lähtöä mies koitti keksiä jutunjuurta arkisista asioista mutta en ollut oikein juttutuulella ja mieskin oli vielä hieman tylyn oloinen.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas olet pitkäpiimäinen ap.

Vierailija
22/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette siitä, että mies sanoi aluksi kokeneensa ihastumisentunteita minua kohtaan, mutta totesi niiden olleen ohimeneviä. Olin kyllä iloinen rehellisen kuuloisesta vastauksesta enkä väitä etteikö asia olisi niin, mutta miehen käytös on jo itsessään ristiriitaista ja myös puheiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä kummallista käytöstä. Tulee mieleen, että olisiko mies homo pohjimmiltaan, mutta yrittää teeskennellä heteroa.

Toisaalta itse olen ollut varsin ujo naisten suhteen ja epävarma seksikyvyistäni. Sen takia olen saattanut vältellä lähempää tuttavuutta sellaistenkin naisten kanssa, joista olen tykännyt hirmusti. Pelkää, että ihaillulle henkilölle paljastuu, kuinka mitätön itse on. Ihan pöljää, mutta niin se vain on.

Vierailija
24/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei lopulta vaan kiinnostanutkaan. Piste.

Jos alat kysellä perään niin miestä todennäköisesti alkaa vaan ahdistaa ja jos mitään mahollisuutta on ollutkaan niin ne viimesetkin rippeet menee siinä. Anna olla vaan. Minäkin olen joskus alkanut käyttäytyä noin, kun olen todennut, ettei kiinnostakaan. Typeräähän se on, kun voisi sanoa suoraankin, mutta sitä on ajatellut, että kyllä se toinen tajuaa.

Vierailija
25/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette siitä, että mies sanoi aluksi kokeneensa ihastumisentunteita minua kohtaan, mutta totesi niiden olleen ohimeneviä. Olin kyllä iloinen rehellisen kuuloisesta vastauksesta enkä väitä etteikö asia olisi niin, mutta miehen käytös on jo itsessään ristiriitaista ja myös puheiden kanssa.

Viittaa edelleen käytöksen ja sanojen perusteella johonkin tunnelukkoon, sitoutumiskammoon, etc. UNOHDA! Siirry eteenpäin. Tästä ihmisestä ei ole sinulle mitään iloa. Siitä ei koskaan tulisi kivaa ja huoletonta, vaikka päätyisitte johonkin suhteen tapaiseen asti.

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta se nyt on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
26/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Et kai sä oikeasti luule et kukaan jaksaa lukea ton?

Vierailija
27/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kyllä kummallista käytöstä. Tulee mieleen, että olisiko mies homo pohjimmiltaan, mutta yrittää teeskennellä heteroa.

Toisaalta itse olen ollut varsin ujo naisten suhteen ja epävarma seksikyvyistäni. Sen takia olen saattanut vältellä lähempää tuttavuutta sellaistenkin naisten kanssa, joista olen tykännyt hirmusti. Pelkää, että ihaillulle henkilölle paljastuu, kuinka mitätön itse on. Ihan pöljää, mutta niin se vain on.

Mullekin tuli vahva epäilys, et mitä jos onkin kuitenkin miehiin päin.

Vierailija
28/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis olleet ryyppybileissä? Minkä ikäisiä olette? Voisin kuvitella epäsosiaalisen narsistisen exäni käyttäytyvät noin. Käyttää ihmisiä vaan hyväkseen, eikä osaa olla yksin. Ei hänellä ole missään hyvä olla kuitenkaan, eikä osaa ketään rakastaa. Ei osannut minuakaan, eikä meidän lapsia. Meni vaan liian pitkään tajuta se.

Vierailija
29/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toisen käytös noin selkeästi muuttuu, niin eikö homma ole selvä? Hän ei olekaan sinusta niin kiinnostunut kuin hetken huumassa kuvitteli olevansa. Anna olla ja unohda koko tyyppi. Itse en ainakaan nolaisi itseäni enää soittelemalla perään ja ihmettelemällä hänen käytöstään. Kyllä mä uskon typeriä utelemattakin, että jollen saa lähestymisyrityksiini vastakaikua, silloin mies ei ole kiinnostunut.

Vierailija
30/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, mutta ei osaa kohteliaasti torjua. Kaikki aloitteet ovat tulleet sinulta.

Vierailija
31/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotenkin asiat ihan pielessä, mutta salaa jotain?

Vierailija
32/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä, jonka illanistujaisissa tapasin miehen muutama viikko sitten ensimmäisen kerran pitää tulevana viikonloppuna uudet illanistujaiset. Hän on kutsunut sinne minut, muita kavereita sekä tämän miehen. Mies on ilmoittanut tulevansa juhliin ja on tietoinen että minäkin tulen paikalle. Hän ei siis ainakaan välttele seuraani.

Vierailija
33/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan hyvännäköinen? Vai miksi muuten ap on noin kiinnostunut noin epäsosiaalisesta ja oudosta miehestä?

Sanoisin, että unohda. Seuraava!

Vierailija
34/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut, mutta ei osaa kohteliaasti torjua. Kaikki aloitteet ovat tulleet sinulta.

Tiedostan asian itsekin. Mutta mies on jokaisella tapaamiskerralla melko ahkerasti vilkuillut minua. Enkä ole voinut kuvitella asiaa, sillä samoissa juhlissa olleet ystävätkin ovat minulle kahden kesken sanoneet että huomasivat tämän miehen koko illan ajan vilkuilevan minua vähän väliin ja huomasinko itse tällaista käytöstä.

Silloin, kun otin miehen käden omaani, hän ei perääntynyt vaan puristi minua kädestä, ja pari tuntia huilailimme käsikkäin ja mies välillä silitteli/hiveli sormiani ym. Eli oli kuitenkin mukana jutussa.

Lisäksi hän tuli omasta halustaan luokseni viimeisen kerran kun tapasimme, ja oli minulle mukava ja kohtelias, heitti vitsiä ja vilkuili ja hymyili kunnes jäimme kahden kesken asuntooni ja hänen käytöksensä muuttui välinpitämättömäksi.

Vierailija
35/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tuosta pitäisi olla mieltä? Hän varmaan tunsikin aluksi jotain "ihastumisen" tunteita, lähinnä kaiketi seksuaalista väreilyä, mutta tunteet olivat ohimeneviä. Eikö tuo kommentti sinulle kerro kuitenkin täysin selkeästi, että mies ei ole kiinnostunut sinusta, joten anna hänen olla? Mitä sillä on merkitystä mitä mies milläkin jutulla tarkoittaa, jos hän noin selvästi sanoo ettei tunne sinua kohtaan kuten sinä häntä kohtaan?

Vierailija
36/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä, jonka illanistujaisissa tapasin miehen muutama viikko sitten ensimmäisen kerran pitää tulevana viikonloppuna uudet illanistujaiset. Hän on kutsunut sinne minut, muita kavereita sekä tämän miehen. Mies on ilmoittanut tulevansa juhliin ja on tietoinen että minäkin tulen paikalle. Hän ei siis ainakaan välttele seuraani.

Niin ei välttele sinua. Se lähinnä todistaa, että et haise pahalta. Ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka tämä henkilö olisi edes sinusta kiinnostunut. Hänen kanssaan ei voi kuvitella mitään muuta kuin sydänsuruja. Et vain suostu näkemään totuutta. Hänellä ei ole emotionaalista kapasiteettia olla sinulle mitään muuta kuin sitä, mikä hän nyt on TAI vaihtoehtoisesti hän ei ole sinusta kiinnostunut siinä mielessä, muttei jotenkin osaa asiaa ilmaista ja luet hänen merkkejään väärin.

Suosittelen, että skippaat illanistujaiset ja etsit vaikka Tinder-treffit, koska olet liian kiinni tässä ihmisessä.

Vierailija
37/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo kommentti sinulle kerro kuitenkin täysin selkeästi, että mies ei ole kiinnostunut sinusta, joten anna hänen olla? Mitä sillä on merkitystä mitä mies milläkin jutulla tarkoittaa, jos hän noin selvästi sanoo ettei tunne sinua kohtaan kuten sinä häntä kohtaan?

Hänen käytöksensä on kuitenkin ristiriidassa sen kanssa. Mies on suoranaisen silmiinpistävästi itseKIN käyttäytynyt niin kuin olisi kiinnostunut. Ja voisin melkein uskoa kaiken olevani omaa kuvitelmaani elleivät pari eri ystävääni, jotka ovat olleet mukana näissä illanvietoissa, ole oma-aloitteisesti ottaneet minulle esiin asiaan että olenko huomannut miten mies on mua katsellut ja vaikuttaa olevan selkeästi kiinnostunut.

Vierailija
38/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa niitä juhlia usein? Joka vkl? 

Vierailija
39/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse korviani myöten ihastunut tähän mieheen mutta en ole oikein saa selvää miehestä. Siksi kysyinkin häneltä lopulta sitten suoraan, onko hänellä tunteita minua kohtaan ja kerroin että olen itse hieman ihastunut häneen.

Mies vastasi, että aluksi kun tapasimme hän huomasi, että hänelle tuli ihastumisentunteita minua kohtaan, mutta jatkoi että ne olivat kuitenkin ohimeneviä tuntemuksia.

Ap. Lue yllä oleva lainaus omasta tekstistäsi niin monta kertaa, että se menee sun jakeluun.

Vierailija
40/89 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varattu

m39

Mä en usko. Musta tuntuu että sinkku joka haluaisi parisuhteen. Ap olis tyrkyllä mutta miestä v*tuttaa kun hän ei koe kun kaverrillisia tunteita eikä haluasi tyytyä suhteessa niin vähään. Miksi joku varattu viittis kiukutella jollekkin ventovieraalle naiselle? Mitä iloa siitä olisi hänelle kun ei edes piparia huoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme