Miksihän naapuri vei just roskat?
Kuitenkin vie tietysti aamulla, etteivät jää haisemaan päiväksi. Ja nämä olivat jotain ihan kuivia roskia muutenkin, ehkä pahvilaatikoita lytyssä, joten olisihan nuo voinut viedä sitten samalla.
Kommentit (15)
Jos on syönyt kalaa ja haluaa viedä nahan ja ruodot pois ennen kuin ne rupeaa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on syönyt kalaa ja haluaa viedä nahan ja ruodot pois ennen kuin ne rupeaa hakemaan.
Mun mielestä ei ole haissut sellaiselta missään vaiheessa.
On kyllä omituinen aika?
Meillä ainakin järjestyssännöissäkin lukee, että roskien viemisen sallittu aika on 7.30 -7.45
Remontin tai muiden poikkeustilanteiden vuoksi tulee ilmoittaa erikseen isännöitsijälle.
On ihmisillä ongelmat. Minä voin viedä roskia vaikka keskellä yötä tai keskellä päivää, tarpeen mukaan. Mitä naapurisi roskat sinulle kuuluvat?
Jos se on syönyt krapulaan pari tilauspizzaa ja haluaa hävittää todistusaineiston?
Minä vein roskat eilen joskus yhden aikaan yöllä. Mitähän naapurit mahtoivat ajatella??
Vierailija kirjoitti:
On ihmisillä ongelmat. Minä voin viedä roskia vaikka keskellä yötä tai keskellä päivää, tarpeen mukaan. Mitä naapurisi roskat sinulle kuuluvat?
Kyllä se kuuluu. Nimittäin silloin se kuuluu jos ravaat kuin sonni kämpästäsi ulos paiskien ovia ja rappusten kaiteita kolistaen.
No jos oli vaikka hedelmänkuoria bioroskissa. Hedelmäkärpäset sun muut pörrää näin loppukesästä. Meillä unohtui aamulla ottaa roskat mukaan retkelle lähtiessä ja taidan kohta nakittaa keskimmäisen roskienvientiin, banaanin- ja meloninkuoret tuoksuvat jo keittiössä...
Nyt on kyllä niin mielenkiintoista että jään seuraamaan toivossa että se naapuri itse tulee vastaamaan että miksi.
Itse ihmettelin tänään naapurilleni, että miksi hän on keskellä päivää pihalla, kun hänen läskinsä peittävät auringonpaisteen pihalleni.
Onkohan tämäkään ollut edes provo
Varmaan jotain ruumiin palasia pilkottuna. Juoksehan tarkistamaan.