Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavatko miehet asettaa naisille ulkonäkövaatimuksia?

Vierailija
03.09.2018 |

Maajussi-Maunon asettamat vaatimukset puhuttavat vieläkin. Aiotteko poikotoida ulkonäkökeskeisen Maunon jaksoa?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005814016.html

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saavatko miehet asettaa naisille ulkonäkövaatimuksia"

Idioottimainen kysymys mieheltä, joka aikoo selvästi kuolla sukupuuttoon.

On jokaisen oma asia, mistä kiihottuu ja innostuu ja tykkää, mutta on myös silkkaa kusipäisyyttä ja huonoa käytöstä mainostaa omaa rajoittuneisuuttaan ja ruppuista, heikkoa libidoaan luettelemalla ääneen ulkonäkökriteerejä, kun kiintymys, rakkaus ja luottamus kuitenkin kehittyvät luonteen, ei ulkonäön perustalle. Ulkonäkö on äkkiä kateissa, ja vaikka kumppani olisi maailman kaunein, siihen valitettavasti tottuu ja turtuu jopa kuukausissa.

Hunajalla saa enemmän ja parempia kärpäsiä kuin paskalla, mutta ehkä nämä tietyt äijät on tarkoitettukin jäämään yksin. Ja myös tietyt naiset.

Vierailija
22/25 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Tarkoitatko, että mies voisi kulkea tuolla maailmalla esittäen kohtaamilleen naisille ulkonäkövaatimuksia; "Sinun pitää olla hoikempi", "sinun pitää olla pitkäsäärisempi", "sinun pitää olla kauniimpi kasvoiltasi" jne? Vai kenelle hän niitä ulkonäkövaatimuksia asettaa ja miten?

Itse en ole koskaan asettanut ventovieraille miehille mitään ulkonäkövaatimuksia, mutta oman mielenkiintoni ovat herättäneet vain tietyn tyyppiset ja näköiset miehet. Parhaassa tapauksessa olen itse herättänyt myös heidän kiinnostuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin olisi pitänyt älytä hakea "urheilullista" naista niin kuin tämä toinen oliko se tuolta ensitreffit ohjelmasta. Pienestä on kiinni.

Vierailija
24/25 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen saa valita sen näköisen kumppanin kuin haluaa, mutta ei ehkä kannata niitä kriteerejään tv:ssä julistaa. Ohjelma ei kiinnosta minua, joten en nyt muutenkaan katso.

Samaa tulin kirjoittamaan. Esimerkiksi Mauno itse ei ulkoisesti(kaan) ole minua kiinnostava, mutta en kyllä kehtaisi sanoa niin omalla nimelläni julkisesti.

Vierailija
25/25 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypin olisi pitänyt älytä hakea "urheilullista" naista niin kuin tämä toinen oliko se tuolta ensitreffit ohjelmasta. Pienestä on kiinni.

Tai ”itsestään huolehtivaa”, joka vihjaa kai siihen, että kropan lisäksi esim. kasvojen ja hiusten on oltava kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän