Saavatko miehet asettaa naisille ulkonäkövaatimuksia?
Maajussi-Maunon asettamat vaatimukset puhuttavat vieläkin. Aiotteko poikotoida ulkonäkökeskeisen Maunon jaksoa?
Kommentit (25)
Totta kai oman kumppaninsa ulkonäöltä saa vaatia mitä tahansa haluaa.
Kunhan tajuavat että kuutakin saa taivaalta toivoa vaan ei se jalkoihin tipu sieltä.
Ei siis aiheuta mitään toimenpiteitä.
Pikkupossu vetänyt herneen nenään?
Aina saa. Saattaa myös saada pyytää ja olla ilman.
On han tuo aika törkeää seksismiä ja naisen esineellistämistä, mutta en aio katsoa niin en välitä.
Tietysti saa. Mutta sitten on kohtuu turha valittaa sitä pientä valikoimaa.
Junttimaista laukoa tuollaisia asioita, mutta eihän kaikkien ole pidettävä ylipainoisia hyvän näköisinä.
En minäkään tuollaista suoraan missään toitota, mutta en ikinä valitsisi puolisoksi ylipainoista.
Jostain kumman syystä miehet, jotka ovat ulkonäöltään itse kaikkein vaatimattomimpia, ovat kovimpia naisten ulkonäön arvostelijoita. Harvoin kuulee todella hyvännäköisten miesten ääneen mitään vastaavaa laukovan. Jaksavat kyllä sitten itkeä palstoilla miten jokainen nainen ei heille ole haarojaan aukaisemassa.
Ei, miehet eivät voi esittää naisille mitään ulkonäkövaatimuksia. Eivätkä naiset miehille. Älytön ajatuskin. Mutta sekä miehet että naiset saavat toki ihan vapaasti valita kenen kanssa ryhtyvät suhteeseen ja kenen kanssa eivöt.
Kamala mies, mutta siis aion katsoa. Täytyy nähdä kuka ressukka sen kanssa yhteen päätyy. Villi veikkaus, ei yksikään.
Ehdottomasti - ja naiset miehille.
Minä haluaisin kauniskasvoisen, siistin ja hoikan miehen, joten elän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai oman kumppaninsa ulkonäöltä saa vaatia mitä tahansa haluaa.
Tämä. Mutta sitten ei saa vinkua kun ketään ei löydy/saa.
Totta kai saa. :D Mut ei saa esim. haukkua jos vaikka joku ei miellytä, niinku se ei kuulu normaaleihin käytöstapoihin kellekkää. Eli ei saa olla ilkeä jos on jonkinlainen maku. Ja ei saa pitää sitä jonain nro 1 asiana ihmisessä muutenkaan, esim jos on vaikka kaks kaverusta ja toisel on syömishäiriö ja toisel ei, ja se syömishäiriöinen on laiha ja toinen pyöreä niin jos mies tosissaan sanoo et ottais sen syömishäiriöisen nii kyl mä aika idioottina pitäisin. :D
En katso koko sarjaa, koska realityt ei muutenkaan kiinnosta. Siis ihan sama, ei liikuta minua mitenkään.
Tottakai jokainen saa valita sen näköisen kumppanin kuin haluaa, mutta ei ehkä kannata niitä kriteerejään tv:ssä julistaa. Ohjelma ei kiinnosta minua, joten en nyt muutenkaan katso.
Tietenkin saa. Itse asiassa väitän, että kaikilla on jotkin kriteerit ulkonäölle ihan väistämättä, vaikka miten väittäisivät ettei olisi.
Aion katsoa ohjelman.
Luultavasti tuollaiselle maajussille kirjoittava on myös itse pinnallinen.
Ei saa ja aion. Piste.