Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret heittivät kaikki omenat koulun seinään! Ärsyttävää

Vierailija
02.09.2018 |

Huomasin erään koulun pihalla yläasteikäisen näköisiä nuoria. He poimivat omenat koulun pihalla olevasta puusta ja heittivät koulun seinää päin. Tai polkivat jaloillaan maahan.

Erittäin ärsyttävää ja kamala siivoaminen. Seinä oli vieläpä katoksen alla, joten sadekaan ei puhdista.

Suututtaa ja ärsyttää. Ruuan haaskausta. Ne oli varmaan tarkoitettu koululaisia ilahduttamaan välipalana. Eivät edes tyytyneet maahan pudonneisiin, vaan riipivät puusta. Varmaan koko sato meni tähän tarkoitukseen.

Heitä oli noin 20.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vein viikonloppuna kaikki omenat suoraan kompostiin.

Tänä vuonna omenia riivaa pihlajamarjakoi ja happanevat puuhun ja joka ikinen oli koin syömä.

Oliko sama ongelma ollut koulun omenapuussa ja siksi eivät kelvanneet pojille.

En usko syyksi. Meidän pihalla on valkeakuulasta ja puna-ja valkokanelia. Ei oo pihlajanmarja koira eikä omenakääriäistä tänä vuonna. (Muumiotautia on jonkin verran.)

Vierailija
22/22 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vein viikonloppuna kaikki omenat suoraan kompostiin.

Tänä vuonna omenia riivaa pihlajamarjakoi ja happanevat puuhun ja joka ikinen oli koin syömä.

Oliko sama ongelma ollut koulun omenapuussa ja siksi eivät kelvanneet pojille.

En usko syyksi. Meidän pihalla on valkeakuulasta ja puna-ja valkokanelia. Ei oo pihlajanmarja koira eikä omenakääriäistä tänä vuonna. (Muumiotautia on jonkin verran.)

Ja olen siis Tampereelta samoin kuin tuo omenapuu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla