Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitit -toisella haku koko ajan päällä?

Vierailija
02.09.2018 |

Miten jaksatte nettideittaillessa sitä, että esim. keskustelette pitkään miehen kanssa ja olette tapaamassa, mutta mies edelleen hyvin aktiivisesti hakee seuraa nettideiteistä? Siis ymmärrän, ettei olla varattuja ym., mutta tosielämässä kukaan tuskin treffeille mennessä hakee yhtä aktiivisesti seuraa muualta. Tiedättekö.. Tekee hieman epämukavan/epävarman olon lähteä treffeille, kun näkee että toinen noin 24/7 koko ajan online nettideiteissä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa esim. olla, ettei vastaa minulle illalla viestitse, mutta on kuitenkin online nettideiteissä. Ja hän on meistä se aktiivisempi osapuoli kiinnostuksen osalta kuitenkin. Tulee mieleen, että onko hän joku pelimies vai mitä hakee, kun ehkä useampaa samaan aikaan tapailee tmv.. Vai miksi muuten olisi koko ajan nettideiteissä, kun meillä on juttu "alulla".. ap

Vierailija
2/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppu pelaa varman päälle, voihan olla ettei teillä tavatessa sit enää natsaakaan niin eipä tarvitse taas lähtee nollasta liikkeelle. Kyllä mäkin tutustun toisessa palvelussa 2-3 mieheen kerrallaan ennenku osuu se kohdalle joka kolahtaa livenäkin. 

Vierailija
4/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni nettideittailija oppii tuohon moneen keskittymisen samaan aikaan sen jälkeen kun on sinisilmäisesti lopettanut sovelluksien käyttämisen siinä vaiheessa kun on löytänyt ekan kiinnostavan ja sitten siltä saa pakit ja on tyhjän päällä.

Mulla ainakin kävi noin, naisen kanssa lupaavat 4 treffiä ja sitten pakit. Luulin että tuosta syntyy tapailua niin poistin kaikki tilit jo 2.treffien jälkeen :D

Vierailija
6/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moisen pitäisi haitata? On itselläkin haku päällä tasan siihen asti, että löydän oman kultani. Ei tuota voi herneet nenässä ja herkkähipiäisenä tehdä, pitää olla vahva ja realistinen.

Vierailija
7/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jollekin treffit on syy lopettaa muihin ihmisiin tutustuminen ja seuran haku?

Vierailija
8/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkö jaksan? Siten, että teen sitä itsekin. 

Vierailija
9/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että saa valita sen jonka kanssa synkkaa eniten irl. Moni on esim. sosiaalisempi netissä, ja siksi treffit saattavat mennä tylsiksi monologeiksi.

Vierailija
10/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta mä säälin teitä nettitreffaajia. Enpä tiedä yhtäkään suhteeseen johtanutta juttua.

Vierailija
11/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta mä säälin teitä nettitreffaajia. Enpä tiedä yhtäkään suhteeseen johtanutta juttua.

Tynnyrissä taidat sitten elää, koska niitä suhteita on kyllä syntynyt pilvin pimein...

Vierailija
12/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen olettanut, että deittailu on nimenomaan sitä, että tapailee monia naisia/miehiä yhtäaikaa. 

Vierailija
13/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä sen toisen paikallaolon tiedät, paitsi olemalla itsekin online siellä sovelluksessa? 🤔

Vierailija
14/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusjuttu niille halutuimmille miehille. Miksi tyytyä yhteen kun voi saada monta. Tavismiehet on tästä puhuneet jo vuosia eikä naiset vieläkään älyä asiaa.

Vierailija
15/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni nettideittailija oppii tuohon moneen keskittymisen samaan aikaan sen jälkeen kun on sinisilmäisesti lopettanut sovelluksien käyttämisen siinä vaiheessa kun on löytänyt ekan kiinnostavan ja sitten siltä saa pakit ja on tyhjän päällä.

Mulla ainakin kävi noin, naisen kanssa lupaavat 4 treffiä ja sitten pakit. Luulin että tuosta syntyy tapailua niin poistin kaikki tilit jo 2.treffien jälkeen :D

Sama täällä. Toisaalta tämä on myös syy, miksi ei herää kiinnostus, kun ei uskalla antaa tunteille valtaa.

Vierailija
16/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu netistä miehen löytänyt.

Monta hutia tuli mutta enää ei tarvi nettideittailla:)

Oltiin pitkään vielä sivustolla silti, ehkä kolme kuukautta ennen kun poistettiin.. kokemus tehnyt varovaiseksi eikä kiirehtiminen kannata. Ihan turhaa aloittaja kummastelee miehen käytöstä. Hetikö sen miehen pitäisi sitoutua sinuun? Sitten miettisit et mikä kiire sillä on....

Vierailija
17/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, vaikka nainen katselisi muitakin kun ollaan treffit sovittu. Ei ole tapana muutenkaan kytätä vieraan ihmisen tekemisiä, mitä ne minulle kuuluvat? Sitten jos käy niin että tulee toiset ja kolmannet treffit ja alkaa näyttää siltä että natsaa sen ihmisen kanssa, olettaisin että aletaan puhua siitä että profiilit poistetaan ja keskitytään toisiimme. Sen jälkeen en hyväksy mitään muiden vilkuilua tietenkään.

Kyllä se vain niin on, että kunnes jonkun kanssa tärähtää niin kannattaa pistää useampaa matoa koukkuun. Vaikka saisit sovittua kolmet treffit niin niistä todennäköisesti kaksi peruu ja kolmannen kanssa ei löydy kipinää. Etukäteen ei voi ikinä tietää suuntaan tai toiseen. Sitten kun jonkun kanssa salama iskee, niin kyllä ne kaikki muut lentävät mäkeen aivan varmasti.

Vierailija
18/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kirjoittaa profiiliin "avoimin mielin", eikö se tarkoita että ei ehdi mitään vakavaa?

Vierailija
19/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikille ei sovikaan nettideittailu? Ennen nettiä kaikille ei sopinut baarista seuran löytäminen, eikä seurakunnan kinkerit. Mitäpä jos sama on nettideittailun kanssa, että se ei ole kaikille hyvä malli?

Itse en voisi nettideittailla, vaan kumppanin tulee löytyä muuta kautta. Onneksi sellainen rinnalla onkin!

Vierailija
20/32 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "on onlinessa nettitreffeillä"? Miksei saisi olla? Mistä sinä tiedät, mitä mies siellä tekee? Itsekin selasin tinderiä ihan huvikseni ja esim fiilistelin siellä treffikumppanin kanssa käytyjä keskusteluja ja katselin treffikumppanin kuvia ja tutkin asetuksia ja unohduksiin jääneitä mätsejä, ovatko esim lisänneet uusia kuvia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi