Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ollut 20v yksi ja sama ongelma, eikö se ratkea/häviä koko elämäni aikana?

Vierailija
03.09.2018 |

Ihan oikeasti, tätäkö mun koko elämäni on, että vähän väliä vellon saman ongelman parissa?
Olen 20v kirjoittanut samaan päiväkirjaan ja nyt kun sitä lukee, niin huomaa, että sama asia toistuu vuodesta toiseen. Jos ei nyt ihan joka vuosi, niin aika ajoin se asia putkahtaa esiin niissä teksteissä. Ilman tuota päiväkirjaa en varmaan olisi edes tajunnut, miten se asia on kulkenut mun mukana kaikki nämä vuodet. Nyt sen tajuaa kirkkaasti ja moni asia loksahti paikoilleen.
Mutta miten tämän asian vihdoin ja viimein saisi pois mielestä ihan kokonaan? Niin, ettei se taas vyöryisi päälle viimeistään parin vuoden päästä?
Ja koska kuitenkin kysytte, että mikä asia, niin yllätys yllätys - mies.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

help

Vierailija
2/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku tietty mies vai? Täytyy sun nyt enempi avata, muuten ei voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ongelma ratkea, jos et ihan itse aktiivisesti tee asialle jotain. Älä vatvo päiväkirjassa, vaan toimi ihan oikeassa elämässä.

Vierailija
4/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluutta on se että toimii samoin mutta olettaa saavansa eri lopputuloksia.

Muuta toimintaasi.

Vierailija
5/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ongelma ratkea, jos et ihan itse aktiivisesti tee asialle jotain. Älä vatvo päiväkirjassa, vaan toimi ihan oikeassa elämässä.

En mä tiedä miten toimia.  Mitä mun pitää tehdä, kun ei selvästikään mikään tekemäni ole auttanut? 

ap.

Vierailija
6/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on yksi ja sama mies niin poistu sen elämästä.

Jos se on useampia, niin mene pariterapiaan itseksesi.

7/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet nyt tiedostanut asian, näet sen kirkkaasti; nyt ajattelun ja toiminnan tietoinen muuttaminen on mahdollista. Et siis ole ollenkaan enää samassa pisteessä kuin viimeiset 20 vuotta.