Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maantienharmaat hiukset

Vierailija
03.09.2018 |

Ovatko tylsät vai kauniit mielestäsi? Mitä ajattelet jos joku ei värjää hiuksiaan ollenkaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että maantienharmaa mielletään eri ihmisillä eri väriseksi.

Peukku ylös jos kuvan väri vastaa mielikuvaasi maantienharmaasta ja peukku alas jos joku muu väri.

https://m.imgur.com/iMpoZ

Vierailija
42/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumat ku perkele. suomihiiruleilla tavallinen näky

Kuvataiteessa Perkele kyllä yleensä esitetään aika räikeänä hahmona, jossa on punaisia ja mustia sävyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli useamman vuoden verran maantien harmaat hiukset, koska halusin eroon värjäyskierteestä. Viime viikolla otin paksut vaaleat raidat kun kyllästyin masentavaan peilikuvaani. Vaalea väri sopii kasvoilleni paljon paremmin kuin likaisen harmaan ruskea. Näytän nuoremmalta ja virkeämmältä kuin vuosiin.

Vierailija
44/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kampaaja kerran totesi että hiukseni ovat ”ei minkään väriset” :D Tämä tapahtui sen jälkeen kun olin sanonut etten halua värjätä hiuksiani. En vaan näe mitään tarvetta käyttää rahaa hiusteni värin muuttamiseen.

Vierailija
45/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. no sanotaan näin: Maantienväriset hiukset on ihan hienot, mutta jos ihmisellä on sen värinen tukka niin vaatii hienot vaatteet, hyvän kropan ja nätin naaman. Muuten on liian tylsä.

Mun kikkani on kirkkaanpunainen huulipuna ja nauru. Kukaan ei katso mun hiuksiani, vaan mua.

Vierailija
46/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari astetta siitä tummempi on vielä tylsempi. Sekään ei ole oikein ruskea eikä tumma muttei missään nimessä vaaleakaan.

Höpsis, kaunis sekin on, ja vivahteikkaampi kuin mikään purkkiväri.

Vierailija
47/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kamalalle näyttää vaalea/maantienruskea suomalainen, joka laittaa kummallisen ruskean kypärämäisen värin päähän. Sitten näyttää värittömälle ja pakko käyttää meikkiä. Suomessa tätä näkee niin paljon, ettei juurikaan osaa kiinnittää siihen huomiota. Kun käy ulkomailla, huomaa sen eron. Kokeilkaa vaikka hakea Googlesta inspiraatiota haulla light ash brown hair ensikerralla kun menette kampaajalle sen liian tumman ja kovan värin sijasta.

Vierailija
48/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/49 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lopetti blondaamisen ja nyt on oma maantienvärinen. Näyttää paljon vanhemmalta omassa värissä! Se vie värin kasvoilta ja tekee hailakan näköiseksi.

Onneksi itellä oma tummanruskea luonnostaan. Ottaisin kyllä raitoja tms jos olisin väritön kuten useimmat suomalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän