Tyttöystävä lepertelee ja lässyttää
Uusi tyttöystäväni lepertelee minulle silloin tällöin kuin lapselle. Ei mitenkään koko ajan, mutta aina välillä esim. sängyssä makoillessamme yms. Hän tykkää myös kovasti helliä minua, esim. silitellä hiuksiani ja painaa päätäni hänen rintojaan vasten. Olen huomannut nauttivani tästä jollain tasolla, mutta toisaalta häpeän sitä että pidän tuosta. Olen 25 ja naiseni on 29, pelkään kai että hän näkee minut ihan lapsena.
Mitenkäs muut, lepertelettekö kumppanillenne? Ja pidättekö sitä söpönä, kiihottavana, vaivaannuttavana vai täysin neutraalina asiana?
Kommentit (205)
Toisinaan jos haluan että puoliso tuntee itsensä avuttomaksi.
Mä rakastan sitä että välillä saa olla sylissä toisen huolehdittavana. Lepertely olisi silloin tällöin kivaa, tietenkään koko ajan sitä ei jaksaisi
Joskus on ihan kiva sanoa toiselle jotain söpöä, mutta mitenkään kiihottavana asiana en todellakaan pidä.
Hellyyttä ja läheisyyttä ilman turhaa minkään tasoista lässytystä. Ei aikuinen ihminen tuollaista jaksa kuunnella ja ainakin minä tuntisin itseni idiootiksi. Lapsillekin olemme puhuneet normaalisti. Vauvalle toki on tullut sönkättyä vaikka mitä höpöä.
Myönnetään, että noin tulee välillä tehtyä "läpällä" mutta pidetään siitä ihan oikeasti :D
Jokainen mies nauttii tuosta, sitä ei vaan myönnetä muille
Mä oon luullu että kaikki pariskunnat tekee tätä kotona aina silloin tällöin :D Onhan se kivaa ja molemmat sitä välillä kaivataan
Itsekin olen miettinyt kuinka mukava olisi silitellä yhden miehen hiuksia. Minkäänlaisia äidillisiä tuntemuksia häntä kohtaan ei kuitenkaan ole. Hänellä on vaan ihanat paksut tummat hiukset.
Hellyys kuuluu parisuhteeseen siinä missä intohimokin. Ihmetyttää tuollaiset ei ole aikuisen käytöstä-vastaukset
Tuo on parasta. Nykyinen tyttöystävä ei vain pidä yhtään :(
Hih, oot sille vauva tai koiranpentu. Kohta saat vaipan tai kaulapannan
Vierailija kirjoitti:
Hellyys kuuluu parisuhteeseen siinä missä intohimokin. Ihmetyttää tuollaiset ei ole aikuisen käytöstä-vastaukset
Onko lepertely ja lässyttäminen aina hellyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla paikan päällä näkemässä. Se voi ehdottomasti olla hellyyttä, ja sain aloituksesta sellaisen kuvan että tästä olisi kyse
Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.
Tämä piirre toisissa tytöissä sai minut epävarmaksi kaksikymppisenä. 15-25v taisin olla. Oli naimisiinmenoikä kaveripiirissä.
Moni ihastukseni piti minusta, mutta tyttöystäväksi (kuten ap:lla) valikoitui lässyttäjä, jolla oli nalleja ja pehmoleluja reppukoruna.
En haluaisi mitään kylmää rautakankea vaimoksi. Tai lapsille äidiksi.
Kiitos vastauksista. Mukavaa kuulla, että monen mielestä tällainen kuuluu parisuhteeseen ja on ihan söpöä. Olen ehkä turhaan hävennyt asiaa, koska olen saanut miehet on aina miehiä-kasvatuksen. Jatkossa osaan varmasti nauttia enemmän tästä kumppanini ihanasta ominaisuudesta :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Halaillaan, silitellään, sylitellään, suukotellaan... Joka päivä. Läheisyys on suhteen liima. Oletteko perheistä, joissa ei ollut tapana ilmaista rakkautta kosketuksella? Onhan sellaisia perheitäkin, joissa ei ole koskaan edes halattu... kylmää.
pitääkö siihen liittyä lässytys ja leperrys, minusta kiusallista. Samoilla ihmisillä on lasten juttuja aikuisenakin. Nallepaituleita ja eläinkuvamukeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla paikan päällä näkemässä. Se voi ehdottomasti olla hellyyttä, ja sain aloituksesta sellaisen kuvan että tästä olisi kyse
Voi tietenkin olla mutta sitä ei kysytty jos sait myös sen kuvan vaan onko se sitä aina.
En lepertele. Ei ole aikuisten käytöstä.