Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tajua mitään, oikeesti ei mitään.

Vierailija
04.09.2018 |

Olen tässä parin viime päivän aikana yrittänyt kaikin keinoin kertoa, mikä suhteesaamme mielestäni mättää. On ihan konkreettisia ongelmia. Mies kuuntelee (vai kuunteleko?😮), mutta ei sano mitään järkevää. Huokailee vaan ja toistelee, että ei tiedä mitä sanoa. Just äsken kaiken jälkeen kun olin toistanut itseäni kymmenennen kerran ja listannut asioita mitkä on pielessä niin mies oikeasti sanoi että "en tajua mikä tässä on oikeasti ongelma". Mitä helv... ? Mielenterveysongelmia?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
2/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vaan osaa keskustella vaikeista asioista (eikä käsitelläkään niitä), menee lukkoon ja hokee vain yhtä ja samaa? Eri mieltähän asioista voi olla, mutta kaipaisihan sitä keskustelua silti senkin takia, että toinen tietäisi miksi toinen ajattelee kuten ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia konkreettisia ongelmia teillä sitten on?

Vierailija
4/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joskus lista, jossa kehut miestä hänen hyvistä ominaisuuksista. Silloin voivat muutkin asiat muuttua paremmaksi.

Vierailija
5/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tajunnut mitään silloinkaan, kun otti sinut eukokseen.

Vierailija
6/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä parin viime päivän aikana yrittänyt kaikin keinoin kertoa, mikä suhteesaamme mielestäni mättää. On ihan konkreettisia ongelmia. Mies kuuntelee (vai kuunteleko?😮), mutta ei sano mitään järkevää. Huokailee vaan ja toistelee, että ei tiedä mitä sanoa. Just äsken kaiken jälkeen kun olin toistanut itseäni kymmenennen kerran ja listannut asioita mitkä on pielessä niin mies oikeasti sanoi että "en tajua mikä tässä on oikeasti ongelma". Mitä helv... ? Mielenterveysongelmia?

Useinhan se noin menee. Nainen ehdottaa parisuhdeterapiaa, kyselee miten itse voisi muuttua niin että molemmilla olisi parempi olla, lukee parisuhdeoppaita, kertoo miehelle missä asioissa tämä voisi parantua, jotta heidän olisi parempi olla... Mikään ei muutu, mikään ei uppoa tajuntaan. Sitten nainen saa tarpeeksi ja mies jää ihmettelemään että "meillähän meni niin hyvin, en ymmärrä missä meni pieleen?!"

Vierailija
8/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertotko konkreettisesti, mitä toivot mieheltä ja miksi? Siis ihan käytännön esimerkkejä?

Naiset yleensä käsittelee ihmissuhteita täysin eri tavalla kuin miehet. Poikkeuksiakin on. Naiset yhdistelee asioita toisiinsa eri tavalla kuin miehet.

Voihan olla myöskin, ettei mies osaa ajatella niitä juttuja kun tykität samalla vain lisää ajatuksiasi, eikä osaa oikein muodostaa edes vastausta. Jälkikäteen se ei ehkä edes muista mitään kun kaikki näyttäytyy vain yhtenä isona solmuna jossain näkökentän laitamilla. Se vaan ei tajua, koska ei tajua. Sehän sanoo itsekin, ettei tajua.

Mikä on tällä hetkellä isoin ongelma? Jos me tässä yritettäisiin laittaa se helposti sulatettavaan muotoon.

Ylipäänsäkin kannattaisi lähteä setvimään yhtä asiaa kerrallaan.

Vierailija
9/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot jo itse tässä aloituksessasi sen ongelman eli "...olin toistanut itseäni kymmenennen kerran..."

Minkä hiton takia hoet sitä yhtä ja samaa? Miksi mies sitten ei saa toistaa sitä samaa? 

Kysymys kuuluukin: Onko sinulla mielenterveysongelma?

Vierailija
10/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee joskus lista, jossa kehut miestä hänen hyvistä ominaisuuksista. Silloin voivat muutkin asiat muuttua paremmaksi.

Ihan kun jotain koiranpentua kouluttais. Pikkasen loukkaavaa! Olisko susta kiva että miehesi kyhäisi teikäläisesta tollassia listoja?! Epäilen..

Vierailija
11/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti menee perille parhaiten niin, että pitää suunsa supussa ongelmista. Sitten joskus harvoin otetaan mies puhutteluun ja otetaan esille yksi ongelma. Mies luultavasti kuuntelee aktiivisesti koska kyseessä on sellainen harvinainen tilanne, että kumppanilla on asiaa. Hän ajattelee asiaa ja pureskelteluaan sitä mahdollisesti jopa parantaa tapojaan. Näin hitaasti edetään yksi ongelma kerrallaan. Sinua ja mielipiteitäsi arvostetetaan näin paljon enemmän, ja lisäksi ongelmatilanteet saattavat vähentyä.

Oma tapasi kertoa kaikki ongelmat päiviottäin, ei yksinkertaisesti toimi. Lisäksi jos mies yrittää parantaa toimintaansa, niin pienet edistysaskeleet eivät vielä näy tuossa koko ongelmakimpussa, eikä Ap välttämättä edes huomaa, että on yritetty parantaa toimintatapoja. Kukaan ei muutrenkaan halua kuulla jatkuvasti mikä kaikki on pielessä. Yksi ongelma suhteessanne selvästi on, että Ap ei tajua kopmmunikoinnista paljon mitään, eikä osaa suutaan kiinni.

Vierailija
12/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä vaan ilmaiset itseäs huonosti, mitä sä sille miehelle sanoit?

Vierailija
13/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Pohjana voi käyttää vaikka ala-asteen rastiruutuun tokareita ja papukaijamerkkejä📝❤

Vierailija
14/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään terapiaan. Terapeutti ei olekaan naisen kanssa sataprosenttisesti samaa mieltä. Nainen lähtee kiukkuisena paikalta ovet paukkuen.

Mies ei ole ehtinyt sanoa kuin päivää.

Tämmöistä.

Vierailija
15/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee pitkä vaatimuslista miehelle. Ei ihme, ettei mies ota kuuleviin korviinsa.

Vierailija
16/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset olette sekaisin. "Sinun pitäisi nyt kyllä alkaa tekemään näin, käyttäytymään näin. Älä enää toimi noin, koska minusta se ei ole oikein hyvä. Tee tuo ja tuo tästä lähtien näin, koska se on varmasti oikeampi tapa. Ymmärristkö nyt? Tee nyt vain noin niin minä olen paljon onnellisempi, ja koska minä olen onnellisempi, silloin sinustakin tulee onnellisempi. Sitten menemme vielä varmuuden vuoksi terapiaan, jossa voit kertoa terapeutille, mitä kaikkea vikaa sinussa lisäksi on".

Ainoa asia mikä ihmetyttää on se, että mies ei vielä ole ymmärtänyt näyttää ovea sinulle. Aina kun tuollaisia listauksia alkaa tulemaan, kannattaa laittaa heti nainen vaihtoon. Se vain pahenee ajan kuluessa.

Happy wife, happy life. Nothing rhymes with husband.

Vierailija
17/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään terapiaan. Terapeutti ei olekaan naisen kanssa sataprosenttisesti samaa mieltä. Nainen lähtee kiukkuisena paikalta ovet paukkuen.

Mies ei ole ehtinyt sanoa kuin päivää.

Tämmöistä.

Tuttua :D Mentiin vaimon aloitteesta terapiaan ja vaimo kävi kerran. Vika ei ollutkaan yksin minussa. Jatkoin yksin ja otin eron. 

Vierailija
18/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on kun tyytyy projektimieheen.

Vierailija
19/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

listannut asioita mitkä on pielessä?

Jaa se lista ihmeessä meillekin :D Haukutaan sitten yhdessä miten huono mies sinulla on.

Vierailija
20/86 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa kannattaa miettiä, miksi alunperin juuri tämän yksilön valitsi. Yleensä sitä joutuu joko ne puutteet hyväksymään ja niiden kanssa elämään tai sitten eroamaan ja ottamaan sopivampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi