Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Löytyykö Tampereelta yhtäkään hyvää balettikoulua?
03.05.2006 |
Siis sellaista jossa lapsi (3 v) saa kokea liikunnan riemua mukavan ja asiantuntevan ohjaajan johdolla.
Kommentit (3)
siellä näkyi 3vuotiaiden ryhmä olevan esim. T. Pinomäellä ja hänestä minä ainakin pidän kovasti ihmisenä, joten on varmaan kiva lapsillekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarkoitus on tosiaan antaa tytölle hyviä liikuntakokemuksia, joten vähän mietityttää, kun itsellä ei mitään kokemuksia ole eri balettikouluista ja kuulopuheet eivät aina ole kovin rauhoittavia...
Alue: Aihe vapaa
Itse lajia aikoinaan harrastaneena miettisin myös tarkkaan mihin kouluun veisin, jotteivat pilaisi tanssin iloa heti alussa.