Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola sanoi Tuksulle, että tämä tuo mieleen Stiina Saariston maalaukset

Vierailija
03.09.2018 |

Onko se teidän mielestänne hauskaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola tarkoitti sen kohteliaisuudeksi tuksulle, mutta jotkut haluavat kuulla siinäkin jotain piruilua.

Ootko googlannut stiinan maalauksia, neropatti? :D

No mikäs niissä maalauksissa nyt sitten on pielessä? Eikö ne ole taidetta siinä missä mikä tahansa muukin maalaus? Vai onko nekin kenties kiusaamista? Miksi näistä maalauksistakin syytetään veitolaa eikä taiteilijaa?

Mä en oikeasti käsitä mikä prkl porukkaa nykyisin riepoo, kun ihan kaikki pitää vääntää ja kääntää päälaelleen? Kaikesta pitää yrittää etsiä jokin piilomerkitys josta voisi tällä kertaa pahoittaa mielensä jotta saa "oikeuden" mustamaalata ja kivittää joku ihminen julkisesti.

Huoh :D no kun tossa just oli se piilomerkitys, veitola oli tarkoittanut sen pilkaksi kun arvasi että tuksu ei sitä tajua.

Eli siis se on veitolan vika jos/kun tuksu on tampio? Tai se, että tuksu näyttää miltä näyttää? 

Normaali, mukava ihminen ei kiusaa ja pilkkaa muita ihmisiä, ei vaikka toinen olisi vähän hölmö. Erityisesti, jos toinen on vähän hölmö tai "out" sairauden takia.

Vierailija
42/45 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, mitä mieltä Veitola itse on tästä tapauksesta nyt. Olisiko sekin vain väärinymmärrys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se teidän mielestänne hauskaa?

Itseasiassa on, tässä asiayhteydessä. Mutta ennen kaikkea se on täysin ja kiistattoman totta. Totuuttahan te yksinkertaiset palvotte, minkä provoilultanne ehditte.

Vierailija
44/45 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sokea ja tyhmä voi mokomasta loukkaantua. Se oli itse asiassa imartelevasti sanottu Tuksun sen hetkisen ulkonäön huomioiden. Stina Saariston runsasmuotoiset naiset ovat kauniita, Tuksu prinsessamekossaan ja Aku Ankka -huulissaan oli lähinnä monsteri. Itse olisin verrannut Miss Piggyyn.

Vierailija
45/45 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola ei ole enää nuori nainen. Taitaa kärsiä kuivuudesta.

Vrt Jokisen erektio-ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi